Sitäpaitsi tuskin

eipä tartte kertoa

sä ymmärtäisit ja hyväksyisit edes sitä että mä sairastan sosiaalisten tilanteiden kammoa/fopiaa et ehkä parempi näin mun ollakin yksin..

13

117

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Sä leikit mun tunteilla ja kiusasit tosi rajusti. Sä teet kaikkesi jotta mulla olisi mahdollisimman paha olla ja nautit siitä.

• ap

Eiköhän se mennyt toisinpäin. Ja mä en nauti toisten pahasta olosta, en tosiaankaan.

• No huh huh

ja syyn siitäkin sitten vierität toisen niskoille? Jospa kantaisit omat heikkoutesi ihan itse, rehdisti.

• enkä vieritä

en mä niin tuota tarkoittanut.

• gfdfd

Ei ole hyvä olla yksin. Nuo kammot ei haittaa tai merkitse yhtään mitään.

• x

Narsismi ja huomiohakuinen personnallisuushäiriö pikemminkin.

• maanisdebressiivinen

En tosiaankaan usko,että hänellä/sinulla olisi jotain sellaista fobiaa

• lääkkeetkin löytyy

Tuskin olen sitten sulle mitenkään tuttu. Ja ehkäpä sitä ei uskokaan silloin kun mä oon kännissä.

• Etkö muista?

Mä lupasin ottaa sua kädestä kiinni ja mä tuen sua jutuissas, ei tarvi pelätä!

• en muista kyllä

Täälläkö lupailit?

• eikä lääke auta

Minä kärsin miesfobiasta,eikä siihen ole keksitty hoitokeinoa.Saan heti paniikkikohtauksen,jos joudun miehen kanssa samaan tilaan.En voi koskaan asioida missään,missä on miehiä....

• totuus tämä on

Sä kaipaat exääsi ja sen takia haastat riitaa muiden kanssa. Keksit tekosyitä jotta voit lopettaa muut suhteet kun oikeasti kaipaat exääsi. Ole itsellesi rehellinen ja mene takaisin kotiisi.
      Tämä on totuus.

• et se siitä

mulla ei ole yhtään exää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe