Miks just mun pitää painaa näin paljo?

läskipaska-

Oon 12-vuotias tyttö, kesällä 13. Kävin äsken puntarilla ihan huvinvuoks.. ja se näytti jotain niin ..suorastaan sairasta lukua.. Oon varmaan joku 160 cm pitkä, viimme tarkastuksessa 157,7 ja siitä on jo aikaa, joten nyt ehkä joku 160. Puntari näytti 69.1... melkein 70 kg....rupes heti masentamaa.. haluisin laihtua mut ei sekää oo niin helppoo.. mun on pakko laihtua, ennen ku on myöhästä, ku ei mee kauaa ku painan jo niin paljo et mulle tulee kaikki vaivoja.. auttakaa.. antakaa vinkkejä miten laihtua.! Kiitos jo etukäteen!

73

905

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girlllll

niin miksiköhän... kaikki nyt tietää että terveellisesti syömällä kohtuudella ja liikkumalla laihtuu!! on se niin vaikeaa tajuta..

• POEKA16V.

voi vitun teinihuorat teillä ei ole mitään empatiaa. menkää komeroon ja tulkaa kymmenen vuoden päästä takaisin kun olette edes vähän kypsempiä. niille joilla on vähän ylipainoa ei useinkaan ole noin vain helppoa alkaa laihduttamaan, ja vaikka teillä olisi SE EI VITTU LIITY MITENKÄÄN TOISEEN IHMISEEN. te olette te, ja teillä ei ole mitään hajua miten vaikeaa se voi olla jollekkin.
        ja on myös näitä anorektikkoja jotka on normaalipainosia ja lähtee siitä pikkuhiljaa sairaalloiselle puolelle, ne ovat asia erikseen enkä jaksa selostaa erillistä tarinaa.

AAH, ihanaa purkaa tunteitaan ja ragettaa anonyymina välillä

• girlllll
        POEKA16V. kirjoitti:

voi vitun teinihuorat teillä ei ole mitään empatiaa. menkää komeroon ja tulkaa kymmenen vuoden päästä takaisin kun olette edes vähän kypsempiä. niille joilla on vähän ylipainoa ei useinkaan ole noin vain helppoa alkaa laihduttamaan, ja vaikka teillä olisi SE EI VITTU LIITY MITENKÄÄN TOISEEN IHMISEEN. te olette te, ja teillä ei ole mitään hajua miten vaikeaa se voi olla jollekkin.
        ja on myös näitä anorektikkoja jotka on normaalipainosia ja lähtee siitä pikkuhiljaa sairaalloiselle puolelle, ne ovat asia erikseen enkä jaksa selostaa erillistä tarinaa.

joo sori mut se mitä sanoin, sattuu oleen faktaa ja jos se on vaikee toteuttaa niin psyykkisesti on vaikeaa auttaa täällä palstalla, se on asia erikseen joten mee sä v ittuun täältä.. ja sitä paitsi tolle kakaralle on aikas turha antaa mitään vinkkiä/auttaa hänen viestinsä perusteella sanoen.

• girlllll
        POEKA16V. kirjoitti:

joo sori mut se mitä sanoin, sattuu oleen faktaa ja jos se on vaikee toteuttaa niin psyykkisesti on vaikeaa auttaa täällä palstalla, se on asia erikseen joten mee sä v ittuun täältä.. ja sitä paitsi tolle kakaralle on aikas turha antaa mitään vinkkiä/auttaa hänen viestinsä perusteella sanoen.

• läskipaska-

ja sun oli vissiin ihan pakko tulla tolla asenteella mulle antamaan neuvoja..... ;o

• girlllll

no näit samoi kysymyksii riittää aina kyl, pistää kyllästyttää ja sori kun pidän tätä itsestäänselvyytenä mut ois kiva auttaa niitä jolla on todella ongelma johon on vaikeampaa keksiä ratkasu

• 162

Tuohon kysymykseen, että miks just sinä painat niin paljon kuin painat, vastaus on, että siksi koska syöt enemmän kuin kulutat. Olet vielä aika nuori, joten juttele jooko vanhempien ja koulun terkkarin kanssa tästä, että painonpudotus onnistuu turvallisesti ja oikein.

Kirjoitan tähän nyt kuitenkin joitain neuvoja, joita todennäköisesti terkkarikin sanoisi. Pidä ruokapäiväkirjaa, näet siitä minkä verran syöt, monelle voi olla oikeesti shokki kun tajuaa kuinka paljon tulee herkuteltua. Etenkin tästä kannattaa jutella terkkarin kanssa, se osaa varmasti kertoa minkä verran sun tulisi syödä päivässä (oot kasvuvaiheessa joten on tärkeää ettet myöskään syö liian vähän!).
      Herkkujen syömistä ei kannatta lopettaa kokonaan, jos päättää ettei enää ollenkaan syö mitään epäterveellistä niin kiusaus lopulta voittaa ja sitten tulee ahmittua paljon kerralla. Aseta itsellesi joku raja, kuten vaikkapa yksi karkkipussi viikonloppuna. Karkkipäivät on hyödyllisiä laihdutuksen kannalta. Jos/kun tulee ns pakko syödä jotain hyvää, ota tavaksia hakea jokin hedelmä (ei mielellään banaani sillä siinä on paljon sokeria, omena tai mandariini on hyvä vaihtoehto). Ne on oikeesti hyviä, ja siihen tottuu pian eikä tee niin paljon mieli karkkia/ sipsejä/ leivonnaisia/ tms kun sitä syö harvemmin.
      Annoskokoa kannattaa miettiä myös. Eli ei kymmentä kalapuikkoa ja puolta kattilallista perunamuusia, vaan vähemmän kerralla. On parempi syödä usein mutta vähän, kuin harvoin mutta paljon.
      Liikunta totta kai on tärkeää, jos ei huvita aloittaa jotain urheiluharrastusta niin yksin voi käydä ihan vaan kävelyllä, tunnin kävely parina päivänä viikossa ei vie paljon aikaa, ja ulkona on nyt hyvä ilmakin.
      Hyvin nukutut yöunet auttavat painonpudotuksessa, ja sitten jaksaakin paremmin liikkua ja käydä koulussa.

Mutta muista nyt jutella vanhempien, terkkarin tai lääkärin kanssa, sun iässäs kasvat vielä pituutta, joten tilanne on aika eri kuin muutaman vuotta vanhemmilla laihduttajilla. Kannattaa myös muistaa, että vaikka normaalipainoon pääseminen olisikin terveydelle hyväksi, ei kannata stressata liikaa. Paino on vaan numero, eikä sulla edes ole juuri yhtään "ylimääräistä". Voin sua hiukan vanhempana tyttönä kertoa, että suunnilleen tuossa iässä kaikille tytöille kertyy painoa, joten siitä ei kannata turhaan huolestua. Oot varmasti nätti nuori nainen, tsemppiä ja hyvää kevättä :)
      (tulipas tästä pitkä viesti..)

• Tuusulan kundi

Laihdutus vaatii itseltään henkisen lupauksen mistä pitää kiinni eikä marise turhista. Itse laihdutin 120 kilosta 80 kiloon ja jouduin tekemään paljon uhrauksia, olen siis melkein 190cm pitkä joten painoa oli silloin liikaa. Mutta jos olet jostain Tuusulan läheltä niin autan sua mielelläni treenaamaan itsesi siihen kuntoon kuin tahdot.

• läskipaska-

en oo tuusulan läheltä mutta kiitos neuvoista :) !

• uskovainen.

Jumala rakastaa kaikkia olentoja.

• potari

Paitsi sinua.

• uskovainen.
        potari kirjoitti:

Paitsi sinua.

ja sun mutsias.

• 645654645
        uskovainen. kirjoitti:

ja sun mutsias.

jumalaa ei ole olemassa. get over it bitches.

• atheist
        645654645 kirjoitti:

jumalaa ei ole olemassa. get over it bitches.

^this (:

• läskipaska-

oikeesti suoraan sanottuna menkää kaikki paskat vittuun täältä. Jos teillä ei oikeesti oo muuta tekemistä muuta ku aukoo niitä rumia suitanne.

• mulla oo kivaa

kova 12W aukoo päätään! Mennään piiloon pelottaa! Iik!minä paska taidan lahtea sinne vitttun! Tulkaa perässä kaikki muut, me kaikki mahdunne kyllä!

• Hanajima

Emmä haluu mennä v***uun, viihdyn täällä ihan hyvin.

• Tuusulan kundi

Mä oon samaa mieltä et turhat kommentit vois jättää julkasematta!

• bmi-ihme

"....auttakaa.. antakaa vinkkejä miten laihtua.! Kiitos jo etukäteen! "

". kaikki nyt tietää että terveellisesti syömällä kohtuudella ja liikkumalla laihtuu!"

"ja sun oli vissiin ihan pakko tulla tolla asenteella mulle antamaan neuvoja..... ;o "

Kellä se asenne nyt oikein on?

Kyllä se on niin, et jos on painoindeksi 27 tossa iässä, niin jos ei mieti mitä syö, niin 5v kuluttua se indeksi on 32.

"Kiitos jo etukäteen! "

Ole hyvä.

"oikeesti suoraan sanottuna menkää kaikki paskat ******* täältä. Jos teillä ei oikeesti oo muuta tekemistä muuta ku aukoo niitä rumia suitanne. "

laihduta enemmän
      valita vähemmän

• läskipaska-

mee sä vittuun

• no huh huh

putsaa suusi, nuori neiti! Tiedätkö edes mitä se tarkottaa? Oletko varma että sinne mahtuu? Nyt varmaa googletat sanaa vittu:D 12w on tosi älykäs kun osaa kirota.... PASKAT! Mä oikeesti nauran sulle ihan hullunasta täällä:D t: äiti

• Hanajima
        no huh huh kirjoitti:

putsaa suusi, nuori neiti! Tiedätkö edes mitä se tarkottaa? Oletko varma että sinne mahtuu? Nyt varmaa googletat sanaa vittu:D 12w on tosi älykäs kun osaa kirota.... PASKAT! Mä oikeesti nauran sulle ihan hullunasta täällä:D t: äiti

Moi, äippä! Mitäs sä täällä? Aletaan keskustella jostain oikein sivistyneestä. Miten ois nuorten kiroiluun liittyvien symbolien yhteys kristinuskoon?

• JS

Aloittajalle.

Ensimmäiseks voisit varmaankin vaihtaa tuon nimimerkin. Sen jälkeen voisit varmaankin yrittää muuttaa omaa asennoitumistasi itseesi positiivisempaan suuntaan.

Et ole mikään "paska" vaikka olisitkin lievästi ylipainoinen. Monet ihmiset kärsivät paino-ongelmista eri muodoissa, tuskinpa tilanne niin vakava itsesi kohdalla on kuin mitä ehkä itse kuvittelet.

En ole itse mikään himourheilija enkä väitä että sinunkaan tarvitsisi olla. Mutta on totta että säännöllisesti liikkumalla ja terveellisellä ruokavaliolla saat omaa painoasi tiputettua. Intensiivinen laihdutus on kuitenkin työlästä enkä usko että sinun siihen tarvitsee välttämättä turvautua.

Ehkä voisit yrittää esim. puhua asiasta vanhempiesi kanssa ja antaa heidän ymmärtää, missä tilanteessa olet... varmaankin he voisivat osaltaan tukea sinua ja antaa neuvoja.

• ääääääää

Hei JS! no harrastan liikuntaa, käyn koirani kanssa päivittäin lenkillä ja ratsastan

• potari

Hyvä läskipaska-, mitä jos hyppäisit junan alle?

Olis yks läski maailmasta vähemmän.

• JS

Et voi olla tosissas. Kato jätkä peiliin.

• Hanajima

Jeshh!! Läskit vaan pois maailmasta! Ja sit ne vielä vähän läskimmät kuin muut. Ja sit juutalaiset. Ja sit... Ihme natsi oot.

• emogirl12

Mitäs tekisit jos kuulisit tämän saman tytön jolle juuri sanoit noin, hypänneen oikeasti junan alle. Olisit varmaanihan helvetin ilonen. Taiat ihan ite olla läski, mee sä vaa muualle kirjottelee noita sun paskoja kommenttejas, luulet olevas kovaki ku laitat tollasen kommentin potari... lol sanon minä

• OIHGOEU8Q+0EIROGYUER
      • girlllll

repesin (;

• 345345345
        girlllll kirjoitti:

repesin (;

^vittu tarvitsee kaikkea selostaa erikseen JUMALAUTA!!!

• lol

en hyppää ku ei oo syytä hypätä :)

• jonnajee

Toi liikunta riippuu aika paljon siitä, miten pitkiä lenkkejä teet, hölkkäätkö vai käveletkö, yms. ja kuinka usein ratsastat jne. esim. jos sinulla on pieni laiska puldoggi, niin eipä sen kanssa tarvitse melkeimpä kuin pihatien päässä käydä pyörähtämässä. :)

• 345345345

no jos on koira yleensäkkin niin lenkille jumalauta vain. ei ne läskit koirat ole niitä jotka haluavat ainoastaan juosta.

• läskipaska-

jonnajee. Siis mulla ei oo mitää puldoggia vaan ihan isokokonen kultanennoutaja. Teen yleensä aika pitkiä lenkkejä mun kaverin kanssa mun koira ja sen koira. Eilenkin me käveltiin laavulle. Ensin pitkämatka hiekkatietä ja sitten metsässä.

• huomaa että oot 12w

älä syö herkkuja! Itsestään selvää!

• Hanajima

Puhutaanks täällä nyt koirista? Mulla on kolme kultaistanoutajaa, viis bulldoggia ja kakskytäseittemän kiinanpalatsikoiraa. Mitä mä teen niillä? Saaks koirasta hyvää makkaraa?
        t:Trolli

• niimpä niin...

sitten ei oo muuta mahdollisuutta kun et syöt ku hevonen? jos kerran päivittäiset pitkät lenkitkään ei pidä sua kunnossa

• hohhoh.

No sitten sinä vain olet perinyt lihavat geenit. Ja mahdat kyllä omistaakkin pari makkaraa, koska itse olen sinua lyhyempi ja yli kymmenen kiloa laihempi; silti tunnen oloni lihavaksi :O Pitää ajatella tästä eteenpäin maailma positiivisena paikkana.

Mutta voin antaa neuvonkin; kokeile huviksesi rasvanpolttokeitto dieettiä. Kvg, siinä laihtuu 5-8kg viikossa jos sitä syö oikein. Maistuu paskalta, mutta jos on niin itku ja hampaiden kiristys olla läski, eiköhän sitä sitten syö mielellään.

• ?!?

Aina pitää syyttää geenejä koska on ahminu liikaa karkkii =) Mä oon 13 vuotias poika,165 cm pitkä ja painan 42,5 kg =D Taidan olla pikkasen alipainonen (lievästi vaan) vaikka juon limua 1,5 litraa melkein joka päivä!!! Mitä ihmettä???

• emogirl12
        ?!? kirjoitti:

Aina pitää syyttää geenejä koska on ahminu liikaa karkkii =) Mä oon 13 vuotias poika,165 cm pitkä ja painan 42,5 kg =D Taidan olla pikkasen alipainonen (lievästi vaan) vaikka juon limua 1,5 litraa melkein joka päivä!!! Mitä ihmettä???

Kuule sulla on herraseni sellaset geenit. Ite oon 13v tyttö, 166cm pitkä ja painan 45kg, ja silti mulla on pari makkaraa. Geenit.

• Mielestäni ei oo mitään mieltä siinä, että vetää salaattia pari kuukautta ja yrittää laihtua sillä. Paha mielihän siitä vaan tulee. Yleensä paino lähtee alaspäin pelkästään sillä, että korjaa ruokavalionsa ja jättää herkut vähemmälle. (Itseltäni lähti siten kahdeksan kiloa.) Eikä turhaan tarvii yrittää pudottaa sitä painoa kauhean nopeasti. Jos etenee riittävän hitaasti ja ilman paineita niin paino tuntuu lähtevän alas ihan melkein huomaamatta.

• läskipaska-

Suoraan sanottuna mua ei vois vittuakaan kiiinnostaa paljonko TE painatte.

• Huoh...

Joo. Ja luuletko et muit kiinnostaa paljonko SÄ painat

• lol
        Huoh... kirjoitti:

Joo. Ja luuletko et muit kiinnostaa paljonko SÄ painat

samaa mieltä! Tää keskustelun alottaja on täysi idiootti!

• Hanajima

Eiks tää ookkaan KESKUSTELUpalsta? Voithansa täällä itsekkin keskustella. Forever alone.

• läskipaska-

no kävin terkkarilla ja se sanoi että olen muutaman kilon ylipainoinen..en paljon.. se sanoi vaan että pitää tehdä karkkipäivät nniin sillä ne muutama kiloa putoaa. Ja vähän liikuntaa. että nii

• potari

No voi voi, pitää oikein karkista luopua...

Ps. V*tun läski.

• Tonnikeiju666

Luopua karkeista???? VOI VITTU SIIN SE ONGELMA ON OLLU BLÖSÖ! Suosittelen myös sipsien pois jättämistä. Sun asenne pistää vituttamaa miten vastaat tääl kaikil. "painu sä vittuun"

"miks mä oon näin läski?" Mieti mitä syöt ja mitä muut syö, siin saattais olla eroo. Lopeta se karkin jöötaamine kokonaa et voi olla nii säkki ettet voi elää ilman.

ps. voisit olla ihan vaa läski tyttö vai pidäks itteäs oikeesti ulosteena????

• AHAHAHA

(tämä viesti on sensuroitu, koska kirjoittaja nauraa parhaillaan vatsa kippurassa eikä kykene kirjoittamaan)

Aahhahaa mikä idiootti :D Leikkaa keittiöveitsellä mahasi pois, niin se lähtee. Sitten voit jatkaa jumalatonta karkin syömistä ja vastaavaa paskaa, jotta tulet taas lihavaksi.

• läskipaska-

nauran teille :D yhet vaa tääl on sillee" vittu ah mä oon malli " :DDDDDD ja toi BLÖSÖ D:D:D:D::D:D:D:D::D:D:D::D:D:D:D:D:D:D

• Hanajima

Hyvä läskipaska-,
        Ootsä oikeesti noin tyhmä, vai esitätkö vaan?
        Siit en tiiä, ootko läski, mut p****a oot ainakin.

• juupajuuf

Miks ihmees kysyt täällä neuvoo ku oot kaikkia kommentoijia vastaan niin negatiivinen.... ?

• Et ole YLI painava. mutta jos haluaisit laihtua, niin käy illoin lenkillä ;;) itse olen laihtunut sillä tavalla. et kertonut harrastatko mitään. voit alkaa harrastaan omaa kiinnostavaa harrastusta p.s.RATSASTUS ON IHANAA

• Ja te muuut ! ÄLKÄÄ HAUKKUKO TAJUÄÄLIÖT !! V**** HUORAT OLKAA HILJAA .EN USKO ETTÄ OLETTE YHTÄÄN KAUNIIMPIA TAI PAREMPIA KUIN MUUTKAAN .LIETKÖS MITÄ SITÄ TEIDÄN NÄYTÖN TAKAA LÖYTÄÄ. EN HALUAIS NÄHÄ!!-.-.
        Sinä kirjoittaja ''läskipaska'':D älä menetä toivoa nuitten takia. VOIMIA!!

• Hanajima
        hepohullunen kirjoitti:

Ja te muuut ! ÄLKÄÄ HAUKKUKO TAJUÄÄLIÖT !! V**** HUORAT OLKAA HILJAA .EN USKO ETTÄ OLETTE YHTÄÄN KAUNIIMPIA TAI PAREMPIA KUIN MUUTKAAN .LIETKÖS MITÄ SITÄ TEIDÄN NÄYTÖN TAKAA LÖYTÄÄ. EN HALUAIS NÄHÄ!!-.-.
        Sinä kirjoittaja ''läskipaska'':D älä menetä toivoa nuitten takia. VOIMIA!!

Joo, mehän tässä haukutaan sitä!
        En oo nähnyt yhtään kirjotusta, jossa lukis et: "Hyvä läskipaska-, painu v*ttuun."
        (Paitsi, jos se on alottanut.)

• KATO TÄÄ PLS!! caps♥

Noin nuorelle ei suositella laihuttamista. Mut kokeile sitä et syöt enemmän vihanneksia ,hedelmiä ja kasviksia :) Ja vaik iltasin jos on aikaa nii käy kävely/pyöräily lenkeillä. Ja jos sulla on karkkipäivä nii jos yleensä otat esim. sipsipussin tai karkkipussin nii älä ota ainakaa sipsiä koska nehä on rasvasia ;s vaan ota vaik vähä pienempi karkkipussi jos on karkinhimo, joten vältä karkkeja yms herkkuja. Ite oon 12.v täytän syyskuus 13, ja painan 45.3 ja oon 162.7 ja oon keventäny ruokavalioo tolla tavalla ku halusin kokeilla ku halusin puottaa 1 kg huvin vuoks, en piä itteeni lihavana ,kokeilin vaan. mut kokeile siis;

-terveelisempää ruokavalioita pienennä ruokamäärää vähän
      -vältä herkkuja (rasvaisia ja sokerisia)
      -liiku esim . joka ilta jonkun verran (ei heti häseltää 1000 km vaa pitennä matkaa vähän kerrallaan eri päivinä) ,joten tee läksyt heti kun tuut koulusta et kerkeet liikkuu enemmän
      -ja muista: liikunta voi olla kivaa, esim.kaverin kanssa voitte kävellä tai pyöräillä , ja olla esim . metsässä ku siel on kivaaa. ja jos on trampoliini nii siinähä tulee liikuttuu ku jalat väsyy ja polttaa kaloreita. (:
      toivottavasti oli apua .

• läskipaska-

kiitos niille jotka anto mulle järkeviä vastauksia :)

• Hanajima

Positiivisuutta maailmaan!

• Poteitous

Potari vois ny ensinnäki vetää ittes naru jatkeeks ja kaikki muutki "tosi kannustavat" heput tääl. Oot siin iäs, et ku saat torenäkösest viäl pituut ni sitä mukaa painooki hävii. Josset ny mitenkää hirveesti syöpöttel.
      Pirä vaiks karkki päivii tai jtn. Pyöräile kouluun. Mikään 7 km matka ei voi ol este, ku itekki fillaroin sen matka. Koulu liikas ol aktiivine, josset vapaa-ajal jaks hirmusest liikuskel ni josaki joskus saisit vähäse liikuntaa ees. Tsempparee siul!

• läskipaska-

kiitos :)

• errtyu
    • vituttaa tollaset

miksi olen läski? koska vittu syöt liikaa ja et liiku!

Miten voin laihtua? mee vittu lenkille ja syö muutaki ku pullaa

• painu persees

nimimerkkisi läskipaska ei kuvaa sinua. Olet melkein normaalipainoinen ja olet aivan vitun urpo paskapää joka ei tajua että oo niitä jotka oikeasti oo läskejä paskoja joten pidä turpa kii ja vedä kätees. Jotkut oo oikeesti läskejä ja inhottaa lukee tomosta paskaa. Ja oikeestaa ei läskejä vaan ylipainoisia... Tuo läski oo pilkkaava nimi jonka olen kuullutt liian monta kertaa. ja sitä paitsi oot kasvu iässä eli helppo saada kiloja pois.

• -_-

Voi vittu ku kasvuiässä sekin on laihtumista että paino pysyy samana kun pituutta tulee lisää...

• tajuatteko

kannattaa lopettaa se karkin syöminen ja limsan juominen niin se laihduttaa jo 10 kg helposti jos syö normaalisti terveellistä ruokaa. Pitää syödä vihanneksia ja hedelmiä päivittäin. Ei voi tosiaan olla niin vaikeeta se laihtuminen

• (:

on kyllä tosi törkeätä tulla tänne haukkumaan ja puhumaan asiattomuuksia!! Saisitte hävetä! Mutta ala liikkumaan ja pienennä annoskokoja ja vähennä herkutteluja,kyllä se paino alkaa putoamaan :) mutta älä pudota liikaa sillä olet kasvavassa iässä!

• painavampi..

no,itekki oon justiin täyttäny 13, oon sua 10cm pidempi ja semmoset 10kg lihavampi..:D no mutta koita kestää, mua on ainaki auttanu,kun luen tuota blogia http://www.moretolove.fi/2012/05/tired-but-happy.html ja "laihduttamisen" oon alottanu varmaan vuosi sitten,jolloin siis painoin vielä alle 70kg:( No ton blogin avulla oon kumminki tajunnu,että ei koko ajan tarvitse yrittää vain laihduttaa, ja mun mielestä painolla ei nyt sinänsä ole mitään merkitystä, jos vain peruskunto on semmonen,että jaksaa nousta portaat ylös hikoamatta.. ja jos vaan voit niin kulje vaikka koulumatkat pyörällä tai kävellen :) tiedän miten rankkaa on murehtia painoaan joka päivä..

• moi:O

Mieti mitä syöt, liiku enemmän ja valita vähemmän.
      Itse olen ylipainoinen, mutta hyväksyn sen enkä ruikuta missään keskustelupalstoilla voivottelemassa kuinka lihava olen ^^

• lätkä!

vitun läski paska! hanki elämä!

• blogiblogi(;

http://getmorebeauty.blogspot.fi/

Todella hyviä laihdutusvinkkejä! Ja blogi on selkeä ja ulkoasu kiva(etenkin nuoria voisi kiinnostaa).
      Keskittynyt nimenomaan auttamaan muita kuin että olisi pelkästään omia saavutuksia kirjattu.
      Blogi on uusi joten lukijoita kaipaillaan! (;:

• ~Vierailija~

Moi!

Mä painan puolet vähemmän kuin sä, ja olen nyt samanikänen, mitä sä viime vuonna... Eli painan 35 kg ja täytän pian 13... Okei, en oo mikää pitkäkää, jtn alle 150. Mutta siis vinkkejä, ekana: Muuttasikko nimimerkkis? Elät terveellisesti niin, että liikut tarpeeksi, syöt terveellisesti, ja nukut riittävästi.

• valehtelematta 72kg

voivoivoi,älkää nuoret jaksako valittaa miten oot niin ja niin painonen,maailmas on muutakin ku vaan sun painos ongelma.Itekki oon täl hetkel 164cm ja painan 72kg,eikä mieleni tee yhtään laihruttaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4650
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      179
      3655
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      68
      2096
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1288
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1152
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      147
      1094
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      50
      1000
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      904
    Aihe