Totuus on se,

päivästä päivään

että olen niin hemmetin onneton ilman hänen seuraansa (mies). Surkeaa roikkua muistoissaan, kun ei toinen kaipaa tippaakaan...

19

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun ihokaan eimuista

      Se hälvenee ajansaatossa. Rakkaus muuttuu muistoksi, ikävä hämäräkuvaksi.

    • huono yö

      ja kohtako tupsahtaa joku surkea Yö:n linkki tänne?

      • hyvä yö

        tai popedaa? Vaikuttaako muuten huono yö linkkivalintoihin:)


      • ap.

    • tämämies

      Oletko IHAN varma, ettei se mies kaipaa sua tippaakaan?

      Ainakin minä kaipaan yhtä naista aivan mielettömästi!!!

      • ei, een

        usko, että mielettömästi


      • tämämies
        ei, een kirjoitti:

        usko, että mielettömästi

        Enkä edes yhtään liioittele, kun käytän sanaa 'mielettömästi'!


      • ed
        tämämies kirjoitti:

        Enkä edes yhtään liioittele, kun käytän sanaa 'mielettömästi'!

        sinuna ottaisin siinä tapauksessa jo yhteyttä siihen kaivattuusi vai onk hän varattu? tosin eihän se nyt välttämättä este ole


      • tämämies
        ed kirjoitti:

        sinuna ottaisin siinä tapauksessa jo yhteyttä siihen kaivattuusi vai onk hän varattu? tosin eihän se nyt välttämättä este ole

        Oikein arvasit, varattu on. Siksi tämä ikävä tuntuukin niin tuskalliselta...


      • kaipaan minäkin

        kerro mieletön ikävä tälle kaipaamallesi naiselle suoraan , niin että hän uskoo sinun olevan tosissasi, tiedä vaikka teillä olisi vielä mahdollisuus...saada toisenne.
        Mikään ei ole mahdotonta varsinkin jos saa kuulla totuuden toisen tunteista , muista kerran se vain kirpaisee... oli hänen vastaus tunteisiisi myönteinen tai kielteinen ,siitä on paljon helpompi jatkaa elämää yhdessä tai erikseen . eipähän tarvitse epävarmuudessa elellä ja ikävöidä turhaan.


      • aina voi
        tämämies kirjoitti:

        Oikein arvasit, varattu on. Siksi tämä ikävä tuntuukin niin tuskalliselta...

        Kai sitä voi silti ottaa yhteyttä...eikö kannattaisi selvittää asioita kuitenkin, ehkä ne olisi selvitettävissä?!


      • ap.

        No ehkä pienen tipan verran. Ainakin näkeminen näyttää tuovan vaikeuksia, joten ehkä pinnan alla vielä kytee jotain tunteita.


      • tämämies
        aina voi kirjoitti:

        Kai sitä voi silti ottaa yhteyttä...eikö kannattaisi selvittää asioita kuitenkin, ehkä ne olisi selvitettävissä?!

        Vaikka hänellä on kai vähän vaikeaa liitossaan, en haluaisi kuitenkaan aiheuttaa mitään hankaluuksia hänelle... jos mies on vielä mustasukkainen...


      • aina voi
        tämämies kirjoitti:

        Vaikka hänellä on kai vähän vaikeaa liitossaan, en haluaisi kuitenkaan aiheuttaa mitään hankaluuksia hänelle... jos mies on vielä mustasukkainen...

        Uskoisin, että hän varmaan osaa siihen antaa vastauksen, aiheutatko hankaluuksia vai et ...juttelemalla se varmaan selviäisi. Ei se mustasukkaisuus aina ole välttämättä vaarallista laatua :) rohkeasti vaan.


      • tämämies
        aina voi kirjoitti:

        Uskoisin, että hän varmaan osaa siihen antaa vastauksen, aiheutatko hankaluuksia vai et ...juttelemalla se varmaan selviäisi. Ei se mustasukkaisuus aina ole välttämättä vaarallista laatua :) rohkeasti vaan.

        Taidat olla vähän samantyyppisessä tilanteessa itsekin, koska suorastaan yllytät minua ottamaan yhteyttä häneen...:)?

        Taidan soittaa hänelle, sitä olen tosin miettinyt jo monta päivää...


      • mielipide mulla
        tämämies kirjoitti:

        Vaikka hänellä on kai vähän vaikeaa liitossaan, en haluaisi kuitenkaan aiheuttaa mitään hankaluuksia hänelle... jos mies on vielä mustasukkainen...

        tosi monet ovat avo-tai avioliitossa onnettomia, mutteivat vaan jostain syystä pysty eroamaan. Vaikka ei edes ole lapsiakaan. Mun mielestä, jos monta vuotta ollut kylmää sängyssäkin, silloin olisi jo korkea aika puhaltaa peli poikki ja kantapäät vastakkain.


      • ei katoa tunteet
        ap. kirjoitti:

        No ehkä pienen tipan verran. Ainakin näkeminen näyttää tuovan vaikeuksia, joten ehkä pinnan alla vielä kytee jotain tunteita.

        On niitä tunteita vielä, paljon.


      • tämämies
        mielipide mulla kirjoitti:

        tosi monet ovat avo-tai avioliitossa onnettomia, mutteivat vaan jostain syystä pysty eroamaan. Vaikka ei edes ole lapsiakaan. Mun mielestä, jos monta vuotta ollut kylmää sängyssäkin, silloin olisi jo korkea aika puhaltaa peli poikki ja kantapäät vastakkain.

        Totta, niin totta. Olen itsekin sen saanut kokea, mutta vihdoin viimein sain voimaa lähteä. Oikein tein! Ja nyt olen onnellisesti rakastumassa suloiseen naiseen...


      • ap.
        ei katoa tunteet kirjoitti:

        On niitä tunteita vielä, paljon.

        Melkoinen dilemma siispä monella meistä. Mitä tehdä näillä kaikilla käyttämättömillä tunteilla, jotka hiertävät sisintä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe