Ajattelin sua koko pääsiäisen ja mietin mitä ne katseet oikeen tarkoitti...mutta tänään olit ihan erilainen. Niin kylmä ja ilmeetön. Tulit kai järkiisi. Kai munkin pitäisi. Oon niin pettynyt, mutta toisaalta...parempi näin. Huonosti siinä olisi kuitenkin käynyt.
Mikä sulla oli tänään?
11
516
Vastaukset
- jos kerran näitte
MIKSI et mennyt juttelemaan ?
- myrtsynaama
Sattuu olemaan nyt kaikki vähän persillään ja tressiä liikaa kestettäväks. Helpottaa varmasti myöhemmin. Sitä odotellessa :/
- sittenn
voi, mistä johtuu?
- myrtsynaama
sittenn kirjoitti:
voi, mistä johtuu?
Koulusta
- olen--->
oman
onnen
seppä
(oma polku) - *****'*
Höpsö. Mulla on naisten vaivoja.
Yhtä kova ikävä oli täälläkin! - tänään niin
Tänään pohdin kaikenlaista. Etsin sun katseesta sitä tiettyä pilkettä, nyt ei enää löytynyt :| Tiedoksi, huonosti jo kävi....
- tänään joo
En ap, mutta samoilla fiiliksillä liikkeellä. Tästä alkaa varmaan uusi irtautumisyritys, parasta se meille molemmille onkin, en kylläkään halua kokea niitä samoja juttuja, joita silloin aiemmin...
Tahto on vahva, järki luettelee tuhansia syitä, mutta. Sydän puhuu aivan eri kielillä, eikä kuuntele, valitettavasti. Pakko kuitenkin yrittää, molempien parhaaksi. - tänään niin 11.4
tänään joo kirjoitti:
En ap, mutta samoilla fiiliksillä liikkeellä. Tästä alkaa varmaan uusi irtautumisyritys, parasta se meille molemmille onkin, en kylläkään halua kokea niitä samoja juttuja, joita silloin aiemmin...
Tahto on vahva, järki luettelee tuhansia syitä, mutta. Sydän puhuu aivan eri kielillä, eikä kuuntele, valitettavasti. Pakko kuitenkin yrittää, molempien parhaaksi.Entäs jos et yrittäisikään irtautua? Mä taidan antaa periksi, mun sydän on ainakin kultainen. Ei se voi olla väärässä.
- Viisjakuus
Sain kuulla huonoja uutisia... Ei mitään karmeeta, mutta koin sen jotenkin ikävänä juttuna. Oli muutenkin alakuloinen olo, näitä pms-oireitakin kai. Mutta moikkasinhan mä sua kumminkin. On niin sekavat tunteet sun suhteen, ettei tiedä miten tässä oikein olis. Tykkään vaikkei saiskaan, enkä tiedä mitä sä aattelet. Tulisit edes käymään siellä toisessa rakennuksessa kattelemassa, niin näkisin, että edes välität yhtään.
Miehelle, jolla 5 10 kirjainta, mun nimessä 5 6- tänään joo
Huti, onneksesi, tai ihan miten sen kukakin kokee. (Tunnisteista plussa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283107No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760