Ota omasi jos oikeesti sitä haluat,sinä vaikenit,
Mikset taistele?
53
1273
Vastaukset
- s.......
Haluan vain sinut.
- my,my
olisikin noin mutta ei ihan taida olla. enkä tyydy vähempään kun.
- kuules
Nyt on kyse siitä et luottamus meni alkumetreil,kuka sellasen haluaa johon ei voi luottaa?
- Mielipide täältä
Oikean puolesta ei tarvitse taistella. Jos kyseessä on oikea, hän joko valitsee tai jättää valitsematta. Ketään ei voi pakottaa mihinkään. Ja jos pakottaa, niin se ei tule kestämään. Live with it.
- Mietin täällä
Miten tämän nyt...siis hän valitsee oikean...mutta onko se valitsija oikea hänelle jonka valitsee?? Eikö se kuulu molemmille valita, ottaa omansa, taistellakin, jos se tuntuu oikealta??
- 313-donald
Mietin täällä kirjoitti:
Miten tämän nyt...siis hän valitsee oikean...mutta onko se valitsija oikea hänelle jonka valitsee?? Eikö se kuulu molemmille valita, ottaa omansa, taistellakin, jos se tuntuu oikealta??
Onko se sinun omasi, jos joudut oikein taistelemaan siitä? Eipä taida tuntua hänestä "oikealta".
Siitähän sinäkään taistelija et tietysti yhtään välitä, mutta tuosta asenteesta saat maksaa. Jos pakottaa, ei tule kestämään. - "Taistellut" : )
Höpsistä, "Mielipide täältä" on eka joka mainitsee pakottamisen, miksi?
Taisteleminen on eri juttu, mut jos ei ymmärrä niin ei ymmärrä.. : / - what ever
"Taistellut" : ) kirjoitti:
Höpsistä, "Mielipide täältä" on eka joka mainitsee pakottamisen, miksi?
Taisteleminen on eri juttu, mut jos ei ymmärrä niin ei ymmärrä.. : /Taistelun taitaa ymmärtää jokainen tavallaan. On pakottamista, manipuloimista, tappioon tuomittua taistelua. Toisaalta voi olla taistelua esteitä vastaan, sellaisia hyvälaatuisia, joihin ei liity kolmansia osapuolia.
- Sikaseppo saatana
313-donald kirjoitti:
Onko se sinun omasi, jos joudut oikein taistelemaan siitä? Eipä taida tuntua hänestä "oikealta".
Siitähän sinäkään taistelija et tietysti yhtään välitä, mutta tuosta asenteesta saat maksaa. Jos pakottaa, ei tule kestämään.Melkoista p.askan jauhantaa täällä havaittavissa.:-) Kukaan ei oikeasti tiedä mistä kenkä puristaa.. Kunhan vain jässötetään.
- Bwuaaaaah
Sikaseppo saatana kirjoitti:
Melkoista p.askan jauhantaa täällä havaittavissa.:-) Kukaan ei oikeasti tiedä mistä kenkä puristaa.. Kunhan vain jässötetään.
Jokaisella oma totuutensa, sikaseppo.
- siksi, se selvä on
koska sinä haluat olla vain haluttu, nautit kun saat huomiota. et edes tiedä mitä tahdot.
- .info
Sinä et tule ikinä saamaan sitä, kenestä ikinä noin kirjoitat. Lue "Mielipide täältä" yläpuolelta ja mieti tarkkaan.
- .
Sä kilpailutat. Ei voi luottaa sinuun.
- .,.
Lue "mielipide täältä" yläpuolelta. Koskee myös sinua. Et voi luottaa, etkä voi sitä ihmistä koskaan saada, koska et kiinnosta häntä.
- Ei väkisin
Jos toisen mielenkiinto lopahtaa vaikka itsellä intoa olisikin, niin ei sitä väkisin voi miestä kaulapantaan laittaa ja viedä mukanaan:) On vain nuoltava haavansa, potea ikävää ja jatkaa matkaansa.
- Voi hölmöt teitä
Tule nyt edes vähän ulos sieltä pirtistäsi, että voin nähdä sinut jossain.Eihän tämä näin toimi, ei mitenkään!
- luotan, uskon vain:)
Ei.. en minä taistele. Jos hän on minua varten.. hän on.. eikä minun tarvitse taistella. Sillä, jos minun tarvitsee taistella.. en uskalla luottaa jatkoon.
Se joko on niin, tai ei ole.
Minä en taistele:/- hölmööö
ja pysyt piilossa, odotatko että tulen kodistasi hakemaan?
hölmööö kirjoitti:
ja pysyt piilossa, odotatko että tulen kodistasi hakemaan?
Niin.. totta:/
Kutsu mut vaikka lenkille. Vaikka juuri nyt on eilisestä lenkistä jalat kipeet. Asfaltti alkaa olla taas kovaa:(
Mutta.. voitais mennä mettään:)) Tai vain hiekkatiellekkin.
Kai mut sit pitää kotoa hakea.. mutta varoittaa pitää.. että ehdin edes "tärkeimmät" siivota pois näkyvistä;)) - ???
luotan, uskon vain:) kirjoitti:
Niin.. totta:/
Kutsu mut vaikka lenkille. Vaikka juuri nyt on eilisestä lenkistä jalat kipeet. Asfaltti alkaa olla taas kovaa:(
Mutta.. voitais mennä mettään:)) Tai vain hiekkatiellekkin.
Kai mut sit pitää kotoa hakea.. mutta varoittaa pitää.. että ehdin edes "tärkeimmät" siivota pois näkyvistä;))Miten tuntematon kirjoittaja voisi kutsua toisen tuntemattoman lenkille ?
??? kirjoitti:
Miten tuntematon kirjoittaja voisi kutsua toisen tuntemattoman lenkille ?
Jos jokainen tuntematon kutsuisi sen tuntemansa lenkille. Siitähän voisi tullakkin jotakin. Oho. Niin voisikin. Joten..
- kävin, menin
kyllä teillä on kuuppa seonnut lopullisesti...puhellaan tietokoneelle, pösilöt
- ^^.^^
Nimimerkki: Maria tietää............pösilö.
- Sitä ootellessa
Ei tässä mitään tarvi taistella. Haluan kyllä oikeesti, muttei toista voi vaan ottaa.
Eiköhän tuo toinenkin sisimmässään tiedä, että toisillemme kuulutaan.
Joten kyllä se sieltä tulee, kunhan tunnustaa tosiasiat itselleen. - 1818
Juuri niin mies, tee se.
- pähkinäsaari
Tuhat vuotta sitten tytöt lukivat herttasarjoja ja muuta sellaista romantiikkahömppää...
En nyt tietenkään tahtoisi heittää ilmaan mitään päätelmiä, mutta jostain syystä aloittajan kirjoitus kuulostaa hieman niistä lainatulta, prinssit riviin ja peitset tanaan tyyliseltä.
Tuohan on sellaista lasten tai lastenmielisten ajattelua, romanttista ja ihanaa.
Aloituksessa oli kysymys, joten perseilevästä mielipiteestäni huolimatta vastaan siihen kysymyksellä:
-oletko taistelun arvoinen? - Siis niin broken
Yritetty on ihan tarpeeks pitkään. Nyt on aika luovuttaa. Taistellaan kullasta vaikka sitten neljän vuoden päästä niinkuin olympialaisissa.
- we are many
Jos toinen on se oikea ja molemmat tuntee samoin,
niin miksi taistella?
Niin kuin joku ylempänä vastasi, ei rakkauttaan voi toiselle pakottaa.
Jos ihminen ei kelpaa sille "oikealle" ilman taistelua, niin eihän se
ehkä sitten olekaan se oikea... - siksi en
taistelijan kohtalo...
http://www.youtube.com/watch?v=rHg3tgkEQfM - ...............
taisteluni - mein kampf on keillettyä länsimaisessa kulttuurissa.
- (@£$∞§#€%&)
Taistelijat saavat aikaan hyviä taisteluita, mutta bunkkerissa on sitten myöhäistä ruikuttaa.
- hyvä, ei paha
Taistelemalla voi avata toisen silmät näkemään, ettei tee tyhmyyksiä.
Näin on käynyt ja onnea on riittänyt.
Pakko ei liity asiaan mitenkään, vaan miten kyseinen ihminen pystyy asiat näkemään, eli rakastamalleen haluaa vain hyvää.- niin kävi mull
Aivan juuri näin, jostain syystä tuossa tilanteessa käsityskyky sen verran "vääristyy" ettei toisen rehellisyyttä huomaa, vaan kaikki uusi sokaisee silmät, myöhemmin huomaa virheensä, usein vain liian myöhään :(
- 5+7
niin kävi mull kirjoitti:
Aivan juuri näin, jostain syystä tuossa tilanteessa käsityskyky sen verran "vääristyy" ettei toisen rehellisyyttä huomaa, vaan kaikki uusi sokaisee silmät, myöhemmin huomaa virheensä, usein vain liian myöhään :(
Tuossa vaiheessa vaan ei kannattas kiirehtiä, vaan ottaa se aikalisä.
- Jii.mies
En taistele, koska haluan erään töisen...sorry :(
- .,,.
Niin mä sain kuulla... oikeastaan juuri ennen kuin meinasin sulle soittaa. Siks minäkään en enää taistele.
- ihan sivusta
Kuka se toinen on?
- white flag
en jaksa.
olen taistellut koko elämäni.- white flag
siis puoleni kyllä pidän, mutta kenestäkään ja kenenkään huomiosta en taistele, rakkaus on minusta sellainen asia, ettei se pakottamalla ja taistelemalla tule, se tulee jos on tullakseen ja on tulematta jos ei halua. niin yksinkertaista
- 13+9
Siksi koska en pidä taisteluista ja muutenkin voimat on aika vähissä minkään sortin taistelemisiin. Enkä muuten koskaan ole edes osannut pitää puoliani... yritän kyllä kosvasti opetella.
- on aina ollu
Taistelen, mut en pakota! ..siinä on vissi ero.
- rauhassa eläjä
Omasta tahdostaan on suhteessa kumpikin. Jos toinen ei tahdo olla, joutaa mennäkin, ei ketään voi väkisin pitää.
- "Taistellut" : )
So What? Aloituksessa ei kai ollu väkisin pitämisestä mitään?
- rauhassa eläjä
"Taistellut" : ) kirjoitti:
So What? Aloituksessa ei kai ollu väkisin pitämisestä mitään?
Yksi näkökulma aihetta sivuten, ei sen kummempaa.
- No taistelen
tätä perkeleen kuumetautia vastaan
MITÄ VIELÄ PERKELE
http://www.youtube.com/watch?v=4Spy3Nd2D6w - ei ole syytä
Kukaan ei ole ollut ikinä kiinnostunut minusta, joten on turha on taistella. Mä en vaan kelvannut kellekään ja se siitä
- hyvää yötä
Totta kai. Mikäs kysymys tuo oli. Otan jos suinkin mahdollista.
Ap ei nyt taida tietää edes kenelle osoittaa kysymyksen. - N love
En taistele, koska en rakasta sinua enää.
Mene pois. Minulla ei ole sinulle enää mitään sanottavaa eikä tunteita sinua kohtaan.
Vaikenin, koska en voinut sanoa sellaisia asioita, joita en tarkoita oikeasti sinua kohtaan. - jännääää
Silti roikkuu hän täällä, ikävissään hän vääntelee, ikävä hänellä, sanottavaa hänellä, mutta ei uskalla hän tunteitaan näyttää, pelkuri on, hän lemmestä on sairas ja mustasukkaisena kärvistelee hän ja kiukuttelee, tunteet kuumina hän siinä hikivesi valuen yrittää tunteesa kieltää hän. Myönnä tuttisuu olet pihkassa, rakastunut olet ja sydämesi on sulanut rinnassasi, myönnä pois.
- nännää
toosi JÄNNÄÄ, menix pillu kosteeks ikävästä????
- vaikeni kuin muuri
Tämä voisi olla minulle..jos joku ois tota mieltä, kantsis kysyä vaiks suoraan, eikä kierrellen kaarrellen. Vaikenemiseni on kyllä huomattu, toivottavasti on ajatellut asioita..jos ylipäätänsä mikään merkitsi yhtään mitään.
- 2+4
Tyhmät taistelee lyö kortit pöytään jossain vaiheessa niin nähdään kuka on kuka.
- ajattomuudenaallois'
Minä en taistele, minä olen jo pidemmällä. Enkä vaiennutkaan ole valkoisilla arkeilla saittien aalloissa kulkuni polveillut polveillut tänäänkin polveillut
ja vaikene en en vaikene en, ei vaikene aalto, ei kuohu, ei ajattomuudessa
ajattomuudessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475495Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612396Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181890Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1461773- 171615
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol341575Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5140881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181125Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2281059