Pakko myöntää, että kaipaan ja ikävöin vain seksiä ja läheisyyttä sinulta. En aina, vain hetkittäin. Sellaisen "suhteen" kun sun kanssa saisin. En muuta sinusta kaipaa. Ja joo nainen olen kyllä
Joo ja kyllä
21
207
Vastaukset
- mmmm...mmmm...
semmoinen nainen
- 311
Sitä halusin silloin myös sinulta.
- nnnnnn
tule uudestaan!
- 76890
nnnnnn kirjoitti:
tule uudestaan!
olisin halunnut silloin toope
- nnnnnn
76890 kirjoitti:
olisin halunnut silloin toope
itse olet :)
- 2016
nnnnnn kirjoitti:
itse olet :)
eipäs vaan sinä iki toope
- joka janoaa saada
Nin no mikäs siinä,ei kai siinä mitään pahaa ole,ei sellaista ihmistä varmaan ole,joka ei kaipAIsi noita kahta asiaa.Jokaisesta meistä löytyy se pieni kiimainen elukka.
- normi-mies
mitäs julmaa siinä on, mullekin kävis se suhde
- ihannetyttö oot
olisipa enemmän sun laisia naisia, useimmat kun tahtoo pistää pallon jalkaan.
- hiv1
jakorasioita on paljon, ne pitää vaan löytää
- harrastukset ja kave
Ei se panosuhdekkaan välttämättä ole vapaa suhde,ollaan vain sitoutuneita,että harrastetaan sitä juuri sen saman ja turvallisen kanssa,mutta muun elämän saa viettää niinku tykkää
- ei hiviä
hiv1 kirjoitti:
jakorasioita on paljon, ne pitää vaan löytää
meehän jo hoidattaan ittes, eläkä nai ketään
- tyytyväiset
harrastukset ja kave kirjoitti:
Ei se panosuhdekkaan välttämättä ole vapaa suhde,ollaan vain sitoutuneita,että harrastetaan sitä juuri sen saman ja turvallisen kanssa,mutta muun elämän saa viettää niinku tykkää
mullapa onkin sellainen, suosittelen!
- Sillontällön
Julmaa mutta totta, että haluaisin paljon muutakin, nyt en vaan muunlaiseen suhteeseen pystyisikään.
- Mitäs julmaa...
tuossa nyt on? Jokainen kaipaa jotain...eikai koko lehmää tarvi, jos haluaa lasin maitoo.Makuasioita itsekullekin.
- Jahas jahas
huonompi homma vaan, että panemiseen löytyy sopivampiakin vaihtoehtoja mulle.
- nööks
vähän samanlaista ajatusta täälläkin. lähinnä siksi että hänestä ei parisuhteeseen ole, ainakaan vielä mutta kipinöitä oli runsaastikkin...
- julmaa mutta totta
No mut miks pitäis valehdella haluavansa jotain muuta? Jos ei ole aikaa tai halua muuhun ja tuollainen sopisi ja olisi jopa suotavaa..
- ----------
Ei ole aikaa muuhun???????????
Mikä teitä kaikkia oikein vaivaa???
- 908
Miksi minä? Miksei joku muu?
Taidat olla Tuplaii. - Tiensä kulkija
Joo, itse ajattelin, että tuollainen seksisuhde olisi kiva. No, nälkä kasvaa syödessä. Näin kävi itsellä. Tunteita alkaa tulla pikkuhiljaa ja näkemistä/seksiä/läheisyyttä haluaisi vain enenmmän ja enemmän. Ei palloa jalkaan, vaan toiseen tutustumista muutenkin. Elikkä minusta ei tainnut olakkaan sellaiseen vaikka kuvittelin. No, miehellä loppui kiinnostus (syyn tiedänkin) joten se siitä muutenkin. Perhana on se kimuranttia. Vapaa suhde mennä ja olla, kuitenkin saaden läheisyyttä ja seksiä sen saman ihmisen kanssa. Ehkä viettää aikaakin. No, tämähän alkoi jo kuulostaa seurustelulta. On se perhana monimutkaista vaikka haluaisi mahdollisimman selkeää. Vika minussa ja ajatusmaailmassani kenties? Voi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475405Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612176Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181790Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1421742- 171525
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301447Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5132881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se210926