Tämä sarja kyllä vahvistaa kaikki käsitykset tästä neukkumaasta. Rannat leväistä paskaa aivan ylitäysiä. Palvelua ei saa edes rahalla. Kuka ihme tuonne haluaa vapaaehtoisesti mennä?
Tuli ihan oksettava olo kun katseli noita tyttöjäkin jotka hankkii ihmisiä noille ryyppyreissuille.. kaikilta tytöiltä ääni maassa.. viinaa liikaa?
Matkaoppaat
6
309
Vastaukset
- pissiksiä
joo sais ampua koko maan ja ne turistit marssiin mut taitais et ampua ne takas samantien eihän tommonen läävä kelpais edes marssilaisille . varmaan ylpeitä vanhempia ja sukulaisia kertoo kaikille et mun tyttö on tv:ssä aika mahtavaa ihquu
- bhjjb
Heinäkuussa olen menossa nauttimaan korkeakulttuurisesta matkasta aurinkoiseen, turvalliseen ja siistiin Bulgariaan , mutta en Sunny Beachille, vaan toiselle rannalle.
- bulgaria fan 15krt
niin minäkin lähden puolisoni kanssa bulgariaan,mutta turisteja siinä kohteessa ei ole ainakaan vielä liiakseen...hintataso matala vertaa esim.Sunny Beachia.Ottakaa lennot ja hotellit netistä ,niin näette muutakin kuin bilehilee..
- fdsafdas
kesällä tulee viides kerta tässä monikulttuurin mekassa :) Viinaa ja biletystä aamusta iltaan! Toivottavasti ei eksy hotellin naapuriin tiukkapipoja...
- 1 + 17
"Toivottavasti ei eksy hotellin naapuriin tiukkapipoja... "
Ei varmaankaan. Ne vaan istuvat kotona aamusta iltaan koneen ääressä keksimässä uusia haukkamasanoja toisin ajatteleville ja oikeasti matkustaville. Lomaile ihan rauhassa ja nautti matkasta ja muustakin!
- fdsafdas
Kiitos näin aion tehdäkkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997690- 1055532
- 2664748
- 494703
- 713441
- 502778
- 582467
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254