Mikä paras vaihtoehto harjavallassa?
Fysikaalinen hoito.
7
309
Vastaukset
- Kuntotutka
Kuntotutka
- Kuntolutka?
Jaah, mikäs helevetti sellane o?
Auttaako se jos on siksopaatti???
T: Hullu-Margit
- 66666666666666666666
Aika moni on sitä mieltä että EP vain ns hivelee eikä koskaan tee edes täyttä aikaa ns hierontaa ja kuluttaa aikaa puhelimessa asiakkaan ajalla . Mene ja tiedä mutta näin puhutaan . Itse käyn Paavistolla , kundilla riittää voima sormissa joten sen ei tarvi ryskiä nikamia paikalleen vaan hieronta ja nikamien paikalleenlaitto sujuu hyvin ja kivuitta .
Leppänen myös pärjää hierojana mutta ei laittele mitään paikalleen joten hoitaa oireita eikä vikaa / helpottaa mutta ei tietenkään paranna . Poikonen on hyvä ja tehokas ja saa nikamat paikalleen / Paavisto tai Poikonen jos tarvii laittaa nivelet paikalleen ja hieroa , makuasia kumpi .Aika paljon nuo ihmisten mielipiteet vaihtelevat, koska ainakin meikäläisellä on tuosta E. P.;tä vain positiivisia kokemuksia ja samoin tutuillani. No, tiedä häntä. Paavistoa kehuvat kaikki ja samoin Poikosta, joten valinnanvaraa toki on...
- Vysioterapia
Kuka halus hieroa anjovisrahkaämpäriä 200L ?
T: Hullu-Margit - legalzedwriter
Minä haluan! On meinaan valuuttaa vaikka maksaa siitä. Telinehommissa kun ei puhuta mistään pikkurahoista!
- legalizedwriter
En ole kyllä kuullut, että mistään telihommista maksettaisiin yhtään mitään muuta kuin pelkkää perusduunarin palkkaa, mutta ehkäpä sinunkin olisi kannattanut aikoinaan tehdä muutama hieman erilainen valinta? Ei tarvitsisi esim. häiriköidä internetissä katkeroituneena toisten rahoista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669