Ikävä,ikävä,ikävä,ikäväääää,häntä ikävä
Nyt tuli kova
15
171
Vastaukset
- Nyt tuli kova hätä
Kakalle. Voin kohta rakentaa siitä satsista padon.
- jopa kuninkaalliset
Miksi täällä on nykyään kakkavitsejä.Siksi,koska ihmiset häpeävät sitä maailman luonnollisinta asiaa,että ihmisetkin käyvät SONNALLA
- kova ikävä
Kova ikävä omaa pehmoista Nallea,semmoista pömppömahaista hunajakarhua,jonka syliin olisi niin kiva käpertyä
- hush
Tässä sulle vähän "husutusta" :)
http://www.youtube.com/watch?v=u1kZ9zYr7kk- -1005-
Mua alkaa väkisinkin tanssittaan :). Lisäksi toi huuliharppu oli ihana!
- totuus esiin
ap valehtelee, jos kova ikävä olisi oikeesti , hän ottaisi yhteyttä irl. Tuo on vain huomion hakua ja "esiintymishalua"..
- ap.
no,jos minä haluaisin esiintyä,niin luultavasti olisin hakenut teatterikorkeaan,tai muulle esiintymisalalle,yleensä en tykkää olla huomion keskipisteenä
- ed
ap. kirjoitti:
no,jos minä haluaisin esiintyä,niin luultavasti olisin hakenut teatterikorkeaan,tai muulle esiintymisalalle,yleensä en tykkää olla huomion keskipisteenä
ja silti tuollainen älämölö, hekotus
- Secret
Ikäväsi (jos sitä ikinä olisikaan pätkän vertaa) voisi karkottua, kun tulisit tänne keittiömestariksi - kokkaisit minulle. Olen raato - kolmen tunnin unet eivät tehneet
virkeäksi. Ja masu kurnii . . . Ps: esiliina mukaan :D- lacru
ei kolmatta pyörää meidän kokkauksiin , rakas secru-kacruni, syötäiskö tänään uunilohta ja parsaa jollain sakealla kastikkeella?
- Secret
lacru kirjoitti:
ei kolmatta pyörää meidän kokkauksiin , rakas secru-kacruni, syötäiskö tänään uunilohta ja parsaa jollain sakealla kastikkeella?
Uunilohi ja parsa kuulostaa enemmän kun herkulliselta :P
- mantraa hokee
sitä se oli ..huomion hakua..tai äkkiähän se ikävä häipyikin, pitäsköhän kokeilla samaa---hus,hus,hus,poistu,hus,ikävä,hus,hus--
- 3+19
Ei ne pelkät sanat riitä, myös rytmi on tärkeä,. ole tarkkana sen rytmin kanssa ;).
- ed-partalinkkari
3+19 kirjoitti:
Ei ne pelkät sanat riitä, myös rytmi on tärkeä,. ole tarkkana sen rytmin kanssa ;).
heh, mulla rytmi veressä, kesäillan valssinkin vetäsen polkkana, eikä kukaan huomaa eroa
- 3+19
ed-partalinkkari kirjoitti:
heh, mulla rytmi veressä, kesäillan valssinkin vetäsen polkkana, eikä kukaan huomaa eroa
:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1792698- 1642519
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182207Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612073Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2061439Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261173Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931138Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073