Kuunnelkaahan huviksenne uskovaisten puheita vaikkapa kahvitauolla ry.llä. Eräs ystäväni sanoi minulle tämän vihjeen ja sitten kuuntelin keskusteluja ympärilläni...
Kauhistelua, kauhistelua... Oletteko kuulleet, että ne on sellaisia ja tällaisia? Miten ne epäuskoiset antaa lasten katsoa lasten televisiosta sellaista.. Niillä on kuulemma taloudellisesti vaikeeta.. Nyt televisio tulee jopa puhelimin.. Meikkaavat jo ala-asteella.. Kauheeta niitä homoja... Mitä kirjoittavat lehdissäkin... jne jne....
Itseään korotetaan kauhistelemalla jatkuvalla syötöllä sitä, kuinka "kauheeta" muilla on ja varsinkin epäuskoisilla. Kuunnelkaahan varsin.
Valhoillislestadiolaisuus on kauhistelu-
5
131
Vastaukset
- Upeaa!
VL-maallikkosaarnaaja Helsingin Ry:llä viime kesänä:
"Onhan meillä ollut sitä pedofiliaa... mutta monet epäuskoiset vanhemmat opettavat tyttärensä meikkaamaan ja tanssimaan jo hyvin pieninä."- Farisealaista...
Mutta eikö ole kauheaa, kun epäuskoiset laittavat lapsensa kilpaurheilemaan? Ihan pienestä pitäen kuljettavat niissä urheiluseuroissa vai mitä ne on!
Lapset joutuvat kuuntelemaan niissä urheilukilpailuissa sitä maailman musiikkia ja siellä saatetaan kaljoitellakin. Eikö ole kauheaa, sisar rakas? Onneksi meillä on nämä SRK:n leirit, joissa ei ole sellaista!
- halpamaista
Tiedän vl nehän ovat oikein mestareita haukkumaan ja valehtelemaa epäuskoisille, varsinkin on kyse rahasta ja omaisuudesta. Oikein iljettää kuunnella niiden puheita ja miten ne kehtaavatkin. Mukama uskovaisia kissan vitut...
- Ei ikinä VL
Oikeassa olet, ainakin omat vl-sukulaiseni ovat mestareita huijaamaan ja valehtelemaan. Veisivät vaikka silmän päästäni jos onnistuisivat. Piti oikein vallata yhteistä omaisuutta ja sen päälle pahoinpidellä ja kaiken huipuksi valehdella poliisikuulusteluissa. Syytettä ei tullut koska olivat mestareita valehtelussa ja uskovaisena esiintymisessä. Jostain syystä sattui vielä syyttäjäkin olemaan niitä "kristillisiä" ja hänkin olisi esityksensä mukaan voinut minua syyttää sellaisesta jota en ollut tehnyt ja josta ei edes minua oltu kuulusteltu, että näin toimii ne "oikeat uskovaiset" jotka sattuvat kuulumaan minun lähipiiriini.
- halpamaista
Kokemusta on. Otan osaa mutta tulee se maksun aikakin, ainakin nämä temput mitä ovat minulle tehneet. Missähän päin suomea tämä sinun tapaus sattui?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882