Älä välitä noista kehitysvammaisista 35vuotiaista mikoista, jotka ovat jääneet kymmenvuotiaan tasolle.
ihana martina
10
122
Vastaukset
- Sepuli
Ole kiitetty ja ylistetty sinä Babylonin port... kaunotar, suuri taiteilija ja Saban kuningatar., kun tuot iloa meidän köyhien kehitysvammaisten elämään. Ketä me muuten kadehtisimme?
- adffv
Työttömät maravihaajat julki, naamat ja kaikki niin nähtäis itse täydellisyyksiä, joilla on vara haukkua raskaana olevaa naista.
- Työtön 10-v.
adffv kirjoitti:
Työttömät maravihaajat julki, naamat ja kaikki niin nähtäis itse täydellisyyksiä, joilla on vara haukkua raskaana olevaa naista.
Hyvä adhd, saako paskalla olevaa naista haukkua?
- jk
niinkö
- Luuseri Martina
Martinan fanit ovat juuri tällaisia! Haukutaan toisia ihmisiä kehitysvammaisiksi. Maran fanit ovat samanlaisia kuin fanitettavansa: ilkeitä, kateellisia kiusaajia, joilla on huono itsetunto, luusereita joista ei tule ikinä mitään. Martina on todella kateellinen kaikille kauniille naisille ja kokee muut naiset uhkana itselleen. Noora Hautakankaan haukkuminen, Anne-Mari Bergin pahoinpitely, Maisa Torpan ja Kalinaisen haukkuminen haaskoiksi ja lutkiksi jne. Martina on vastenmielinen luuseri, joka ei osaa käyttäytyä, sivistymätön yli-ikäinen pissis, moukka ja onneton ihminen. Kertoo paljon ihmisestä jos fanittaa tuollaista ihmistä!
- Roskasakkia olet
Ei tarvitse fanittaa martinaa jos arvostelee sinua. Eikö se mahdu päähäsi? Arvostelu kohdistuu henkisesti tasapainottomaan kirjoitteluun, se on eri asia kuin puolustaa martinaa. Miksi rinnastat ne asiat?
- hööpöönhöp
Roskasakkia olet kirjoitti:
Ei tarvitse fanittaa martinaa jos arvostelee sinua. Eikö se mahdu päähäsi? Arvostelu kohdistuu henkisesti tasapainottomaan kirjoitteluun, se on eri asia kuin puolustaa martinaa. Miksi rinnastat ne asiat?
On täysin normaalia tuntea antipatiaa tiettyjä idiootteja julkkiksia kohtaan. Siksi tämäkin palsta on niin suosittu.
Sen sijaan osoittaa jo aika käsittämätöntä mielenterveydellistä ongelmaa kuvitella kiusaavansa yhtä anonyymiä nettipalstalla kirjoittajaa (varsinkin, kun todellisuudessa meitä on täällä vaikka kuinka monta ja jatkuvasti kuvittelet minunkin olevan tietty - yksi ainoa - "Maravihaaja")
Kuvittelet siis "kiusaavasi" täysin fiktiivistä hahmoa ja tunnet siitä vielä suunnatonta ylpeyttä. Ja jaksat tuhlata tähän asiaan kaikki päiväsi.
Että terveisiä sinne Niuvaniemeen vaan sullekin.
- Who is who?
Heeetkinen!
Kukas nyt luulikaan vastapuolta joksikin toiseksi? Alkaakos jo polla pettää? Milloin epäillään martinaa, milloin äitiänsä, milloin nimim. hoitsua ja keneksi sinä minua nyt luulet?
Huomio kuu - maa kutsuu!
Ja aiheeseen: tuntemattoman vihaaminen ei anna tasapainoista kuvaa kenestäkään. Typeryksen kiusaaminen sen sijaan on harmitonta viihdettä.- 35353335
Ja taas tämä mentaali luuli näköjään mua "Maravihaajaksi" :D Olisi pitänyt arvata :D Hulluthan tunnetusti yltyvät vaan, kun joku yrittää puhua järkeä. Luovutan, ei tuo ole järjissään, turha yrittää.
- Rakastan Maraa
Huumorintajuton ainakin on. Ja vokaalienvenytys vaan jatkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862