huoh...
voiko yhdessä päivässä ihastua
8
477
Vastaukset
- pikainenm
voi, jopa puolessa tunnissa..mutta nuo menevät nopeesti ohikin
- ....----------------
se riippuu vähän ihmisestä. itsellä kävi niin että ihastuin yhden illan aikana ja tätä kaipailen täällä - 4kk jo kaivannut.
- ed
....---------------- kirjoitti:
se riippuu vähän ihmisestä. itsellä kävi niin että ihastuin yhden illan aikana ja tätä kaipailen täällä - 4kk jo kaivannut.
mites se toinen, ootteko olleet yhtään yhteydessä, meinaan vaan , ettei se ykspuolinen ihastus kauaan kestä.
- ....,,,,,,,,,,,,,,,,
ed kirjoitti:
mites se toinen, ootteko olleet yhtään yhteydessä, meinaan vaan , ettei se ykspuolinen ihastus kauaan kestä.
ei enää olla missään yhteyksissä ja sillä on jo toinen. pitäis itsekin jatkaa. oli se molemminpuolista silloin.
- tsiisus kraist
....,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
ei enää olla missään yhteyksissä ja sillä on jo toinen. pitäis itsekin jatkaa. oli se molemminpuolista silloin.
tiedän että kulunut kysymys mutta miksi kaipailet täällä? eikö halua olla enää tekemisissä?
- ..........,,,,,,,,,,
tsiisus kraist kirjoitti:
tiedän että kulunut kysymys mutta miksi kaipailet täällä? eikö halua olla enää tekemisissä?
ei ole ketään kelle puhua ja on tää helpottanut vähän. eikä hän halua olla tekemisissä minun kanssani. niin ja tiedän että mitään siitä olisi tullut muutenkaan. päätin tänään että en tänne enää tule, ei tästä ole mitään hyötyä lukea näitä. pitää keksiä jotain muuta tekemistä.
- mari mari
Voi, puhelimessakin voi pelkkään ääneen ihastua heti.
- 14
Voihan sitä, itse ihastuin muutamassa sekunnissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652242Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2182119- 1171428
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161183- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki84930Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875