Halua sua,en mä voi haluta sua,sellaista naisten naurattajaa,jolla on monta rautaa tulessa.ystävyys riittää hyvin mulle,jos sitäkään
Usko jo,että mä en.
8
324
Vastaukset
- -------
Mistä ihmeestä säkin johtopäätöksesi olet vetänyt jos et tunne ihmistä itse hyvin.
Jättäisit muiden kuulopuheet ja katkerien toisten naisten puheet ihan omaan arvoonsa. Muilla ihmisillä on monesti tapana torpedoida toisten juttuja ihan katkeruuttaan tai muutenvaan jos eivät pidä ihmisestä.
Ja ottaisit ihan asioista selvää asianomaiselta itseltään.
Sehän voi olla ihan h.elvetin hyvä tyyppi eikä ollenkaan mikään naisten naurattaja ja sä voit olla täysin väärässä niiden kuulemiesi juttujesi suhteen.
Ota hyvä ihminen selvää äläkä sitä ennen vetele mitään johtopäätöksiä niin fiksut ihmiset tekevät.- lipoo lipoo
Jos on katkeria toisia naisiakin jo kuvioissa... :-D
- -------
lipoo lipoo kirjoitti:
Jos on katkeria toisia naisiakin jo kuvioissa... :-D
Mulla ei ainakaan ole toisia naisia kuvioissa koska ei ole ensimmäisiäkään,
sydän on varattu yhdelle jota en saa.. No se on mun murheeni.
Ja kyllä olen kuullut itsestänikin juttuja leviteltävän naisten kesken jotta ei pidä alkuunkaan paikkansa, vaikka kuinka.
Ehkä aloittajankaan hänellä ei ole toisia naisia yhtään kappaletta. Ota selvää. Jos et tee asioille mitään niin jossain vaiheessa silläkin tyypillä varmaan on joku toinen kun on kyllästynyt sua venailemaan koko elämäänsä kun et saa edes suutasi auki.
Mutta on se jumakauta jos selvästi aloittajakin tuntee tätä miestä kohtaan noin vahvasti niin joidenkin kuulemiensä toisten ihmisten puheiden perusteella on valmis heittämään kaiken veke ees ottamatta itse selvää.
Mä tiedän paljonkin ihmisiä jotka vaikka ois ollu millasia hulivilejä menneisyydessään mut tavattuaan sen ihmisen johon rakastuneet ovat täysin uskollisia ja mitä parhaimpia rakastavaisia kumppaneita mitä löytää elämässä voi.
Sä aloittaja vain keksit tekosyitä joiden taakse voit piiloutua ottamatta itse vastuuta tunteistasi. Vaan vierittää noin syyn toisen niskoille miksi jutusta ei mitään koskaan tulisi. Olet vain pelkuri ja sitä tuut katumaan tulevaisuudessa jos et kohtaa tunteidesi kohdetta reilusti niinkuin hän ansaitsee.
Niinkuin jokainen meistä ansaitsee ei seläntakana juonimisia tai negaatioista jauhamisia tai kuulopuheisiin uskomisia vaan suoraa reilua puhetta asianomaisen itsensä kanssa kasvotusten selvittäen asioita, kertomalla tunteensa. Ihan peruskommunikointia jolla kaikki aina selviää.
Ota nyt hyvä ihminen selvää asioista ennenkuin on liian myöhäistä ei elämä loputtomiin jatku eikä kukaan loputtomiin odota. - onnea sullekin
------- kirjoitti:
Mulla ei ainakaan ole toisia naisia kuvioissa koska ei ole ensimmäisiäkään,
sydän on varattu yhdelle jota en saa.. No se on mun murheeni.
Ja kyllä olen kuullut itsestänikin juttuja leviteltävän naisten kesken jotta ei pidä alkuunkaan paikkansa, vaikka kuinka.
Ehkä aloittajankaan hänellä ei ole toisia naisia yhtään kappaletta. Ota selvää. Jos et tee asioille mitään niin jossain vaiheessa silläkin tyypillä varmaan on joku toinen kun on kyllästynyt sua venailemaan koko elämäänsä kun et saa edes suutasi auki.
Mutta on se jumakauta jos selvästi aloittajakin tuntee tätä miestä kohtaan noin vahvasti niin joidenkin kuulemiensä toisten ihmisten puheiden perusteella on valmis heittämään kaiken veke ees ottamatta itse selvää.
Mä tiedän paljonkin ihmisiä jotka vaikka ois ollu millasia hulivilejä menneisyydessään mut tavattuaan sen ihmisen johon rakastuneet ovat täysin uskollisia ja mitä parhaimpia rakastavaisia kumppaneita mitä löytää elämässä voi.
Sä aloittaja vain keksit tekosyitä joiden taakse voit piiloutua ottamatta itse vastuuta tunteistasi. Vaan vierittää noin syyn toisen niskoille miksi jutusta ei mitään koskaan tulisi. Olet vain pelkuri ja sitä tuut katumaan tulevaisuudessa jos et kohtaa tunteidesi kohdetta reilusti niinkuin hän ansaitsee.
Niinkuin jokainen meistä ansaitsee ei seläntakana juonimisia tai negaatioista jauhamisia tai kuulopuheisiin uskomisia vaan suoraa reilua puhetta asianomaisen itsensä kanssa kasvotusten selvittäen asioita, kertomalla tunteensa. Ihan peruskommunikointia jolla kaikki aina selviää.
Ota nyt hyvä ihminen selvää asioista ennenkuin on liian myöhäistä ei elämä loputtomiin jatku eikä kukaan loputtomiin odota."Niinkuin jokainen meistä ansaitsee ei seläntakana juonimisia tai negaatioista jauhamisia tai kuulopuheisiin uskomisia vaan suoraa reilua puhetta asianomaisen itsensä kanssa kasvotusten selvittäen asioita, kertomalla tunteensa."
Komppaan koko viestiäsi.
Erityisesti tämän kohdan poimin. Minusta on hassua ja irvokasta, miten ihmiset jotka toimivat esitetysti - kärkkäinä ja ensimmäisinä ovat itsekritiikittä arvostelemassa ihmisiä, joihin eivät ole edes vaivautuneet tutustumaan - kuvittelevat, ettei negaatioista jauhaminen tai seläntakana juoniminen mi-ten-kään vaikuta siihen, miten heitä itseään arvioidaan ihmisinä. Ja miten "fiksuutensa" nähdään muista suunnista, kun sen hedelmiä kerran mielellään ja itsekritiikittä esitellään.
Onhan se toisaalta hyvin linjassa, looginen huipentuma itsesokeudelle, että juuri tuollainen ihminen tietysti olettaa olevansa hyvin haluttua seuraa joka tapauksessa.
- 38
Ei voi haluta kun ei kelpaa.
- ihmeelliset tarinat
Joskus kuukausia sitten eräs mies oli baaritiskillä ,miehelle tulee jostain käsittämättömästä syystä muutamia aivan suoria ehdotuksia ,hyvätapaisena miehenä hän ei halua karkoittaa kyseisiä ihmisiä läheltään ,vaihtaa muutaman sanan puolelta toiselle jne kyseiset ihmiset eivät poistu vaan tulevat lähemmäksi tätä kammottavaa tyyppiä,Muutaman metrin päässä istuu kyseisen miehen ystävätär joka sitten viestitti mitä ihmeellisimpiä versioita tapahtuneesta miehen naisystävälle.Lopputuloksena naisystävän mielessä muodostuu ajatus miehen petollisesta käyttäytymisestä jota sitten kyllästymiseen asti muistuttaa kyseistä julmaa sovinistia ja kertoo asiat totena muille ystävättärilleen ja ties kenelle ,näinkin voi joskus käydä
- erakko+rapu
vihamiehet kannattaa pitää kaukana, "ystävät" vielä kauempana
- asdklalsdknm
ehkä aloittaja haluaa pitää ystävänä tyypin, jolla kuvittelee olevan monta rautaa tulessa, jotta pääsee itse "kevyin mielin" etsimään uusia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602