Siinä syy
Olet laiha tikku
67
337
Vastaukset
- voi kiitos.
kuka nainenko ? ei ole sit mulle :)
- ruoto.
rumasti sanottu :`(
- miten niin
Enhän ole, kun hoikka ja muodokas.
- lipoo huulia.
jos se eräs... nainen niin nam. ;)
- 169
joo joo tiesin et siitä se johtu
- jotain ruoan murusia
Sinun ranteesikin ovat niin laihat,että ihan päätä huimaa,koita nyt hyvä ihminen jotain suuhusi laittaa
- Suklaatakin ahminut
mutta millä murusilla lihotaan ranteista?
- ei unelmamies
Kerran näin yhen tosi laihan miehen,että ei sillä ollu edes peppuakaan
- painoindeksejen muk.
normipainoinen ja jos en sellaisena kuin olen, niin sitten en.
- kromivanteet
Ei ole mulle kun on läski perse ja vanteet.
- kahvakoplaus
jenkkakahvoista saa hyvän otteen, ku pökkäsee takaapäin
- ed
kahvakoplaus kirjoitti:
jenkkakahvoista saa hyvän otteen, ku pökkäsee takaapäin
Sinne lantiolle ne läskit aina tuppaa menemäänkin jos herkuttelee liiaksi, aah :)
- ja,,,
ed kirjoitti:
Sinne lantiolle ne läskit aina tuppaa menemäänkin jos herkuttelee liiaksi, aah :)
istuu vaan netissä
- ed
ja,,, kirjoitti:
istuu vaan netissä
Mistä tiedät että koko aikaa ja mitä luulet tietäväsi siitä miten elän kun väität että netissä istun?
- laardiass
Eipä ollut mullekaan. Mä olen jokinorsun kokonen, oikea michelinrengasvartalo
- ohoh ja
ed kirjoitti:
Mistä tiedät että koko aikaa ja mitä luulet tietäväsi siitä miten elän kun väität että netissä istun?
autss:DD
- Pepullinen
Laiha, mutta helvetin ylpee siitä!! Nauran sun kaljamahalles hah hah haa haa
- !!!!
Ei kenellekkää saa nauraa sen takia miltä näyttää, tai jos niin koita kasvaa lapsi.
- kasva itse
!!!! kirjoitti:
Ei kenellekkää saa nauraa sen takia miltä näyttää, tai jos niin koita kasvaa lapsi.
Kaljamahalle saa ja pitääkin nauraa!!
- ed
kasva itse kirjoitti:
Kaljamahalle saa ja pitääkin nauraa!!
nauran sulle ja sun lapsellisuudelle. hihihihhihih
- ed jatkaa
ed kirjoitti:
nauran sulle ja sun lapsellisuudelle. hihihihhihih
Älkää arvostelko ihmisiä siitä mitä on vaan vaik siitä mitä ne tekee toisille. Muuten säkin taidan olla aika ahdasmielisten vanhempien kasvattama idiootti!
- niin munkin mielestä
ed jatkaa kirjoitti:
Älkää arvostelko ihmisiä siitä mitä on vaan vaik siitä mitä ne tekee toisille. Muuten säkin taidan olla aika ahdasmielisten vanhempien kasvattama idiootti!
Taidat tosiaan olla :D
- ed
niin munkin mielestä kirjoitti:
Taidat siis :) Ahdasmielisyyttä on moneen lähtöö, mutta susta se paista jo mustana valkosella.
- joopa niin
ed kirjoitti:
Taidat siis :) Ahdasmielisyyttä on moneen lähtöö, mutta susta se paista jo mustana valkosella.
Ahdas on hyvä mutta en mä mustaa ottas, mutta mustaan valkoisessa on hyvä tähdätä ;D
- mitäs mieltä
niin munkin mielestä kirjoitti:
nunna mahtaa olla?
- ed
joopa niin kirjoitti:
Ahdas on hyvä mutta en mä mustaa ottas, mutta mustaan valkoisessa on hyvä tähdätä ;D
Nyt en ymmärtänyt. Voitko selventää?
- hahahehehihihoho...
mitäs mieltä kirjoitti:
nunna mahtaa olla?
Sun aloitus vai...?
- mietippä
ed kirjoitti:
Nyt en ymmärtänyt. Voitko selventää?
Susta paistaa nyt tyhmyys läpi ja oikein kunnolla. Taidat olla odioottien perheestä, joidenkin tyhmien vanhempien kersa :D
hah haaa :DD - ed
mietippä kirjoitti:
Susta paistaa nyt tyhmyys läpi ja oikein kunnolla. Taidat olla odioottien perheestä, joidenkin tyhmien vanhempien kersa :D
hah haaa :DDsusta niin ettet osaa edes vastata kysymykseen...
- huomaatko
ed kirjoitti:
susta niin ettet osaa edes vastata kysymykseen...
Sä arvostelet nyt minua,tuntematonta ja syyllistyt samaan josta mua syytit.Eikö näin ole? Älä ala arvostelemaan, kun et itse ole sen parempi...
- ed
huomaatko kirjoitti:
Sä arvostelet nyt minua,tuntematonta ja syyllistyt samaan josta mua syytit.Eikö näin ole? Älä ala arvostelemaan, kun et itse ole sen parempi...
Olenko mä arvostellut sinun ulkonäköä tai muutenkaa ihmisten ulkonäköä josta tämä lähti, niiku sä teit?
- viännetäänkö viä
ed kirjoitti:
Olenko mä arvostellut sinun ulkonäköä tai muutenkaa ihmisten ulkonäköä josta tämä lähti, niiku sä teit?
mutta arvostelit mun mielipidettäni ja vanhempiani, vaikka et edes tunne meistä ketään. Myönnä nyt vaan itsellesi,että et ole sen parempi kuin muutkaan, pieni nöyrtyminen tekee joskus hyvää. ps. Älkää arvostelko ihmisiä siitä mitä he on.
- ed
viännetäänkö viä kirjoitti:
mutta arvostelit mun mielipidettäni ja vanhempiani, vaikka et edes tunne meistä ketään. Myönnä nyt vaan itsellesi,että et ole sen parempi kuin muutkaan, pieni nöyrtyminen tekee joskus hyvää. ps. Älkää arvostelko ihmisiä siitä mitä he on.
Sähän tämä alotit! En mutten sinua vaan sinun mielipidettä ja vanhempiasi. ;)
- ed jatko
ed kirjoitti:
Arvostelin sun tekojas ja sun vanhempien.. kun teki susta tollasen...
- ajatus mieheltä
viännetäänkö viä kirjoitti:
Mutta siitä mitä sanoo voi arvostella ja sitä sanoit tosi typerästi - jos olet aloittaja - ja varsinkin jos olet nainen ja olet sitä mieltä että on väärin nimitellä naista esim. lihapullaksi tai lehmäksi sen vuoksi että on vähän runsaampi vartaloltaan. Jos hyväksyy sen että arvostellaan ulkoiseten ominaisuuksien perusteella millainen mies on "kelpaava" niin silloin hyväksyy myös sen että oman sukupuolen edustajat (eli tässä naiset) kategarisoidaan "kelpaaviksi" ja "ei kelpaaviksi" halventavien kuvauksien kera samalla tavoin.
- tiedätkö mitä :D
ed kirjoitti:
mä olen nyt se fiksumpi ja poistun peiton alle. Väännä ja käännä juttuas nyt miten vaan, mutta isä vainaata et hauku ahdasmieliseks!
- KALJAMAHA
ajatus mieheltä kirjoitti:
Mutta siitä mitä sanoo voi arvostella ja sitä sanoit tosi typerästi - jos olet aloittaja - ja varsinkin jos olet nainen ja olet sitä mieltä että on väärin nimitellä naista esim. lihapullaksi tai lehmäksi sen vuoksi että on vähän runsaampi vartaloltaan. Jos hyväksyy sen että arvostellaan ulkoiseten ominaisuuksien perusteella millainen mies on "kelpaava" niin silloin hyväksyy myös sen että oman sukupuolen edustajat (eli tässä naiset) kategarisoidaan "kelpaaviksi" ja "ei kelpaaviksi" halventavien kuvauksien kera samalla tavoin.
KALJAMAHASTA saa "piruilla" oon sitä mieltä ja rasisti saa olla jos on aihetta. Mua ottaa päähän kun ....no katsoitteko uutiset? niille ei mikään kelpaa. Mielipiteensä saa sanoa! Mitä se sellanen hyssyttely on, kun mistään ei saa sanoa omaa mielipidettä? Pitää olla rehellinen ja sanoa miltä tuntuu, eikä aina vaan hys hys
- ed
tiedätkö mitä :D kirjoitti:
mä olen nyt se fiksumpi ja poistun peiton alle. Väännä ja käännä juttuas nyt miten vaan, mutta isä vainaata et hauku ahdasmieliseks!
En haukkunut, arvostelin. Hei joo rauhaa, muttei rakkautta sinne. :)
- ajatus mieheltä
tiedätkö mitä :D kirjoitti:
Ei kai tällä sun isävainaas kanssa oo mitään tekmistä... mutta jos sä oot aloittaja ni sä oot ahdasmielinen ja sun vanhemmat ovat saaneet ahdasmielisen, sukupuolisia pinnallisia stereotypioita ylläpitävän kersan joka ei koskaan pysty uskottavasi parantamaan maailmaa esim. ahtaiden sukupuoliroolien poistamisen perusteella koska ylläpitää niitä itse - varsinkin naisiin kohdistuvia - ihan sillä että pitää naisena oikeutettuna (jos oot) laukoa sellaisia mielipiteitä miehistä mitkä loukkaavat naisten minuutta ja arvoa- tasa-arvoisessa maailmassa toimii kai molempiin suuntiin se, mikä on oikein ja mikä väärin ? Tosin on niitä "femnistejä" olemassa myös - jotka hakevat naiselle lapsen asemaa yhteiskunnassa - ei vastaa sanoistaan eikä teoistaan mutta suojelua se tarvitsee ja etuoikeuksia - että pystyy olemaan tasa-arvoinen miehen kanssa.
- ajatus mieheltä
KALJAMAHA kirjoitti:
KALJAMAHASTA saa "piruilla" oon sitä mieltä ja rasisti saa olla jos on aihetta. Mua ottaa päähän kun ....no katsoitteko uutiset? niille ei mikään kelpaa. Mielipiteensä saa sanoa! Mitä se sellanen hyssyttely on, kun mistään ei saa sanoa omaa mielipidettä? Pitää olla rehellinen ja sanoa miltä tuntuu, eikä aina vaan hys hys
Eli kun naisista puhutaan...niin sun mielestä miesten sanallisen arkun pitää olla täysin auki vailla väliä naisten tunteista tai siitä miten he kokevat sen ansiosta itsensä?
- Voi jessus
Ei kai tällä sun isävainaas kanssa oo mitään tekmistä... mutta jos sä oot aloittaja ni sä oot ahdasmielinen ja sun vanhemmat ovat saaneet ahdasmielisen, sukupuolisia pinnallisia stereotypioita ylläpitävän kersan joka ei koskaan pysty uskottavasi parantamaan maailmaa esim. ahtaiden sukupuoliroolien poistamisen perusteella koska ylläpitää niitä itse - varsinkin naisiin kohdistuvia - ihan sillä että pitää naisena oikeutettuna (jos oot) laukoa sellaisia mielipiteitä miehistä mitkä loukkaavat naisten minuutta ja arvoa- tasa-arvoisessa maailmassa toimii kai molempiin suuntiin se, mikä on oikein ja mikä väärin ? Tosin on niitä "femnistejä" olemassa myös - jotka hakevat naiselle lapsen asemaa yhteiskunnassa - ei vastaa sanoistaan eikä teoistaan mutta suojelua se tarvitsee ja etuoikeuksia - että pystyy olemaan tasa-arvoinen miehen kanssa.
Olette te idiootteja jokainen ja jäykkiä kuin rautakanki.
- ?????
Eli kun naisista puhutaan...niin sun mielestä miesten sanallisen arkun pitää olla täysin auki vailla väliä naisten tunteista tai siitä miten he kokevat sen ansiosta itsensä?
Sähän nyt sälli oot? Käännät kaikki mun juttuni päinvittua? Eihän tuollaisen jäykkis idiootinkanssa voi keskustella kun pää on ihan pimee ja latvasta heittää :DD
- ajatus mieheltä
????? kirjoitti:
Sähän nyt sälli oot? Käännät kaikki mun juttuni päinvittua? Eihän tuollaisen jäykkis idiootinkanssa voi keskustella kun pää on ihan pimee ja latvasta heittää :DD
Sulla taas ei taida AÖ riittää siihen mitä yritän sulle sanoa vaikka sen oon muutamaankin kertaan yllä suoraan kirjoittanutkin.. mutta oot varmaan sellanen wannabe-feministi-pintaliitäjä-nainen jolla naisten miehille asettamat vaatimukset naisten kunnioittamisessa ovat naisille liian vaikeita noudatettaviksi miehiä kohtaan. Eivät siis pysty täyttämään itse niitä vaatimuksia toiminnassaan mitä vaativat toiselta osapuolelta. Lapsia siis. Tarvitsevat erityisasemaa pärjätäkseen.
Hyvää yötä, nuku hyvin ;) - hohhoijaa
Sulla taas ei taida AÖ riittää siihen mitä yritän sulle sanoa vaikka sen oon muutamaankin kertaan yllä suoraan kirjoittanutkin.. mutta oot varmaan sellanen wannabe-feministi-pintaliitäjä-nainen jolla naisten miehille asettamat vaatimukset naisten kunnioittamisessa ovat naisille liian vaikeita noudatettaviksi miehiä kohtaan. Eivät siis pysty täyttämään itse niitä vaatimuksia toiminnassaan mitä vaativat toiselta osapuolelta. Lapsia siis. Tarvitsevat erityisasemaa pärjätäkseen.
Hyvää yötä, nuku hyvin ;)Sä käännät jutun kokoajan naisiin kohdistuvaksi, kun mä tarkoitan yleisesti, puolin ja toisin. Sä olet oikeesti nainen, ei miehet kirjoita tuollatavalla, tai sitten oot joku homppeli
- ajatus mieheltä
hohhoijaa kirjoitti:
Sä käännät jutun kokoajan naisiin kohdistuvaksi, kun mä tarkoitan yleisesti, puolin ja toisin. Sä olet oikeesti nainen, ei miehet kirjoita tuollatavalla, tai sitten oot joku homppeli
Mä olen kyllä mies ja yks juttu mikä naisissa on suvaitsematonta on se että te hyväksytte tietyt asiat homo miehille mutta ette heteroille,, samaan aikaan kun itse vaaditte että "naiset pitää vapauttaa sukupuolisuuden tuomista kahleista" - ette oo kyllin älykkäitä huomaamaan että toimitte heteromiehiä kohtaan ihan samalla tavalla kuin vihaamanne sovinistit naisia kohtaan.
- ajatus mieheltä
Mä olen kyllä mies ja yks juttu mikä naisissa on suvaitsematonta on se että te hyväksytte tietyt asiat homo miehille mutta ette heteroille,, samaan aikaan kun itse vaaditte että "naiset pitää vapauttaa sukupuolisuuden tuomista kahleista" - ette oo kyllin älykkäitä huomaamaan että toimitte heteromiehiä kohtaan ihan samalla tavalla kuin vihaamanne sovinistit naisia kohtaan.
tarkoitan mm. tätä että heteromies ei saisi "pohtia syvällisiä" - teidän maailmassa miehet tekee työt ja ajattelee yksinkertaisesti siten miten naiset pitää hyvänä ja oikeana - puhuvat ja käyttäytyvät kuten "miehen kuuluu" - mutta vaaditte samaan aikaan ihan pokerina sitä että naisten pitää päästä ulos "kahleistaan"
- emt
Onko Heterolle, homolle tai bi-seksuaalille jokin neljäs muoto?
- sori nyt vaan...
tarkoitan mm. tätä että heteromies ei saisi "pohtia syvällisiä" - teidän maailmassa miehet tekee työt ja ajattelee yksinkertaisesti siten miten naiset pitää hyvänä ja oikeana - puhuvat ja käyttäytyvät kuten "miehen kuuluu" - mutta vaaditte samaan aikaan ihan pokerina sitä että naisten pitää päästä ulos "kahleistaan"
Joo menisitkö hei pohtiin noita syvällisiä jonnekin muualle...pliizzzz....
Tää ketju meni jo ihan ketuille, kato nyt tota alotusta. Ois ollu kivempi lukee kommentteja enempi tosta aiheesta... - nunna
mitäs mieltä kirjoitti:
nunna mahtaa olla?
Lue klo 23.07 vastaukseni. Sitä mieltä. Ja munkin&nunnan vartalot sopivat toisilleen täydellisesti. Sitäkin mieltä.
- onhan nää
emt kirjoitti:
Onko Heterolle, homolle tai bi-seksuaalille jokin neljäs muoto?
aseksuaalit ?
- No thank YOU.
Kenelle pitäisi kelvata?
- Voi kiitos!
Ennemmin laiha tikku kuin laardiperse!! Ja mun maailmaa ei hetkauta suuntaan tai toiseen se kelpaanko sulle tai hälle tai kellekkään, pärjään omillanikin. Mulle merkitsee se, että olen itseeni tyytyväinen ei se, että joku muu on minuun tyytyväinen.
- Hihoja jo käärin...
Jaahas... ja arvostellaankos täällä nyt miestä vai naista...?? ;-)
- siis hirrrveeeetääää
Ainahan vain naisia arvostellaan siitä, että läskiä on olemattomasti, sopivasti tai liikaa.
- Hihoja jo käärin...
siis hirrrveeeetääää kirjoitti:
Ainahan vain naisia arvostellaan siitä, että läskiä on olemattomasti, sopivasti tai liikaa.
Näinhän se on. Mulle naisena ei ole mitään ehdottomia kriteerejä miehen pituudesta tai painosta. Korvaväli on se joka ratkaisee.
Mutta joillekin miehille on niin hemmetin tarkkaa, että minkä pituinen naisen pitää olla ja minkä verran pitää olla kiloja. Ja sellaset miehet varmaan eniten arvostelee, keillä ei itsellä ole edes kokovartalopeiliä olemassakaan ;-)))
- kurvikas pimu
No lohdutuksen sana: Makuja on monia...toiset tykkää tikuista ja toiset kurveista. Mä en ainakaan itseäni ala muuttamaan -jos ei kelpaa -niin ei si
- Leopardit
ovat laihoja ja ne voi purra. Rouskaisevat. Roughhh
- Pakko sanoa nyt
Mä muutin itteni ihan jokskuks muuks, kun mitä olin aikasemmin ja oon kyllä tyytyväinen itteeni nyt ja vientiä on niin paljon, että on oikeesti vaikee valita.
- heh hiihii
Ilmankos ap sitä täällä voivotteleekin ja varmaan lopunelämänsä. Näkee jokaisessa ihmisessä vain sen ulkokuoren.
- menen nukkumaan
Aina tätä samaa sontaa ja jauhantaan naisten muodoista tai älystä tai naisen alapäästä. Jollain taitaa olla pillun puute, kun vihaa noin naisia.
- Rakastan
Rakastan KAIKKIA naisia ja heidän pillujaan :p
- congratulations
Rakastan kirjoitti:
Rakastan KAIKKIA naisia ja heidän pillujaan :p
Onnea vaan sulle.
- läps läps
molaemmille poskille
- I like myself
Mitä väliä sillä on toiset tykkäävät laihoista, toiset vähän rehevimmistä. Mutta täytyy kuitenkin arvostaa toisia ihmisiä ja antaa heidän olla sellaisia kuin he ovat. Jokainen on viehättävä omana itsenään. Joskus tuntuu että koskaan ei ole tarpeeksi hyvä ja sopiva mutta miksi sitten pitäisikään.
- iloinen sittiäinen
mun paino on vaihdellut 44-78 kg..ja aina on seuraa riittänyt, ei kaikille se ulkokuori tärkein ole, onneksi :)
- On olemassa
joku jossain, jolle kelpaan. Se riittää. :)
- En ole leidi enkä
missityyppinen. Heh, tämä biisi tuli mieleen. Asiaan. Sitä jos alkaa vertailemaan itesänsä naisihanteisiin ja toisiin, niin aina saisi tuntea alemmuutta. Kun lukee näitä ulkonäkövaatimuksia, niin kyllä oikeasti välillä hirvittää. Itselle tärkeintä jo tässä iässä, että on viimeinkin kutakuinkin sinut itsensä kanssa niin henkisesti kuin ulkonäöllisesti. Siitä lähden ja jos sattuu miellyttämään vielä jotakuta muutakin, niin toki plussaa. Ikää tulee, maanvetovoima tekee tehtävänsä, niille ei mitään voi. Positiivinen asenne itseen, liikunta ja avoin mieli. Näillä mennä porskuttelen etiäpäin itse. Kesä tulossa ja toivon, että jokainen voi nauttia siitä omine kurveineen tai kurvittomuuksineen siitä. Eikä pieni hymykään ole pahitteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862