itsensä valituttaminen ei ole muuta kuin oman edun tavoittelua.
poliitikot ovat vuosikymmeniä istuneet niissä, pari kertaa vuodessa, saaden siitä hyvästä 20%-30 % edut ostoksistaan.
ei ihme, että ovat täysin hiljaa kaupan monopolisoitumisesta ja tietty kauppa on saanut kaavaan aina parhaan paikan.
nyt tästä puhuvat jo kaikki aamun lehdetkin . hoopolassa vaan ei kukaan tiiä mitään.
Joensuussa oli jo julkinen kapina, ne on hoksannu ajat sitten, missä mennään.
osuuskauppojen hallintoneuvostoihin
8
108
Vastaukset
- asiakas on oikessa
Asiakkaista se on kiinni mistä haluavat ostaa!
- 12
ainut toimiva pesu on aivopesu jota suomessa harjoitetaan vielä aikapaljon
- asiakas on oikessa
Ei se aivopesu kaikkiin vaikuta, vaikka tevotusvälineet kuinka toitottavat keskitymisestä, kyllä asiakas itse vapaehtosesti valitsee ostopaikan!
- Kaikki tietävät jo
asiakas on oikessa kirjoitti:
Ei se aivopesu kaikkiin vaikuta, vaikka tevotusvälineet kuinka toitottavat keskitymisestä, kyllä asiakas itse vapaehtosesti valitsee ostopaikan!
Monopolisoitumisen kohdalla ei voi puhua valinnanvapaudesta, vain hintojen noususta.
s ja k- ryhmät hallitsevat 85 prosenttisesti, joillakin paikkakunnilla lähes sataprosenttisesti, kuten Joensuun kapinaliike osoittaa.
Tilanne on lähes sama kuin entisessä NL:ssa.
Valinnanvapaus oli suuri- teoriassa. - Monipuolisuutta
Kaikki tietävät jo kirjoitti:
Monopolisoitumisen kohdalla ei voi puhua valinnanvapaudesta, vain hintojen noususta.
s ja k- ryhmät hallitsevat 85 prosenttisesti, joillakin paikkakunnilla lähes sataprosenttisesti, kuten Joensuun kapinaliike osoittaa.
Tilanne on lähes sama kuin entisessä NL:ssa.
Valinnanvapaus oli suuri- teoriassa.Kyllä tähän vastavaikutus on jo noussut tulvan lailla: on syntynyt ruokapiirejä ja
toreilla kiertää kotileipureitten autot tuomassa vaihtelua ruokapöytään.
Onko muuten Haapaveellä toria?
Ei sitä 40 vuotta yhteensoittoon jaksa niitä samoja osuuskaupan viinerreitä kahtoo,
saati ostaa. Koko ajan vielä huononevat. Kiinasa varmaan tehhään jo ne ?
- Ihmeen hyvä....
Tule joskus käymään Haapavedellä, kun niin kiinnostaa!
- onko isoki
onko sielä toria myyntiä varten ?
- tarjontaa riittää
onko isoki kirjoitti:
onko sielä toria myyntiä varten ?
Mut sitä ennen tulukaapa käymään ylivieskan torilla hakemassa vähän
vaihtelua makumaailmaan! Kaikkea hyvältä maistuvaa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161