Ajattelin sua koko pääsiäisen ja mietin mitä ne katseet oikeen tarkoitti...mutta tänään olit ihan erilainen. Niin kylmä ja ilmeetön. Tulit kai järkiisi. Kai munkin pitäisi. Oon niin pettynyt, mutta toisaalta...parempi näin. Huonosti siinä olisi kuitenkin käynyt.
Mikä sulla oli tänään?
11
519
Vastaukset
- jos kerran näitte
MIKSI et mennyt juttelemaan ?
- myrtsynaama
Sattuu olemaan nyt kaikki vähän persillään ja tressiä liikaa kestettäväks. Helpottaa varmasti myöhemmin. Sitä odotellessa :/
- sittenn
voi, mistä johtuu?
- myrtsynaama
sittenn kirjoitti:
voi, mistä johtuu?
Koulusta
- olen--->
oman
onnen
seppä
(oma polku) - *****'*
Höpsö. Mulla on naisten vaivoja.
Yhtä kova ikävä oli täälläkin! - tänään niin
Tänään pohdin kaikenlaista. Etsin sun katseesta sitä tiettyä pilkettä, nyt ei enää löytynyt :| Tiedoksi, huonosti jo kävi....
- tänään joo
En ap, mutta samoilla fiiliksillä liikkeellä. Tästä alkaa varmaan uusi irtautumisyritys, parasta se meille molemmille onkin, en kylläkään halua kokea niitä samoja juttuja, joita silloin aiemmin...
Tahto on vahva, järki luettelee tuhansia syitä, mutta. Sydän puhuu aivan eri kielillä, eikä kuuntele, valitettavasti. Pakko kuitenkin yrittää, molempien parhaaksi. - tänään niin 11.4
tänään joo kirjoitti:
En ap, mutta samoilla fiiliksillä liikkeellä. Tästä alkaa varmaan uusi irtautumisyritys, parasta se meille molemmille onkin, en kylläkään halua kokea niitä samoja juttuja, joita silloin aiemmin...
Tahto on vahva, järki luettelee tuhansia syitä, mutta. Sydän puhuu aivan eri kielillä, eikä kuuntele, valitettavasti. Pakko kuitenkin yrittää, molempien parhaaksi.Entäs jos et yrittäisikään irtautua? Mä taidan antaa periksi, mun sydän on ainakin kultainen. Ei se voi olla väärässä.
- Viisjakuus
Sain kuulla huonoja uutisia... Ei mitään karmeeta, mutta koin sen jotenkin ikävänä juttuna. Oli muutenkin alakuloinen olo, näitä pms-oireitakin kai. Mutta moikkasinhan mä sua kumminkin. On niin sekavat tunteet sun suhteen, ettei tiedä miten tässä oikein olis. Tykkään vaikkei saiskaan, enkä tiedä mitä sä aattelet. Tulisit edes käymään siellä toisessa rakennuksessa kattelemassa, niin näkisin, että edes välität yhtään.
Miehelle, jolla 5 10 kirjainta, mun nimessä 5 6- tänään joo
Huti, onneksesi, tai ihan miten sen kukakin kokee. (Tunnisteista plussa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1462479Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot96994- 64871
- 60733
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273691Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18667Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637