Joensuun yömaja

turhaa palvelua

Joensuuhun ei tarv ita yömajaa.Edellisen,tilapäisen,yömajan käyttö kustannuksiin nähden lienee sen jo osoittanut.Vakituisia kävijöitä ollut vain muutama.
Jokaiselle noille käyttäjille löytyisi kaupungista helposti paikka missä olla ja varmasti halvemmalla.
Yömajan henkilökunta tekee yötyötä ja yössä on aina pari työntekijää.onko missään julkistettu yömajan todelliset kustannutkset?
Aikoinaan kaupungissa ollut yömaja lakkautettiin tarpeettomana ja luultavasti kustannussyistä.Lakkauttamisen seurauksena ei kukaan hankeen tainnut menehtyä.

Mikä tässä nyt muuttui?
Taivasalla yöpyjiä ei Joensuussa juuri ole,sanottakoon sitten mitä muuta tahansa.
Ettei vaan olisi muutaman yksittäisen puuhamiehen hanke joka nyt pitäisi runnoa läpi kustannuksista huolimatta!?
Mitäpä jos hankeen puuhamiehet hiukan miettisivät vielä!

4

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älliä vai ei

Joensuu satsasi muutaman ihmisen tarvitsemaan yömajaan tuommoiset 250 000 ekee ellei enemmänkin.nuo kaikki yömajan asukit olisi voitu koska tahansa sijoittaa ja asuttaa halvemmalla muualle.
      Hölmöläisten hommaa !

Sillähän se itsetun to ihmisillä nousee kun saa ilmoittaa osoitteekseen yömajan!!!

• hui hoi

Niin tosiaan hölmöläisten hommaa! Jokainen asunnoton voisi mennä peilin eteen ja kysyä itseltään, minkähän takia on asunnoton? Kyllä se on vaan itsestään kiinni... jos nykypäivänä ei ole asuntoa......jos on rahaa viinaan niin luulis olevan vähän asumiseenkin....

• takapihan taavi

Niinpä niin

tässäpä olen juuri katsellut itseäni peilistä josta näkyy ihan tavallinen ihminen, työtön ja asunnoton mutta ei ALKOHOLISTI, silti en saa asuntoa mistään kun edellisen asunnosta ja elatusmaksuista jäi rästejä ja niihin ei Kelan peruspäivärahasta, "ruhtinaallisesta" 500 eurosta jää säästöön kun syödä ja vaatettaakin pitää itsensä.....

.... mutta sehän on teidän mielestä tietenkin ihan oikein minulle kun olen tällainen huono ihminen....ainakin sellaisten mielestä jotka eivät ole joutuneet itse vaikeuksiin, kuinka sitä voikaan silloin ymmärtää toista huonompiosaistaan.....

Ps. kaikki te edellä kirjoittaneet, pieni pyyntö, ehkä te voitte osoittaa minulle asunnon kun se tuntuu olevan niin helppoa,- ehkä teillä on "takataskuissa" niitä kiskurihintaisia sijoitusasuntoja joista joku vapaa kelpaisi asunnottomallekin?

• tööt tööt

Oho

Onpa siellä harvinaisen pahansuopaa ja kadetta mielipidettä! Mitäpä jos ko. hankkeen puuhamiesten sijaan itsekin miettisit millaisia "päästöjä" tänne kirjoittelet :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe