sä ymmärtäisit ja hyväksyisit edes sitä että mä sairastan sosiaalisten tilanteiden kammoa/fopiaa et ehkä parempi näin mun ollakin yksin..
Sitäpaitsi tuskin
13
117
Vastaukset
- .
Sä leikit mun tunteilla ja kiusasit tosi rajusti. Sä teet kaikkesi jotta mulla olisi mahdollisimman paha olla ja nautit siitä.
- ap
Eiköhän se mennyt toisinpäin. Ja mä en nauti toisten pahasta olosta, en tosiaankaan.
- No huh huh
ja syyn siitäkin sitten vierität toisen niskoille? Jospa kantaisit omat heikkoutesi ihan itse, rehdisti.
- enkä vieritä
en mä niin tuota tarkoittanut.
- gfdfd
Ei ole hyvä olla yksin. Nuo kammot ei haittaa tai merkitse yhtään mitään.
- x
Narsismi ja huomiohakuinen personnallisuushäiriö pikemminkin.
- maanisdebressiivinen
En tosiaankaan usko,että hänellä/sinulla olisi jotain sellaista fobiaa
- lääkkeetkin löytyy
Tuskin olen sitten sulle mitenkään tuttu. Ja ehkäpä sitä ei uskokaan silloin kun mä oon kännissä.
- Etkö muista?
Mä lupasin ottaa sua kädestä kiinni ja mä tuen sua jutuissas, ei tarvi pelätä!
- en muista kyllä
Täälläkö lupailit?
- eikä lääke auta
Minä kärsin miesfobiasta,eikä siihen ole keksitty hoitokeinoa.Saan heti paniikkikohtauksen,jos joudun miehen kanssa samaan tilaan.En voi koskaan asioida missään,missä on miehiä....
- totuus tämä on
Sä kaipaat exääsi ja sen takia haastat riitaa muiden kanssa. Keksit tekosyitä jotta voit lopettaa muut suhteet kun oikeasti kaipaat exääsi. Ole itsellesi rehellinen ja mene takaisin kotiisi.
Tämä on totuus.- et se siitä
mulla ei ole yhtään exää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760