Matkaoppaat

eiikinäbulgariaan

Tämä sarja kyllä vahvistaa kaikki käsitykset tästä neukkumaasta. Rannat leväistä paskaa aivan ylitäysiä. Palvelua ei saa edes rahalla. Kuka ihme tuonne haluaa vapaaehtoisesti mennä?

Tuli ihan oksettava olo kun katseli noita tyttöjäkin jotka hankkii ihmisiä noille ryyppyreissuille.. kaikilta tytöiltä ääni maassa.. viinaa liikaa?

6

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pissiksiä

joo sais ampua koko maan ja ne turistit marssiin mut taitais et ampua ne takas samantien eihän tommonen läävä kelpais edes marssilaisille . varmaan ylpeitä vanhempia ja sukulaisia kertoo kaikille et mun tyttö on tv:ssä aika mahtavaa ihquu

• bhjjb

Heinäkuussa olen menossa nauttimaan korkeakulttuurisesta matkasta aurinkoiseen, turvalliseen ja siistiin Bulgariaan , mutta en Sunny Beachille, vaan toiselle rannalle.

• bulgaria fan 15krt

niin minäkin lähden puolisoni kanssa bulgariaan,mutta turisteja siinä kohteessa ei ole ainakaan vielä liiakseen...hintataso matala vertaa esim.Sunny Beachia.Ottakaa lennot ja hotellit netistä ,niin näette muutakin kuin bilehilee..

• fdsafdas

kesällä tulee viides kerta tässä monikulttuurin mekassa :) Viinaa ja biletystä aamusta iltaan! Toivottavasti ei eksy hotellin naapuriin tiukkapipoja...

• 1 + 17

"Toivottavasti ei eksy hotellin naapuriin tiukkapipoja... "

Ei varmaankaan. Ne vaan istuvat kotona aamusta iltaan koneen ääressä keksimässä uusia haukkamasanoja toisin ajatteleville ja oikeasti matkustaville. Lomaile ihan rauhassa ja nautti matkasta ja muustakin!

• fdsafdas

Kiitos näin aion tehdäkkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1258
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1135
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      103
      1037
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      913
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      787
    6. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      705
    7. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      170
      667
    8. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      659
    9. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      656
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      613
    Aihe