keskiyölle kysymys

migelle,

hei ja kiva kun palasit palstalle! kysyn että mitkä kuviot näkyvät minulle,tuuliviiriläiselle ? mustasukkaisuus nakertaa molempia osapuolia,mitä näkyy ja lähenkö nykimään? olen naishenkilö ja mieskaverin liian iso kaveripiiri häiritsee olennaista eli keskinäsitä rauhaamme

4

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

te olette vahvoja luonteita kumpikin, ette voisi edes vain ystävinä välttyä ajoittaiselta törmäyskurssilta. mutta ette myöskään jaksaisi elää hiljaista maalaiselämää, kyllä te vain tarvitsette kipinää hännän alle.

noh, mistä ihmeestä te olette mustasukkaisia? ette te mieslestäni mitään pettureitakaan ole.
      niinpä, mieti sinä kaikessa rauhassa suhdettasi ja laita asiat vaakakuppeihin. olitte sitten yhdessä tai erossa, te kaipaatte kuitenkin toisianne.

t. Keskiyö

• mustasukkaiset

ihanaa keskiyö ja kiitos näkemyksestäsi! näet luonteemme oikein! ja se kipinähän se polttelee ja joskus kärähtelee.kiitos! mieskämun ex vaan muistuttelee olemassa olollaa ja pitää yhteyksiä,se riepooja mies on myös liikkuvaista sorttia,ja mä.olen samanlainen menijä ja sosiaalinen verkosto on iso,mutta vetovoima on erikoinen välillämme.olemme toisaan vahvoja molemmat ja hermostuminen on aika hurjan kuuloista,sanallisesti .mutta se jokin vaan vetää.elikä onko entinen akka harmiton ?

• Hei

ei entinen nainen ole harmiton alkuunkaan. mutta haittaako se sinua?
      no ei. sinä pistät sitä enemmän pökkyä pesään ja annat naisellisuutesi roihuta.

t. Keskiyö

• kovat rundit

elikä hnellä on jotain taka-ajatuksia taskussaan mieskamuni suhteen-joten riittääkä mun sanomiset vai olenko kuin en tietäs mitään-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe