VIIMEINKIN!

ohi-kulkija

Nytkö ne alko purkaa sitä rumaa rotteloo kauppahallia ja rakentavat uuden tilalle ja entiselle paikalleen vanhalla mallilla! Kiitos joensuun päättäjät kiitos, että kuuntelitte meitä asukkaita! Näin juuri Joensuu vahvistuu karjalaisena ilon kaupunkina!

7

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 456345j

      Oikeestiko, voi vitsi jo on aikakin!

    • Unta ja näläkee

      Kukas siellä sekoilee. Kauppahalli on suojeltu ja sitä ei pureta.

    • Ei tule ikävä

      Joensuun keskustaan ei kyllä kaivata toriparkkia, mutta sen kauppahallin joutuisi purkaa, sillä kyseistä rakennusta ei voi parhaallakaan taholla pitää kauniina tai edes käytännöllisenä. Tuskinpa sillä on mitään mainittavaa rakennustaiteellista arvoa. Sitä vastoin kunnollinen kauppahalli voisi piristä torielämää.

      Joensuun nykyiset kävelykadut ja Iso Myy ovat olleet ihan hyviä ideoita kaupungin keskustan kannalta.

    • HIlima56

      Ei sitä oo suojeltu, missä niin sanotaan? Atomeiksi vaan ja uutta kommeeta hallia tilalle! Näivettyy koko torinseutu ilman uudistuksia. JA me keskustan ihmiset ja varmaan kauempaakin tulevat -halutaan keskusta pitää elävänä, niin!

    • Suomen rumin?

      http://www.iltasanomat.fi/asuminen/is-lukijat-nama-ovat-suomen-rumimmat-rakennukset/art-1288464961074.html?pos=1288345044485
      IS-lukijat: Nämä ovat Suomen rumimmat rakennukset

      "Useat lukijat ehdottivat kauppakeskuksia rumimmiksi koko maassa rakennetuista komplekseista. Esillä olivat muun muassa Kokkolan halpahallin kauppakeskus, Joensuun kauppahalli, Helsingin Makkaratalo sekä Itäkeskus.

      Kirkoista mainintoja saivat Alavan kirkko Kuopiossa, Kouvolan kirkko ja
      Järvenpään kirkko.

      Myös virastotalot ja koulut saivat osansa. Mainintoja keräsivät Kouvolan virastotalo, Oulun kaupungin ympäristötalo, Tornion kaupungintalo, Joensuun Lyseon peruskoulu ja Oulun yliopisto.

      Kulttuurin keskuksista mainittiin moni. Ehdolla olivat esimerkiksi Kiasma, Oulun kaupunginteatteri, Helsingin uusi oopperatalo, Lahden Kaupunginteatteri, Helsingin musiikkitalo ja Turun kaupunginteatteri."

    • ....................

      Kuhan tänne junttilaan ei tehtäisi lisää noita hirsimökkejä keskelle kaupunkikuvaa kuten ne marttakahviot ja taksikoppi.Ottaisitte mallia hesan kauppahallista siinä on sentään tyyyliä.Taidemuseo on kaunis miksi uutta rakennuskantaa ei tehdä sillä mallilla?Tilaakin on eivät ole huoneetkaan rusinan kokoisia pönttöjä.

      Muutenkin kamalan näköistä kun on montaa eri rakennustyyliä sen pahimmman edustaessa suurimpana kaupunkikuvaa.Laatikot eivät ole kauniita katsella.Muuttaisin pietariiin ilomielin jos se olisi suomea.

    • home-pommi

      JOENSUUN KAUPUNKI HALOO KUUNTELE MEITÄ!
      Tehkää uus halli kaikkien iloksi ja pian. Kohta on vanha käyttökiellossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe