Sun juttusi oli niin tyrmääviä etten uskalla vastata sulle. Sattuu niin paljon etten pysty lukemaan tai kirjoittamaan. Pelkään että satutat jos kirjoitan jotain. Tuo viestisi oli hyvin loukkaava, tiedtä sen itsekin.
Tapahtui irl.
En uskalla enää vastata sulle irl
9
250
Vastaukset
- ota riski
jos tosissas oot nii ehkä kuitenkin kannattaa
- ap.
Ei se riitä että minulla on tunteita kun hän vaan kiusaa. Haastaa riitaa ilman syytä eikä ollut ensimmäinen kerta. Yrittää saada mut suuttumaan.
- v...u tätä elämää
Aloitus olis voinut olla omasta kynästäni...
Tulin satutetuksi aivan helvetillisellä tavalla.
Miten uskaltais enää riskiä ottaa, kun on jo osoitettu ettei ole mitään.
Ja niin tosissani oon ollu kuin voi olla. Muttei se(kään) riittäny... - äly hoi
miksi hakkaat päätä seinään, unohda
- ............
oletko m vai n?
- t
Minä laitoin todella rankkaa textiä eräälle miehelle. Mutta olen tottunut sanomaan asiat suoraan (kissa nostetaan pöydälle, kun siihen on aihetta) . Se ei ollut loukkauksena vaan toteamuksena tarkoitettu. Uskon että hän tietää sen, olen hyvin tulinen luonne.. Ei ne asiat kaunistelemalla parane, asiat täytyy laittaa rullaamaan johonkin suuntaan, jossei hyvällä (mitä kyllä ensin yritän) niin sitten kitkerämmällä tavalla. Minä en ala paikoilla polkemaan, kyllä olen kylmä ja julmakin, myönnän.. Mutta jossei asioista, tärkeistä voi puhua, niin silloin on peli puhallettava poikki. Kaikesta huolimatta Rakastan Häntä, ja tiedän, että hän on hyvin paljon kaltaiseni..
Moni ei voi käsittää tekoani ja suoruuttani, mutta tällainen olen.. Voi sanoa, ettei yliherkät ole minua varten, tai minä heitä.. Mutta kyllä minäkin poden tuskaa ja surua.. Minäkin olen vain ihminen, erilainen, mutta ihminen.- ....................
tai sitten vain itserakas moukka joka kuvittelee että voi kyykyttää toisia miten huvittaa sivistymätöntä ja lapsellista
- 93
No huh. Onneks mun soitot ei tehneet mitään tyrmäävää vaikutusta.
- Jansson Hanson
Kannattaa miettiä ensin mitä on tullut tehtyä kun saa vastaansa kaltoinkohtelua. Ei me ihmiset huvikseen toisiamme satuteta, varsinkin jos joku tärkeä ihminen on ollut kyseessä (ilmeisesti kun tänne kirjoitat)
Ai niin, sori vielä niistä viesteistä kaikille vastaanottaneille, et ollut ainoa. Cocaine is a helluva drug.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708