Onkos ketään lieksalaista osaavaa laulajaa edustamassa Seinäjoella. Joensuusta on neljä, mutta ei löytynyt muita.
Tangomarkkinat
17
317
Vastaukset
Ville Pyykönen on tavallaan Lieksalainen Pankakoskelta mutta on nyt asumassa Ikaalisessa kävin äänestämässä.
Sanna Säntti on hänen kihlattunsa ellei jo vaimo oli tv kisassa mukana.
Aikanaan edustin Pohjois Karjalaa senioritangokisassa Seinäjoella ja EL kisassa nyt Kalajoella.
Nyt en voi osallistua karaokekisaan enää myöskään Lieksassa koska olen voittanut kisan taannoin.
Mutta kuoroissa laulan ja tänäänkin ja huomenna ja juuri siirty Karpalon yhteislaulutilaisuus 23 pv tätä kuuta joten laulamaan kanssani ja vaikka tanssimaan silloin. Markku- Ilmaista mainosta
Nyt taas joku itseensä oikein mainostaa.....
- Itekehu pois
Tää ukko on ainoa joka täällä yksityisesti itteesä mainostaa. Hyvä tietää missä huseraat, niin tiedetään ainakin sieltä pois pysyä. Ei kuule siun mongunta ja joilotus kiinnosta.
- Lippis katosi
Ihan varmasti ei Korpinen ole tuota laulukisaa voittanut. Se on senverta tasokas,
Joopa joo mitä kisaa tarkoitat kun olen monesti ollut mukana ja myöskin todella voittanut pohjois karjalan EL kisan kahdesti ja siten edustanut Pohjois Karjalaa ja jos satuit kuuntelemaan haastatteluni radiosta viime kesänä
Olen ollut varmasti seniori tangokisassa seinäjoella voittaessani Pohjois Karjalan kisan.
Olen voittanut myös Lieksan karaokemestaruuden 2008
sekä Kaksi Suomen mestaruutta Humppakaraokesta 2009
Olen myös ollut Seniorilaulajien 20 ryhmässä Suomessa eli toisella semifinaalikierroksella Silja euroopalla 2007
Sekä voittanut Mikkelissä valtakunnallisen Hyvä mieli karaokekisan aikanaan
sekä ollut myöskin kultakurkkukisan finalistien joukossa eli valtakunnallisessa kisassa 5 miehen joukossa
Mutta laulu on hyvä harrastus ja harrasta sinäkin ja pistä paremmaksi en kadehdi oli taas hyvä laulaa ulkomailla ja jännä että jopa yleisö kuunteli Pärnyssä sekä Laivalla Baltic prisses laivalla mennen tullen
joten sillee Markku teköö
Niin aikanaan kyllä voitin Kimmelissä myös karsintakisan mutten ollut Raisiossa
Ja olen useampana vuotena osallistunut myöskin Kuhmossa kainuun Tangolaulukisassa ja ollut jopa finaalissa sielläkin
Ja on ollut upea kokemus ja saada myös asiantuntevaa palaute ja tutustua uusiin ihmisiin se on rikkautta sekin saadä ystäviä kuten nyt matkalta jälleen.MK- kilpi kiiltää ???
Toiset ne vaan edustaa kuntaansa Seinäjoen tangomarkkinoilla Toiset kirjoittelee s24 päivät pitkät. Ohan siinä vissi ero, kun puhutaan menestymisestä laulamisen saralla.
Olen siinä suhteessa ollut onnekas, että olen voinut tehdä kumpaakin.Markku
Myös laulaa hevosmiehen virren armollas ruunaa kaunista- vissi ero on
Katsoin netistä nuo äänestyksessä olevat esiintyjät, ja pitääpi sanoa, että osaavat esiintyä ja laulaa. Tasonero on selvä heti, kun esiintyjät kutsutaan esiintymään, eikä siten että kun maksaa, niin pääsee kailottamaan. Ja nämähän sitten pärjää, joita pyydetään esiintymään. On meinaten eroa johonkin kaljakaraoke esiintymiseen.
Tai noihin mitkä kauppojen eessä rääkyvät nuotin vierestä. Kerrankin piti kaupasta pois lähteä, kun muuan urho rääkyi, niinku sikaa tapettais. Siksipä olen myös kutsuttu eri tilaisuuksiin.Koska kykenen sentään esiintymään eri tyylisissä tilaisuuksissa
Mutta mitään uutta ei ole tuo kaltaisesi toiminta ja tarkoitusperät, joten kieu sinä vain siellä tunkiollasi sehän sopii sinulle mainiosti. noiden kirjoitustesi pohjalta olla kukkona tunkiolla.Markku- pientä rajaa edes
Tuskimpa tätäkään ketjua on avattu sen takia että nm markkukorpinen sinne saapuu omaa erinomaisuuttaan taasen kehumaan. Todella omituista käytöstä tuo omassa itsekehun liemessä rypeminen.
Olen samaa mieltä, jotta minusta tulee ylpeä kun noin kehutaan ei tarvitse paljon vastata edes asiallisesti kun jo alkaa kaakatus. Olisiko jotain merkitystä pääsiäisellä tännekö asti ne rullit on lentäneet?
Onhan tässä monenlaista lientä tullut jopa maistettua mutta iloliemi se voi olla paras vesi voitehista.
On se kuitenkin niinkin että paska haisoo ja balalaikka soi jotkut laulaa eespäin eespäin ja toiset työn orjat sorron yöstä nouskaa mutta voinen kysyä kirjoittajalta pitkäkö on ollut latu hiihdettäväksi elämässä
Mutta on tullut sen verran erilaista paskaa lapioitua navetassa että sairaalassa jopa seinistä joten , haitanneeko tuo tuttu on asia eri liemet.Markku- Muisti hoilaarilaa
Kevät on taas täällä ja höperöä hössittää. Joka kevat samaan aikaan samat jorinat eläkeukko- karaokeloilottajalta. Voi hyvä sylvi kaikenlaisia horiskoita sitä maailmassa onkin, kun ei kai muista mitä on jo kirjoittanut, ja niin vaan samat jutut toistelee sataan kertaan.
Katohan vaan mistä useasti jotkut asiantuntijat ja alan lehdet kertovat ja aina samaa ja ja jotakin uutta eikä suotta ,suuri ero on vain siinä ,että minä anan tiedon ilmaiseksi ja seksi hupsis Markku
- imasin olvi pakin
Hik hik saaannskos samailet hik hik
- makuko
joopa joo mites helena?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16712501
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454680Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1453670Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392768Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1081671Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1031524Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461