että olen niin hemmetin onneton ilman hänen seuraansa (mies). Surkeaa roikkua muistoissaan, kun ei toinen kaipaa tippaakaan...
Totuus on se,
19
534
Vastaukset
- kun ihokaan eimuista
Se hälvenee ajansaatossa. Rakkaus muuttuu muistoksi, ikävä hämäräkuvaksi.
- huono yö
ja kohtako tupsahtaa joku surkea Yö:n linkki tänne?
- hyvä yö
tai popedaa? Vaikuttaako muuten huono yö linkkivalintoihin:)
- ap.
Ei, kyllä nämä kaksi ovat nyyhkybiisien aatelia:
http://youtu.be/Hat1Hc9SNwE ja http://youtu.be/o22i_gqAf_o
- tämämies
Oletko IHAN varma, ettei se mies kaipaa sua tippaakaan?
Ainakin minä kaipaan yhtä naista aivan mielettömästi!!!- ei, een
usko, että mielettömästi
- tämämies
ei, een kirjoitti:
usko, että mielettömästi
Enkä edes yhtään liioittele, kun käytän sanaa 'mielettömästi'!
- ed
tämämies kirjoitti:
Enkä edes yhtään liioittele, kun käytän sanaa 'mielettömästi'!
sinuna ottaisin siinä tapauksessa jo yhteyttä siihen kaivattuusi vai onk hän varattu? tosin eihän se nyt välttämättä este ole
- tämämies
ed kirjoitti:
sinuna ottaisin siinä tapauksessa jo yhteyttä siihen kaivattuusi vai onk hän varattu? tosin eihän se nyt välttämättä este ole
Oikein arvasit, varattu on. Siksi tämä ikävä tuntuukin niin tuskalliselta...
- kaipaan minäkin
kerro mieletön ikävä tälle kaipaamallesi naiselle suoraan , niin että hän uskoo sinun olevan tosissasi, tiedä vaikka teillä olisi vielä mahdollisuus...saada toisenne.
Mikään ei ole mahdotonta varsinkin jos saa kuulla totuuden toisen tunteista , muista kerran se vain kirpaisee... oli hänen vastaus tunteisiisi myönteinen tai kielteinen ,siitä on paljon helpompi jatkaa elämää yhdessä tai erikseen . eipähän tarvitse epävarmuudessa elellä ja ikävöidä turhaan. - aina voi
tämämies kirjoitti:
Oikein arvasit, varattu on. Siksi tämä ikävä tuntuukin niin tuskalliselta...
Kai sitä voi silti ottaa yhteyttä...eikö kannattaisi selvittää asioita kuitenkin, ehkä ne olisi selvitettävissä?!
- ap.
No ehkä pienen tipan verran. Ainakin näkeminen näyttää tuovan vaikeuksia, joten ehkä pinnan alla vielä kytee jotain tunteita.
- tämämies
aina voi kirjoitti:
Kai sitä voi silti ottaa yhteyttä...eikö kannattaisi selvittää asioita kuitenkin, ehkä ne olisi selvitettävissä?!
Vaikka hänellä on kai vähän vaikeaa liitossaan, en haluaisi kuitenkaan aiheuttaa mitään hankaluuksia hänelle... jos mies on vielä mustasukkainen...
- aina voi
tämämies kirjoitti:
Vaikka hänellä on kai vähän vaikeaa liitossaan, en haluaisi kuitenkaan aiheuttaa mitään hankaluuksia hänelle... jos mies on vielä mustasukkainen...
Uskoisin, että hän varmaan osaa siihen antaa vastauksen, aiheutatko hankaluuksia vai et ...juttelemalla se varmaan selviäisi. Ei se mustasukkaisuus aina ole välttämättä vaarallista laatua :) rohkeasti vaan.
- tämämies
aina voi kirjoitti:
Uskoisin, että hän varmaan osaa siihen antaa vastauksen, aiheutatko hankaluuksia vai et ...juttelemalla se varmaan selviäisi. Ei se mustasukkaisuus aina ole välttämättä vaarallista laatua :) rohkeasti vaan.
Taidat olla vähän samantyyppisessä tilanteessa itsekin, koska suorastaan yllytät minua ottamaan yhteyttä häneen...:)?
Taidan soittaa hänelle, sitä olen tosin miettinyt jo monta päivää... - mielipide mulla
tämämies kirjoitti:
tosi monet ovat avo-tai avioliitossa onnettomia, mutteivat vaan jostain syystä pysty eroamaan. Vaikka ei edes ole lapsiakaan. Mun mielestä, jos monta vuotta ollut kylmää sängyssäkin, silloin olisi jo korkea aika puhaltaa peli poikki ja kantapäät vastakkain.
- ei katoa tunteet
ap. kirjoitti:
No ehkä pienen tipan verran. Ainakin näkeminen näyttää tuovan vaikeuksia, joten ehkä pinnan alla vielä kytee jotain tunteita.
On niitä tunteita vielä, paljon.
- tämämies
mielipide mulla kirjoitti:
tosi monet ovat avo-tai avioliitossa onnettomia, mutteivat vaan jostain syystä pysty eroamaan. Vaikka ei edes ole lapsiakaan. Mun mielestä, jos monta vuotta ollut kylmää sängyssäkin, silloin olisi jo korkea aika puhaltaa peli poikki ja kantapäät vastakkain.
Totta, niin totta. Olen itsekin sen saanut kokea, mutta vihdoin viimein sain voimaa lähteä. Oikein tein! Ja nyt olen onnellisesti rakastumassa suloiseen naiseen...
- ap.
ei katoa tunteet kirjoitti:
On niitä tunteita vielä, paljon.
Melkoinen dilemma siispä monella meistä. Mitä tehdä näillä kaikilla käyttämättömillä tunteilla, jotka hiertävät sisintä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760