Nytkö ne alko purkaa sitä rumaa rotteloo kauppahallia ja rakentavat uuden tilalle ja entiselle paikalleen vanhalla mallilla! Kiitos joensuun päättäjät kiitos, että kuuntelitte meitä asukkaita! Näin juuri Joensuu vahvistuu karjalaisena ilon kaupunkina!
VIIMEINKIN!
7
305
Vastaukset
- 456345j
Oikeestiko, voi vitsi jo on aikakin!
- Unta ja näläkee
Kukas siellä sekoilee. Kauppahalli on suojeltu ja sitä ei pureta.
- Ei tule ikävä
Joensuun keskustaan ei kyllä kaivata toriparkkia, mutta sen kauppahallin joutuisi purkaa, sillä kyseistä rakennusta ei voi parhaallakaan taholla pitää kauniina tai edes käytännöllisenä. Tuskinpa sillä on mitään mainittavaa rakennustaiteellista arvoa. Sitä vastoin kunnollinen kauppahalli voisi piristä torielämää.
Joensuun nykyiset kävelykadut ja Iso Myy ovat olleet ihan hyviä ideoita kaupungin keskustan kannalta. - HIlima56
Ei sitä oo suojeltu, missä niin sanotaan? Atomeiksi vaan ja uutta kommeeta hallia tilalle! Näivettyy koko torinseutu ilman uudistuksia. JA me keskustan ihmiset ja varmaan kauempaakin tulevat -halutaan keskusta pitää elävänä, niin!
- Suomen rumin?
http://www.iltasanomat.fi/asuminen/is-lukijat-nama-ovat-suomen-rumimmat-rakennukset/art-1288464961074.html?pos=1288345044485
IS-lukijat: Nämä ovat Suomen rumimmat rakennukset
"Useat lukijat ehdottivat kauppakeskuksia rumimmiksi koko maassa rakennetuista komplekseista. Esillä olivat muun muassa Kokkolan halpahallin kauppakeskus, Joensuun kauppahalli, Helsingin Makkaratalo sekä Itäkeskus.
Kirkoista mainintoja saivat Alavan kirkko Kuopiossa, Kouvolan kirkko ja
Järvenpään kirkko.
Myös virastotalot ja koulut saivat osansa. Mainintoja keräsivät Kouvolan virastotalo, Oulun kaupungin ympäristötalo, Tornion kaupungintalo, Joensuun Lyseon peruskoulu ja Oulun yliopisto.
Kulttuurin keskuksista mainittiin moni. Ehdolla olivat esimerkiksi Kiasma, Oulun kaupunginteatteri, Helsingin uusi oopperatalo, Lahden Kaupunginteatteri, Helsingin musiikkitalo ja Turun kaupunginteatteri." - ....................
Kuhan tänne junttilaan ei tehtäisi lisää noita hirsimökkejä keskelle kaupunkikuvaa kuten ne marttakahviot ja taksikoppi.Ottaisitte mallia hesan kauppahallista siinä on sentään tyyyliä.Taidemuseo on kaunis miksi uutta rakennuskantaa ei tehdä sillä mallilla?Tilaakin on eivät ole huoneetkaan rusinan kokoisia pönttöjä.
Muutenkin kamalan näköistä kun on montaa eri rakennustyyliä sen pahimmman edustaessa suurimpana kaupunkikuvaa.Laatikot eivät ole kauniita katsella.Muuttaisin pietariiin ilomielin jos se olisi suomea. - home-pommi
JOENSUUN KAUPUNKI HALOO KUUNTELE MEITÄ!
Tehkää uus halli kaikkien iloksi ja pian. Kohta on vanha käyttökiellossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514