unien. Tiedä mitä tehdä, kaikki meni, ihan kaikki!! myös rakkaus.
Tiedä mihin tämä johtaa, aivan tyhjää. Tekikö tahalleen kaiken hankalaksi, oliko tosiaan kyseessä joku v*tun leikki, mitään kunollista selvyyttää koskaan mihinkään.
Tuntuu taas etten nouse tästä koskaan.
Heräsin kesken
4
159
Vastaukset
- hellbels
Täällä jo heräillään. Helvetin aamua sitten vain. Leikkiminen tuntuu pahalle tiedän.
Koitahan selvitellä tai jos ei kiinnosta niin toivotaan että toista kiinnostaa. - helvetin hyvä päivä
Ai heräsit vai. Älä nyt siellä kiukuttele vaan tule tänne. Nussitaan kuin puput. Se laitta väsyttämään.
- Enten tentten
Samaa leikkiä mun kanssa tällä pidetty aikansa ei niinkuin mitään ymmärrystä hänen touhuistaan saannut .Nyt olen oppinut tämän leikin ja jatkan sitä itsekin .Tuskin kuitenkaan aloittajalle tämä
- nyhänenä
Jollekin tämä on totisinta totta. Kannattaa todella pitää mielessä, että näitä ei kannata ottaa kenenkään tosissaan. Leikkiminen toisen tunteilla on raakaa ja se ketä sellaista tekee on kylmä tunteeton ihminen, joka ansaitsee potkun persuksiinsa.
Aloittajalle parasta päivää..ja vähän nöpönenää pystyyn :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760