Tämä sarja kyllä vahvistaa kaikki käsitykset tästä neukkumaasta. Rannat leväistä paskaa aivan ylitäysiä. Palvelua ei saa edes rahalla. Kuka ihme tuonne haluaa vapaaehtoisesti mennä?
Tuli ihan oksettava olo kun katseli noita tyttöjäkin jotka hankkii ihmisiä noille ryyppyreissuille.. kaikilta tytöiltä ääni maassa.. viinaa liikaa?
Matkaoppaat
6
305
Vastaukset
- pissiksiä
joo sais ampua koko maan ja ne turistit marssiin mut taitais et ampua ne takas samantien eihän tommonen läävä kelpais edes marssilaisille . varmaan ylpeitä vanhempia ja sukulaisia kertoo kaikille et mun tyttö on tv:ssä aika mahtavaa ihquu
- bhjjb
Heinäkuussa olen menossa nauttimaan korkeakulttuurisesta matkasta aurinkoiseen, turvalliseen ja siistiin Bulgariaan , mutta en Sunny Beachille, vaan toiselle rannalle.
- bulgaria fan 15krt
niin minäkin lähden puolisoni kanssa bulgariaan,mutta turisteja siinä kohteessa ei ole ainakaan vielä liiakseen...hintataso matala vertaa esim.Sunny Beachia.Ottakaa lennot ja hotellit netistä ,niin näette muutakin kuin bilehilee..
- fdsafdas
kesällä tulee viides kerta tässä monikulttuurin mekassa :) Viinaa ja biletystä aamusta iltaan! Toivottavasti ei eksy hotellin naapuriin tiukkapipoja...
- 1 + 17
"Toivottavasti ei eksy hotellin naapuriin tiukkapipoja... "
Ei varmaankaan. Ne vaan istuvat kotona aamusta iltaan koneen ääressä keksimässä uusia haukkamasanoja toisin ajatteleville ja oikeasti matkustaville. Lomaile ihan rauhassa ja nautti matkasta ja muustakin!
- fdsafdas
Kiitos näin aion tehdäkkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923964Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922029Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871833- 1441712
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101596Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.731553- 1671551
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671462Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001364- 861317