Usko jo,että mä en.

tykkään susta

Halua sua,en mä voi haluta sua,sellaista naisten naurattajaa,jolla on monta rautaa tulessa.ystävyys riittää hyvin mulle,jos sitäkään

8

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -------

      Mistä ihmeestä säkin johtopäätöksesi olet vetänyt jos et tunne ihmistä itse hyvin.
      Jättäisit muiden kuulopuheet ja katkerien toisten naisten puheet ihan omaan arvoonsa. Muilla ihmisillä on monesti tapana torpedoida toisten juttuja ihan katkeruuttaan tai muutenvaan jos eivät pidä ihmisestä.
      Ja ottaisit ihan asioista selvää asianomaiselta itseltään.
      Sehän voi olla ihan h.elvetin hyvä tyyppi eikä ollenkaan mikään naisten naurattaja ja sä voit olla täysin väärässä niiden kuulemiesi juttujesi suhteen.
      Ota hyvä ihminen selvää äläkä sitä ennen vetele mitään johtopäätöksiä niin fiksut ihmiset tekevät.

      • lipoo lipoo

        Jos on katkeria toisia naisiakin jo kuvioissa... :-D


      • -------
        lipoo lipoo kirjoitti:

        Jos on katkeria toisia naisiakin jo kuvioissa... :-D

        Mulla ei ainakaan ole toisia naisia kuvioissa koska ei ole ensimmäisiäkään,
        sydän on varattu yhdelle jota en saa.. No se on mun murheeni.
        Ja kyllä olen kuullut itsestänikin juttuja leviteltävän naisten kesken jotta ei pidä alkuunkaan paikkansa, vaikka kuinka.

        Ehkä aloittajankaan hänellä ei ole toisia naisia yhtään kappaletta. Ota selvää. Jos et tee asioille mitään niin jossain vaiheessa silläkin tyypillä varmaan on joku toinen kun on kyllästynyt sua venailemaan koko elämäänsä kun et saa edes suutasi auki.

        Mutta on se jumakauta jos selvästi aloittajakin tuntee tätä miestä kohtaan noin vahvasti niin joidenkin kuulemiensä toisten ihmisten puheiden perusteella on valmis heittämään kaiken veke ees ottamatta itse selvää.

        Mä tiedän paljonkin ihmisiä jotka vaikka ois ollu millasia hulivilejä menneisyydessään mut tavattuaan sen ihmisen johon rakastuneet ovat täysin uskollisia ja mitä parhaimpia rakastavaisia kumppaneita mitä löytää elämässä voi.

        Sä aloittaja vain keksit tekosyitä joiden taakse voit piiloutua ottamatta itse vastuuta tunteistasi. Vaan vierittää noin syyn toisen niskoille miksi jutusta ei mitään koskaan tulisi. Olet vain pelkuri ja sitä tuut katumaan tulevaisuudessa jos et kohtaa tunteidesi kohdetta reilusti niinkuin hän ansaitsee.
        Niinkuin jokainen meistä ansaitsee ei seläntakana juonimisia tai negaatioista jauhamisia tai kuulopuheisiin uskomisia vaan suoraa reilua puhetta asianomaisen itsensä kanssa kasvotusten selvittäen asioita, kertomalla tunteensa. Ihan peruskommunikointia jolla kaikki aina selviää.

        Ota nyt hyvä ihminen selvää asioista ennenkuin on liian myöhäistä ei elämä loputtomiin jatku eikä kukaan loputtomiin odota.


      • onnea sullekin
        ------- kirjoitti:

        Mulla ei ainakaan ole toisia naisia kuvioissa koska ei ole ensimmäisiäkään,
        sydän on varattu yhdelle jota en saa.. No se on mun murheeni.
        Ja kyllä olen kuullut itsestänikin juttuja leviteltävän naisten kesken jotta ei pidä alkuunkaan paikkansa, vaikka kuinka.

        Ehkä aloittajankaan hänellä ei ole toisia naisia yhtään kappaletta. Ota selvää. Jos et tee asioille mitään niin jossain vaiheessa silläkin tyypillä varmaan on joku toinen kun on kyllästynyt sua venailemaan koko elämäänsä kun et saa edes suutasi auki.

        Mutta on se jumakauta jos selvästi aloittajakin tuntee tätä miestä kohtaan noin vahvasti niin joidenkin kuulemiensä toisten ihmisten puheiden perusteella on valmis heittämään kaiken veke ees ottamatta itse selvää.

        Mä tiedän paljonkin ihmisiä jotka vaikka ois ollu millasia hulivilejä menneisyydessään mut tavattuaan sen ihmisen johon rakastuneet ovat täysin uskollisia ja mitä parhaimpia rakastavaisia kumppaneita mitä löytää elämässä voi.

        Sä aloittaja vain keksit tekosyitä joiden taakse voit piiloutua ottamatta itse vastuuta tunteistasi. Vaan vierittää noin syyn toisen niskoille miksi jutusta ei mitään koskaan tulisi. Olet vain pelkuri ja sitä tuut katumaan tulevaisuudessa jos et kohtaa tunteidesi kohdetta reilusti niinkuin hän ansaitsee.
        Niinkuin jokainen meistä ansaitsee ei seläntakana juonimisia tai negaatioista jauhamisia tai kuulopuheisiin uskomisia vaan suoraa reilua puhetta asianomaisen itsensä kanssa kasvotusten selvittäen asioita, kertomalla tunteensa. Ihan peruskommunikointia jolla kaikki aina selviää.

        Ota nyt hyvä ihminen selvää asioista ennenkuin on liian myöhäistä ei elämä loputtomiin jatku eikä kukaan loputtomiin odota.

        "Niinkuin jokainen meistä ansaitsee ei seläntakana juonimisia tai negaatioista jauhamisia tai kuulopuheisiin uskomisia vaan suoraa reilua puhetta asianomaisen itsensä kanssa kasvotusten selvittäen asioita, kertomalla tunteensa."

        Komppaan koko viestiäsi.

        Erityisesti tämän kohdan poimin. Minusta on hassua ja irvokasta, miten ihmiset jotka toimivat esitetysti - kärkkäinä ja ensimmäisinä ovat itsekritiikittä arvostelemassa ihmisiä, joihin eivät ole edes vaivautuneet tutustumaan - kuvittelevat, ettei negaatioista jauhaminen tai seläntakana juoniminen mi-ten-kään vaikuta siihen, miten heitä itseään arvioidaan ihmisinä. Ja miten "fiksuutensa" nähdään muista suunnista, kun sen hedelmiä kerran mielellään ja itsekritiikittä esitellään.

        Onhan se toisaalta hyvin linjassa, looginen huipentuma itsesokeudelle, että juuri tuollainen ihminen tietysti olettaa olevansa hyvin haluttua seuraa joka tapauksessa.


    • 38

      Ei voi haluta kun ei kelpaa.

    • ihmeelliset tarinat

      Joskus kuukausia sitten eräs mies oli baaritiskillä ,miehelle tulee jostain käsittämättömästä syystä muutamia aivan suoria ehdotuksia ,hyvätapaisena miehenä hän ei halua karkoittaa kyseisiä ihmisiä läheltään ,vaihtaa muutaman sanan puolelta toiselle jne kyseiset ihmiset eivät poistu vaan tulevat lähemmäksi tätä kammottavaa tyyppiä,Muutaman metrin päässä istuu kyseisen miehen ystävätär joka sitten viestitti mitä ihmeellisimpiä versioita tapahtuneesta miehen naisystävälle.Lopputuloksena naisystävän mielessä muodostuu ajatus miehen petollisesta käyttäytymisestä jota sitten kyllästymiseen asti muistuttaa kyseistä julmaa sovinistia ja kertoo asiat totena muille ystävättärilleen ja ties kenelle ,näinkin voi joskus käydä

      • erakko+rapu

        vihamiehet kannattaa pitää kaukana, "ystävät" vielä kauempana


    • asdklalsdknm

      ehkä aloittaja haluaa pitää ystävänä tyypin, jolla kuvittelee olevan monta rautaa tulessa, jotta pääsee itse "kevyin mielin" etsimään uusia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe