Tärkeä tiedoitus.

Korkea moraali mulla

Eihän se maine mihinkään mene sehän vain kasvaa. Kunniasta en kyllä menis mitään sanomaan. Poistun tästä nyt omiin kuvioihini.

18

189

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M tiedät kuka

Bravo! Rakastan sua ja paljon.

• en tunne teitä

Ketä?

• ei koske ap:ta

Joskus se moraali antaa periksi. Ja sitä koitetaan sitten paikkailla väärällä tavalla.

• en tarvi tiedoitusta

Sun korkeasta moraalista mulla ei ole ollut hetkenkään epäilystä. Osoitit sen jo silloin, kun sorruin tekemään säälittävän irl-yhteydenottoyritykseni.

Mutta kaikki kunnia sulle, säästit minutkin viisaampana paljolta :).

(Vielä kun täältä pääsisin rimpuilemaan irti...)

• ihan miten vaan

Jos otat toiseen yhteyttä se ei ole koskaan säälittävää. Tällä viestillä haluat siis sanoa ettei kaipaajien kannata ottaa irl yhteyttä, koska se on heppoisan moraalin merkki. Tästä voi olla montaa mieltä.

Parempi ottaa kuin olla otamatta jos siihen on aihetta. Toisille voi olla tärkeämpää
        keljuilla palstoilla, sille kuka ottaa irl yhteyttä on todennäköisesti tärkeämpää aito yhteys. Keroo myös paljon vastaajasta.

• en tarvi tiedoitusta
        ihan miten vaan kirjoitti:

Jos otat toiseen yhteyttä se ei ole koskaan säälittävää. Tällä viestillä haluat siis sanoa ettei kaipaajien kannata ottaa irl yhteyttä, koska se on heppoisan moraalin merkki. Tästä voi olla montaa mieltä.

Parempi ottaa kuin olla otamatta jos siihen on aihetta. Toisille voi olla tärkeämpää
        keljuilla palstoilla, sille kuka ottaa irl yhteyttä on todennäköisesti tärkeämpää aito yhteys. Keroo myös paljon vastaajasta.

Ottakaa vaan kaikki kaipaajat yhteyttä kaipuunne kohteisiin... en mä sitä tarkoittanut ettei niin pitäisi tehdä. Paitsi omassa tilanteessani. Okei, en ole katunut yhteydenottoani, muuta kuin jonkin aikaa, kun olin äärimmäisen nolo. Tuohon säälittävä-sanan yhteyteen olisi pitänyt laittaa vinks-hymiö, koska suhtaudun siihenkin asiaan jo huumorilla

Mitä tulee moraaliin... Kyllä se yhteydenotto oli sikäli moraaliton, että ei varatun pitäisi alkaa säheltämään muihin suuntiin. Hän teki ihan oikein kun torjui minut.

• aivan
        en tarvi tiedoitusta kirjoitti:

Ottakaa vaan kaikki kaipaajat yhteyttä kaipuunne kohteisiin... en mä sitä tarkoittanut ettei niin pitäisi tehdä. Paitsi omassa tilanteessani. Okei, en ole katunut yhteydenottoani, muuta kuin jonkin aikaa, kun olin äärimmäisen nolo. Tuohon säälittävä-sanan yhteyteen olisi pitänyt laittaa vinks-hymiö, koska suhtaudun siihenkin asiaan jo huumorilla

Mitä tulee moraaliin... Kyllä se yhteydenotto oli sikäli moraaliton, että ei varatun pitäisi alkaa säheltämään muihin suuntiin. Hän teki ihan oikein kun torjui minut.

Sitä nyt sattuu paremmissakin piireissä, joten älä olo nolo, kuulostat entistä nolommalta.
        Suomi on täynnä vapaita ihmisiä. Joten kaikki viikonloppuna metsästämään omaa rakasta.

• en tarvi tiedoitusta
        aivan kirjoitti:

Sitä nyt sattuu paremmissakin piireissä, joten älä olo nolo, kuulostat entistä nolommalta.
        Suomi on täynnä vapaita ihmisiä. Joten kaikki viikonloppuna metsästämään omaa rakasta.

Kiitos kannustuksesta! En mä enää olekaan nolo, sitä kesti aikansa, mutta nyt jo selvillä vesillä :).

• s....
        aivan kirjoitti:

menkää hyvänen aika! Ei tarvitse täällä sitten kirjoitella ristiin rastiin arvoituksia!

• keneen otatkin
        en tarvi tiedoitusta kirjoitti:

Kiitos kannustuksesta! En mä enää olekaan nolo, sitä kesti aikansa, mutta nyt jo selvillä vesillä :).

No hyvä. Uskallusta sitten vaan yhteyden ottoon.

• harmillista jos näin

Jokainenhan on itse vastuussa omasta kunniastaan kuten myöskin maineestaan.Jos tästä jonkun maine kärsii niin silloin on kysymys siitä että kyseinen ihminen on itse levittänyt juttuja itsestään ja palstasta sillä en kuitenkaan ole käyttänyt nimiä enkä mitään sellaisia tunnisteita josta ulkopuolinen voisi tunnistaa.Jos tästä maine menee niin silloin on syytä katsoa peiliin.Se että maine menisi ei ole ollut tarkoitus mulla.

• häpeä in my ass

Miksi tästä menisi maine, mua ei nakaan hävetä yhtään jos olisin paljastunut.

Voivoi niitä ketä häpeää, mahtaa olla vaikeeta.

• ei ole!!

Jos tunnustaa ikävää, ihastumistaan, rakkauttaan nimillä tunnistettavasti, onko se häpeä? Vittu mitä jengi kelaa, menkää häpeä palstalle, siellä saa jokainen hävetä niin paljon kuin sielu sietää.

Häpeän ilmapiirin luo jotkut aivan muut seikat.

• no shame no fake
        ei ole!! kirjoitti:

Jos tunnustaa ikävää, ihastumistaan, rakkauttaan nimillä tunnistettavasti, onko se häpeä? Vittu mitä jengi kelaa, menkää häpeä palstalle, siellä saa jokainen hävetä niin paljon kuin sielu sietää.

Häpeän ilmapiirin luo jotkut aivan muut seikat.

Niinpä. Vaikka koko maailma tietäisi. Siitäkö oli kyse, muka suunnattomasta häpeän tunteesta. Koko tarinaa ei olla kerrottu.

• in my ass

Moraali

• 15+13

Toisilla moraali on korkea ja toisilla ei. Kun kaksi erillaista moraalia kohtaa ei siitä taida tulla mitään, mutta onneksi meillä kummallakin oli aika matala moraali.

• sanon huvikseni

Moraalin korkeus on hieman arvostelijan silmissä. Esimerkiksi joku arvostaa korkeana moraalina sen, että säilyttää itsensä neitsyenä koko elämänsä, mutta on samalla hirviö kaikille ihmisille.

• sanon huvikseni

Me kaikki annamme joillekin seikoille suuremman arvon kuin toisille. Halveksimme jotain, pidämme todella oleellisena jotain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4148
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3087
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe