Usko jo,että mä en.

tykkään susta

Halua sua,en mä voi haluta sua,sellaista naisten naurattajaa,jolla on monta rautaa tulessa.ystävyys riittää hyvin mulle,jos sitäkään

8

315

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -------

Mistä ihmeestä säkin johtopäätöksesi olet vetänyt jos et tunne ihmistä itse hyvin.
      Jättäisit muiden kuulopuheet ja katkerien toisten naisten puheet ihan omaan arvoonsa. Muilla ihmisillä on monesti tapana torpedoida toisten juttuja ihan katkeruuttaan tai muutenvaan jos eivät pidä ihmisestä.
      Ja ottaisit ihan asioista selvää asianomaiselta itseltään.
      Sehän voi olla ihan h.elvetin hyvä tyyppi eikä ollenkaan mikään naisten naurattaja ja sä voit olla täysin väärässä niiden kuulemiesi juttujesi suhteen.
      Ota hyvä ihminen selvää äläkä sitä ennen vetele mitään johtopäätöksiä niin fiksut ihmiset tekevät.

• lipoo lipoo

Jos on katkeria toisia naisiakin jo kuvioissa... :-D

• -------
        lipoo lipoo kirjoitti:

Jos on katkeria toisia naisiakin jo kuvioissa... :-D

Mulla ei ainakaan ole toisia naisia kuvioissa koska ei ole ensimmäisiäkään,
        sydän on varattu yhdelle jota en saa.. No se on mun murheeni.
        Ja kyllä olen kuullut itsestänikin juttuja leviteltävän naisten kesken jotta ei pidä alkuunkaan paikkansa, vaikka kuinka.

Ehkä aloittajankaan hänellä ei ole toisia naisia yhtään kappaletta. Ota selvää. Jos et tee asioille mitään niin jossain vaiheessa silläkin tyypillä varmaan on joku toinen kun on kyllästynyt sua venailemaan koko elämäänsä kun et saa edes suutasi auki.

Mutta on se jumakauta jos selvästi aloittajakin tuntee tätä miestä kohtaan noin vahvasti niin joidenkin kuulemiensä toisten ihmisten puheiden perusteella on valmis heittämään kaiken veke ees ottamatta itse selvää.

Mä tiedän paljonkin ihmisiä jotka vaikka ois ollu millasia hulivilejä menneisyydessään mut tavattuaan sen ihmisen johon rakastuneet ovat täysin uskollisia ja mitä parhaimpia rakastavaisia kumppaneita mitä löytää elämässä voi.

Sä aloittaja vain keksit tekosyitä joiden taakse voit piiloutua ottamatta itse vastuuta tunteistasi. Vaan vierittää noin syyn toisen niskoille miksi jutusta ei mitään koskaan tulisi. Olet vain pelkuri ja sitä tuut katumaan tulevaisuudessa jos et kohtaa tunteidesi kohdetta reilusti niinkuin hän ansaitsee.
        Niinkuin jokainen meistä ansaitsee ei seläntakana juonimisia tai negaatioista jauhamisia tai kuulopuheisiin uskomisia vaan suoraa reilua puhetta asianomaisen itsensä kanssa kasvotusten selvittäen asioita, kertomalla tunteensa. Ihan peruskommunikointia jolla kaikki aina selviää.

Ota nyt hyvä ihminen selvää asioista ennenkuin on liian myöhäistä ei elämä loputtomiin jatku eikä kukaan loputtomiin odota.

• onnea sullekin
        ------- kirjoitti:

Mulla ei ainakaan ole toisia naisia kuvioissa koska ei ole ensimmäisiäkään,
        sydän on varattu yhdelle jota en saa.. No se on mun murheeni.
        Ja kyllä olen kuullut itsestänikin juttuja leviteltävän naisten kesken jotta ei pidä alkuunkaan paikkansa, vaikka kuinka.

Ehkä aloittajankaan hänellä ei ole toisia naisia yhtään kappaletta. Ota selvää. Jos et tee asioille mitään niin jossain vaiheessa silläkin tyypillä varmaan on joku toinen kun on kyllästynyt sua venailemaan koko elämäänsä kun et saa edes suutasi auki.

Mutta on se jumakauta jos selvästi aloittajakin tuntee tätä miestä kohtaan noin vahvasti niin joidenkin kuulemiensä toisten ihmisten puheiden perusteella on valmis heittämään kaiken veke ees ottamatta itse selvää.

Mä tiedän paljonkin ihmisiä jotka vaikka ois ollu millasia hulivilejä menneisyydessään mut tavattuaan sen ihmisen johon rakastuneet ovat täysin uskollisia ja mitä parhaimpia rakastavaisia kumppaneita mitä löytää elämässä voi.

Sä aloittaja vain keksit tekosyitä joiden taakse voit piiloutua ottamatta itse vastuuta tunteistasi. Vaan vierittää noin syyn toisen niskoille miksi jutusta ei mitään koskaan tulisi. Olet vain pelkuri ja sitä tuut katumaan tulevaisuudessa jos et kohtaa tunteidesi kohdetta reilusti niinkuin hän ansaitsee.
        Niinkuin jokainen meistä ansaitsee ei seläntakana juonimisia tai negaatioista jauhamisia tai kuulopuheisiin uskomisia vaan suoraa reilua puhetta asianomaisen itsensä kanssa kasvotusten selvittäen asioita, kertomalla tunteensa. Ihan peruskommunikointia jolla kaikki aina selviää.

Ota nyt hyvä ihminen selvää asioista ennenkuin on liian myöhäistä ei elämä loputtomiin jatku eikä kukaan loputtomiin odota.

"Niinkuin jokainen meistä ansaitsee ei seläntakana juonimisia tai negaatioista jauhamisia tai kuulopuheisiin uskomisia vaan suoraa reilua puhetta asianomaisen itsensä kanssa kasvotusten selvittäen asioita, kertomalla tunteensa."

Komppaan koko viestiäsi.

Erityisesti tämän kohdan poimin. Minusta on hassua ja irvokasta, miten ihmiset jotka toimivat esitetysti - kärkkäinä ja ensimmäisinä ovat itsekritiikittä arvostelemassa ihmisiä, joihin eivät ole edes vaivautuneet tutustumaan - kuvittelevat, ettei negaatioista jauhaminen tai seläntakana juoniminen mi-ten-kään vaikuta siihen, miten heitä itseään arvioidaan ihmisinä. Ja miten "fiksuutensa" nähdään muista suunnista, kun sen hedelmiä kerran mielellään ja itsekritiikittä esitellään.

Onhan se toisaalta hyvin linjassa, looginen huipentuma itsesokeudelle, että juuri tuollainen ihminen tietysti olettaa olevansa hyvin haluttua seuraa joka tapauksessa.

• 38

Ei voi haluta kun ei kelpaa.

• ihmeelliset tarinat

Joskus kuukausia sitten eräs mies oli baaritiskillä ,miehelle tulee jostain käsittämättömästä syystä muutamia aivan suoria ehdotuksia ,hyvätapaisena miehenä hän ei halua karkoittaa kyseisiä ihmisiä läheltään ,vaihtaa muutaman sanan puolelta toiselle jne kyseiset ihmiset eivät poistu vaan tulevat lähemmäksi tätä kammottavaa tyyppiä,Muutaman metrin päässä istuu kyseisen miehen ystävätär joka sitten viestitti mitä ihmeellisimpiä versioita tapahtuneesta miehen naisystävälle.Lopputuloksena naisystävän mielessä muodostuu ajatus miehen petollisesta käyttäytymisestä jota sitten kyllästymiseen asti muistuttaa kyseistä julmaa sovinistia ja kertoo asiat totena muille ystävättärilleen ja ties kenelle ,näinkin voi joskus käydä

• erakko+rapu

vihamiehet kannattaa pitää kaukana, "ystävät" vielä kauempana

• asdklalsdknm

ehkä aloittaja haluaa pitää ystävänä tyypin, jolla kuvittelee olevan monta rautaa tulessa, jotta pääsee itse "kevyin mielin" etsimään uusia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5305
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      53
      1857
    3. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      136
      1707
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1619
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1385
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1250
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      26
      1249
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1077
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1028
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      877
    Aihe