Vuoden negatiivisin hahmo-kilpailu

Varkkila

Nyt se on täällä palstalla, meinaan se kilpailu. Äänestä paras ja samalla negatiivisin hahmo täällä palstalla. Kuka se mahtaakaan olla, mitäs luulette?
Voisiko se olla "Räksy", joka kerrasta toiseen kimmahtaa palstan pintakerroksista Varkautta kiertävälle radalle...Vai Truuno, joka tuntuu vihaavan Kuopiolaisia yli kaiken, samalla kysellen Varkauden positiivisimman persoonan perään :) (Vaikka Truuno kertoi poistuneensa, niin ainakin pikku apulaisia on täällä palstalla joka päivä, niinkuin Joulupukilla pikku tonttuja, joten mielestäni häntä voi ehdottomasti äänestää :)
Vai meikäläinen, joka vuodesta toiseen kirjoittaa asioista, niinkuin ne olivat, ovat tai peräti tulevat olemaan...Ainakin yltiöpositiiville se on aina ollut kauhistus.
Palkintona voitaisiin jakaa vaikka jostain kymmeniltä kirpputoreiltamme löytynyt aito vintage jansetin iltatuulipuku, jossa lukisi selässä "Vuoden negatiivi" tms.
Äänestä ja vaikuta..(Hah hahaa!)
Lisäpisteitä siitä, minkä arvelet olevan seuraava kupru, missä rahaa palaa ihan hulvattomasti ja kukaan ei masiinaa pysähtymään.

53

754

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi voi

Täytyypä heti ilmoittautua tähän kisaan ja ihmetellä mistä näitä
      omahyväisiä sekä säälittäviä tyyppejä tänne palstalle tippuu?
      kuten tämä Varkkila??

• Varkkila

Ai mistäkö??? No Varkkilasta tietenkin ja oppimme olemme saaneet sinunlaisilta ihmisiltä, sitähän sä kysyit :)

• --------------------

No ööööööö..... Että mistäkö näitä oikein tulee. No varkaudest tietenkin. Höh mikä kysymys...

• paha veli

Hieno idea, mutta vaati hieman tarkennusta

Onko sellainen henkilö "negatiivinen" vai "positiivinen", joka haluaa avata keskustelun aiheesta, jonka kaikki tietävät olevan olevan pahasti pielessä, mutta kukaan päättäjistä ei suostu siitä keskustelemaan avoimesti, saatikka edes pyrkimään sitä korjaamaan?

Tällaiset asiat juuri saavat "Räksyn" aina tulemaan ulos pesästään kelillä kuin kelillä!

Tähämän oli vain esimerkki jostain muusta kunnasta, kaukana kaukana Varkaudesta!

• Varkkila

Sellainen henkilö on tietty yltiöpositiivinen. Hänelle hyvä hanke on erinomaisen positiivinen juttu, vaikkei kukaan muu ahdasmielinen sitä tajuakkaan. Hyvän hankkeen tunnusmerkkejä ovat:
        -Projektipäällikkö
        -Mittava rahoitus (jonka kulupohjaa ei kyseenalaisteta, paitsi tietty niiden ahdasmielisten toimesta.)
        -Projektin päättymättömyys ja siihen liittyvä lisärahoituksen tarve
        -Läpyskän positiivinen asenne hankkeeseen

Mitäs sanot, joko selvisi yhtään :)

• paha veli

Ei ihan kaikki auennut vielä, mutta olen kyllä ehdottomasti samaa mieltä!
      Onko kuvaamiasi hankkeita oikeasti olemassa?
      Tuohan kuulostaa vastuuttomalta ja siihen ehkä pitäisi puuttua niiden joilla on velvollisuus ja valta hallussaan!

• Open your budget

LUT. Lappeenrannan teknillinen yliopisto ja sieltä Varkauden haarakonttori. Kyseinen yksikkö sijaitsee Navitaksessa.

Läpivalaiskaa kyseisen yksikön viimeisen 5 vuoden rahoitukset, yhteiskunnalle syntyneet kustannukset ja vastaavasti toiminnalla saavutetut tulokset niin eiköhän siinä ole taas yksi hyvä käytännön esimerkki siitä kuinka julkisen sektorin budjetoitua rahaa palaa kaikenmaailman hölynpölyyn.

• Voi voi

Huomaatteko miten Varkkila pystyy jatkamaan tätä palstaa eri nimimerkkien
      suojasta ja nauttimaan omahyväisyydestään

• Varkkila

Sinun täytyy jutella Truunon kanssa noista pikkuapulaisista. Se tietää niistä enemmän. Etkö löytänyt enää mitään reipasta sanottavaa takaisinpäin, kun oma solvauksesi ei tehonnutkaan :) Vanha vinkki täällä palstalla on, ettei saa suutuspäissään takoa tekstiä tänne, niinkuin sinä teet.

• perskärpänen

missä pöty viipyy

• -yrittäjä-
    • janetts

Varkkilalle erikoismaininta ja diplomi "elän vain suomi24:ssa" -kateogoriassa!

• Varkkila

Hah! Tässä onnistunut solvaisu kerrankin. Pistä lisää vääntöä, niin saadaan vielä jossain vaiheessa peräti nauraa.

• Huvittunut:-)
        Varkkila kirjoitti:

Hah! Tässä onnistunut solvaisu kerrankin. Pistä lisää vääntöä, niin saadaan vielä jossain vaiheessa peräti nauraa.

Voisit rekata ihan oman nimerkin, jolloin olisit edes hieman uskottavampi.
        Pikku Varkkilat, eli apunikkisi voisivat elää tällöin omaa elämäänsä.

• Varkkila
        Huvittunut:-) kirjoitti:

Voisit rekata ihan oman nimerkin, jolloin olisit edes hieman uskottavampi.
        Pikku Varkkilat, eli apunikkisi voisivat elää tällöin omaa elämäänsä.

Uskottavampi??? Mitäs se rekisteröiminen auttaa. Ei esimerkiksi Truunosta tullut yhtään uskottavampi, vaikka hän kirjoitteli välillä kaskujaan rekisterötyneenä.

• ei varkkila

Varkkilalle pisteet, että tuopi epäkohtia esille.

• Väliviikko

Varkkilalle pisteet että tuopi vain ja ainoastaan epäkohtia esille.

• NÖF,NÖF

Varkkila on muuten hyvä henkilö,ainoana miinuksena hänellä on ,että hänellä ei ole haisuakaan mistä hän kirjoittaa, hän vain luulee tietävänsä.ps.TÄYSI KUSIPÄÄ JA VIELÄ KORKEALLA PALKALLA,JA VIELÄ PÄÄSÄÄNTÖISESTI TYÖAIKAAN,JOKA ON TOSIN HIEMAN VÄHENTYNYT.

• jäitähattuun
        NÖF,NÖF kirjoitti:

Varkkila on muuten hyvä henkilö,ainoana miinuksena hänellä on ,että hänellä ei ole haisuakaan mistä hän kirjoittaa, hän vain luulee tietävänsä.ps.TÄYSI KUSIPÄÄ JA VIELÄ KORKEALLA PALKALLA,JA VIELÄ PÄÄSÄÄNTÖISESTI TYÖAIKAAN,JOKA ON TOSIN HIEMAN VÄHENTYNYT.

NÖF NÖF
        tiedätkö, että Varkkila maksaa itselleen palkkaa.

• Varkkila
        NÖF,NÖF kirjoitti:

Ei tietenkään ole haisuakaan, ei ole tainnut koskaan osua nämä kirjoitukset kohdalleen...Mistä muuten johtuu, että kirjoituksissa mainitut aiheet ovat usein olleet sitten esillä läpyskässä muutaman päivän päästä...Pyöristeltyinä ja positiivisuuden sädekehän ympäröiminä, mutta kuitenkin.
        Sekin tässä vielä olisi, että vaikka minä "luulisin" tietäväni asioita etukäteen, niin sekin on osunut useammin kohdalleen, kuin monen sellaisen väitteet, jotka sanovat tietävänsä. Miten vastaat siihen? Ilmeisesti kirjoitteluni on saanut sinut jotenkin hermostumaan, koska solvaat toisia kirjoittajia tuolla tavalla.

• Varkkila
        jäitähattuun kirjoitti:

NÖF NÖF
        tiedätkö, että Varkkila maksaa itselleen palkkaa.

Jotensakin näin.

• Kirppu
        Varkkila kirjoitti:

Ei tietenkään ole haisuakaan, ei ole tainnut koskaan osua nämä kirjoitukset kohdalleen...Mistä muuten johtuu, että kirjoituksissa mainitut aiheet ovat usein olleet sitten esillä läpyskässä muutaman päivän päästä...Pyöristeltyinä ja positiivisuuden sädekehän ympäröiminä, mutta kuitenkin.
        Sekin tässä vielä olisi, että vaikka minä "luulisin" tietäväni asioita etukäteen, niin sekin on osunut useammin kohdalleen, kuin monen sellaisen väitteet, jotka sanovat tietävänsä. Miten vastaat siihen? Ilmeisesti kirjoitteluni on saanut sinut jotenkin hermostumaan, koska solvaat toisia kirjoittajia tuolla tavalla.

Joskus lueskelen näitä epämääräisiä kirjoituksia, yhteenkään järjelliseen keskusteluun en ole onnistunut törmäämään. Viimeistään toinen kommentoija pilaa aiheen.
        Varkkila osaa kehua itseään, samalla hän nostaa aina esille oman lempisanansa, "yltiöpositiivinen", hän on itse sitä eniten. Onko niin tyhmä ettei huomaa vai onko tarkoituksen hakuista kiusaamista/härnäämistä. Sitten Varkkila pääsee kommentoimaan et taas joku veti herneet nenään, osuiko kohdalle ym.
        Jos Varkkila on yrittäjä ja sitä kautta maksaa itselleen palkkaa niin yhä enemmän ihmettelen hänen kirjoituksiaan. Siis yrittäjä ja kirjoitukset tuota tasoa, todella outoa.
        Tämänkin aloitus, kilpailu, huoh.
        Kerro Varkkila missä niitä Kirpputoreja on, tykkään käydä tekemässä todella hyviä löytöjä. Minä en vaan ole niitä kymmeniä tästä kylästä löytänyt kuten kirjoitit niitä olevan. Sen uskon ettet ole itse kirppareilla käynyt, koska uskottelet itsellesi et siellä myydään sulle niin rakkaita Jansetin tuulipukuja. Jos et tykkää kirppareista niin se on ihan ok, älä manaa ja pilkkaa niillä kävijöitä vai onko oman yrityksen kanssa ongelmia et pitää kiukku purkaa kanssaihmisiin.
        Kirjoituksistasi kumpuaa aina sama sävel, muut ei osaa mitään, ei ole mitään, muilla ei ole rahaa ei ystäviä ym. Itsetutkiskelun paikka Varkkila.

• jäitähattuun
        Kirppu kirjoitti:

Joskus lueskelen näitä epämääräisiä kirjoituksia, yhteenkään järjelliseen keskusteluun en ole onnistunut törmäämään. Viimeistään toinen kommentoija pilaa aiheen.
        Varkkila osaa kehua itseään, samalla hän nostaa aina esille oman lempisanansa, "yltiöpositiivinen", hän on itse sitä eniten. Onko niin tyhmä ettei huomaa vai onko tarkoituksen hakuista kiusaamista/härnäämistä. Sitten Varkkila pääsee kommentoimaan et taas joku veti herneet nenään, osuiko kohdalle ym.
        Jos Varkkila on yrittäjä ja sitä kautta maksaa itselleen palkkaa niin yhä enemmän ihmettelen hänen kirjoituksiaan. Siis yrittäjä ja kirjoitukset tuota tasoa, todella outoa.
        Kerro Varkkila missä niitä Kirpputoreja on, tykkään käydä tekemässä todella hyviä löytöjä. Minä en vaan ole niitä kymmeniä tästä kylästä löytänyt kuten kirjoitit niitä olevan. Sen uskon ettet ole itse kirppareilla käynyt, koska uskottelet itsellesi et siellä myydään sulle niin rakkaita Jansetin tuulipukuja. Jos et tykkää kirppareista niin se on ihan ok, älä manaa ja pilkkaa niillä kävijöitä vai onko oman yrityksen kanssa ongelmia et pitää kiukku purkaa kanssaihmisiin.
        Kirjoituksistasi kumpuaa aina sama sävel, muut ei osaa mitään, ei ole mitään, muilla ei ole rahaa ei ystäviä ym. Itsetutkiskelun paikka Varkkila.

Kirppu, olisit kirjoittanut tutulla nimimerkilläsi.

• Varkkila
        Kirppu kirjoitti:

Kirppu Hoi! Luetaanpas tämä sinun viestisi, joka itsessään on todella epämääräinen. Väitteesi siis ovat nämä:
        -"Joskus lueskelen näitä"....Niinpä, joskus vaan
        -"Yhteenkään järjelliseen keskusteluun et ole onnistunut törmäämään..." Kenen ongelma se sitten on? Sinun, koska et ole niitä löytänyt, vai Sinun, koska kaikki keskustelut ovat mielestäsi järjettömiä?
        -"Varkkila osaa kehua itseään.." Mitä sitten? Toiset ei onnistu edes siinä :)
        -"Lempisana yltiöpositiivinen..." Toisia se ärsyttää ja toiset tajuavat sen merkityksen heti.
        -Yrittäjä tai ei, mitä väliä sillä on täällä? "Yrittäjä ja kirjoitukset ovat tuota tasoa...." Onko yrittäjä jotenkin parempi ihminen, joka kirjoittaa parempaa tekstiä, kuin työntekijä?
        Uskomatonta taitamattomuutta sinulta tämän asian suhteen. Itsetutkiskelun paikka Kirpulle.
        -"Kerro Varkkila, missä niitä Kirpputoreja on..." Niin, niitä ei täällä ole :) No, jos et ole vielä kymmeniä löytänyt, niin lueskele muutamia vanhoja tekstejä, joissa etsittiin toimintaa Eka-marketin ja Enson halleihin...Voittaja oli aina...Tadaaa! Kirpputori..
        -"Pilkkaa niissä kävijöitä.." Ei minun tarvitse pilkata niissä kävijöitä. Tasaisen varmasti joku pistää tuonne kysymyksen: "Mikä kirppis on paras" ja siitä se sota taas alkaa.
        -"kirjoituksistasi kumpuaa aina sävel.." Kumpuaako? Missä vaiheessa olen väittänyt, että muut ei osaa mitään? Toisten ihmisten raha-asioita vielä vähemmän. Ystävistä ei sanaakaan.

Yrität siis puolihuolimattomasti laittaa omia kirjoituksiasi minun tekstiksi...Surkea yritys Kirppu....Ehkä Nomen est omen???? Yritä hieman tiivistää tekstiäsi ja pitäydy tosiasioissa, niin tulee vielä hyvä ja järkevä keskustelu. Sitähän sä kysyit :)

• Kirppu.
        Varkkila kirjoitti:

Kirppu Hoi! Luetaanpas tämä sinun viestisi, joka itsessään on todella epämääräinen. Väitteesi siis ovat nämä:
        -"Joskus lueskelen näitä"....Niinpä, joskus vaan
        -"Yhteenkään järjelliseen keskusteluun et ole onnistunut törmäämään..." Kenen ongelma se sitten on? Sinun, koska et ole niitä löytänyt, vai Sinun, koska kaikki keskustelut ovat mielestäsi järjettömiä?
        -"Varkkila osaa kehua itseään.." Mitä sitten? Toiset ei onnistu edes siinä :)
        -"Lempisana yltiöpositiivinen..." Toisia se ärsyttää ja toiset tajuavat sen merkityksen heti.
        -Yrittäjä tai ei, mitä väliä sillä on täällä? "Yrittäjä ja kirjoitukset ovat tuota tasoa...." Onko yrittäjä jotenkin parempi ihminen, joka kirjoittaa parempaa tekstiä, kuin työntekijä?
        Uskomatonta taitamattomuutta sinulta tämän asian suhteen. Itsetutkiskelun paikka Kirpulle.
        -"Kerro Varkkila, missä niitä Kirpputoreja on..." Niin, niitä ei täällä ole :) No, jos et ole vielä kymmeniä löytänyt, niin lueskele muutamia vanhoja tekstejä, joissa etsittiin toimintaa Eka-marketin ja Enson halleihin...Voittaja oli aina...Tadaaa! Kirpputori..
        -"Pilkkaa niissä kävijöitä.." Ei minun tarvitse pilkata niissä kävijöitä. Tasaisen varmasti joku pistää tuonne kysymyksen: "Mikä kirppis on paras" ja siitä se sota taas alkaa.
        -"kirjoituksistasi kumpuaa aina sävel.." Kumpuaako? Missä vaiheessa olen väittänyt, että muut ei osaa mitään? Toisten ihmisten raha-asioita vielä vähemmän. Ystävistä ei sanaakaan.

Yrität siis puolihuolimattomasti laittaa omia kirjoituksiasi minun tekstiksi...Surkea yritys Kirppu....Ehkä Nomen est omen???? Yritä hieman tiivistää tekstiäsi ja pitäydy tosiasioissa, niin tulee vielä hyvä ja järkevä keskustelu. Sitähän sä kysyit :)

No terve taas Varkkila. Et sinä ainakaan kritiikkiä kestä. Ellet ymmärtänyt kirjoitusta niin se ei ole minun ongelma.
        Mitä kirpputoreihin tulee niin heti alotuksessasi kerrot niitä olevan kymmeniä. Jos joku kirjoittaa, että niitä tulee ympärikaupunkia niin miten niissä voi asioida. Jos minä nyt ja tässä kerron et niitä tulee satoja kesään mennessä niin voimmeko sen tekstin perusteella asioida kesällä sadoilla kirppareilla. Outo ajattelutapa.
        Jatka Varkkila itsesi kehumista.
        Jos oikeasti olet sitä mieltä et kaikki nuo kirjoituksesi ovat täyttä totta niin miksi et kirjoita oikella nimellä.
        Minä en uskalla, koska kaltaisesi saattais etsiä käsiinsä ja elämä ois sit siinä.

• vai mitä Kirppu
        Kirppu. kirjoitti:

No terve taas Varkkila. Et sinä ainakaan kritiikkiä kestä. Ellet ymmärtänyt kirjoitusta niin se ei ole minun ongelma.
        Mitä kirpputoreihin tulee niin heti alotuksessasi kerrot niitä olevan kymmeniä. Jos joku kirjoittaa, että niitä tulee ympärikaupunkia niin miten niissä voi asioida. Jos minä nyt ja tässä kerron et niitä tulee satoja kesään mennessä niin voimmeko sen tekstin perusteella asioida kesällä sadoilla kirppareilla. Outo ajattelutapa.
        Jos oikeasti olet sitä mieltä et kaikki nuo kirjoituksesi ovat täyttä totta niin miksi et kirjoita oikella nimellä.
        Minä en uskalla, koska kaltaisesi saattais etsiä käsiinsä ja elämä ois sit siinä.

Eikö "kaupungin" työntekijöillä ole muuta tekemistä, kuin kirjoitella tänne.

• Varkkila
        Kirppu. kirjoitti:

Miten niin en kestä kritiikkiä. Minähän vastailin vain esittämiisi arveluihin ja perusteettomiin väitteisiin. Olit kirjoittanut sellaisista asioista, joita en ole edes kommentoinut...Eikö siihen voi siis vastailla kieltävästi.
        Etkö ymmärtänyt "Kymmenien kirpputorien" huumoria? Se heitto perustui mainitsemiini kirjoituksiin palstalla aiemmin. Joka jutussa tuntui olevan toiveena ihan uusia kirpputoreja joka paikkaan. Jos sinä kirjoitat sadoista kirpputoreista kesään mennessä, niin niitä tulee tai ei tule. Ei se ole minulta mitenkään pois. Samoin tekee mainittu "yltiöpositiivi", kaikki hankeet on vain hyväksyttävä ja kielteistä vastausta ei saa tulla...Muuten oletkin henkilö, joka vastustaa kehitystä ja voi muuttaa pois paikkakunnalta ja sitä mainitsemaasi kritiikkiä ei saa esittää edes sarkastisen huumorin varjolla.
        Täyttä tottako....Ei ei ja vielä kerran ei. Usein olen vain ajatellut ja kritisoinut vallitsevaa tilannetta, jossa samat ihmiset äänestävät ja äänestyttävät itsensä johtokunnasta toiseen. Vasta viime aikoina on keskusteluissa herännyt ajatus tästä, että kuka todellisuudessa tekee noita miljoonien arvoisia päätöksiä. Aina vaan tuntuu olevan samat nimet asialla.
        Lopuksi esität aivan ihmeellisen väitteen. Miksi minun pitäisi etsiä sinut millään tasolla "käsiini"? Ei ole mitään tarvetta siihen. Jatka vaan kirjoittelua, mutta pysyttele asialinjalla solvaamatta toisia kirjoittelijoita. Tuollaiset uhkakuvien lietsominen jostain "kaltaisistasi ihmisistä" ovat siinä jo rajoilla. En ole koskaan palstalla uhkaillut etsiä ketään käsiini, joten älä taas kerran yritä pistää vaivihkaa minulle jotain sellaista niskaan, joka ei sinne kuulu.

• paha veli

Miten tuntuu, että vähän "repsahti" tämä keskustelun taso?

• ismo ja seppo

Jos puhutaan "tasosta", niin sehän on aina yhtä korkealla Varkauden palstalla :D

• nouseeko kepu?

• 00100

• 00101

Onneksi tulit 00100 mukaan nostamaan tasoa;)-

• 00102

Onneksi Varkkila tulit salamerkin takaa jatkamaan paskan jauhamista.

• Varkkila

Kirjoittelen kylläkin Varkkilan nikillä koko ajan. Ei ole tarpeen pistää pikku apulaisia hommiin, niinkuin Truuno joskus tekee :)
        Mutta onneksi sinä olet taas oma iloinen itsesi.

• Syrjäytyneet ylös.
        Varkkila kirjoitti:

Kirjoittelen kylläkin Varkkilan nikillä koko ajan. Ei ole tarpeen pistää pikku apulaisia hommiin, niinkuin Truuno joskus tekee :)
        Mutta onneksi sinä olet taas oma iloinen itsesi.

Varkkila on kaiken pahan alku ja juuri! Mene pois täältä!

• Varkkila
        Syrjäytyneet ylös. kirjoitti:

Varkkila on kaiken pahan alku ja juuri! Mene pois täältä!

Nyyh nyyh! Eikö saunailloissa sovitut jutut enää kestä päivänvaloa, kun kylillä kysellään liikaa? Menikö diilit huti. Nyyh nyyh. Huomaatko, porukka keskustelee jo oikeista asioista ja sekös teitä tuntuu harmittavan.

• Kirppu.
        Varkkila kirjoitti:

Nyyh nyyh! Eikö saunailloissa sovitut jutut enää kestä päivänvaloa, kun kylillä kysellään liikaa? Menikö diilit huti. Nyyh nyyh. Huomaatko, porukka keskustelee jo oikeista asioista ja sekös teitä tuntuu harmittavan.

Ei kestä. Meni huti. Huomaan. Harmittaa.

• Syrjäy7yneet
        Varkkila kirjoitti:

Nyt en ymmärrä kommenttiasi. Tuskin työtön/opiskelija tekee huikeita diilejä. Voitko vähä selventää juttuas?

• ...tar

Älä kirppu välitä, varkkilan olo on kuin vanhalla laulajalla..en ole katkera mutta kuitenkin...ja ei aina käy niin kuin haaveillaan... Joskus vain ei paukut riitä ja päteä kuitenkin pitää, vaikka täällä palstalla.

• kellokatu2

varkkila on perseestä

• *%

Kun on säälittävä reppana ja muuta ei ole niin pitää sen surkkilan edes jossain yrittää päteä. Täällä voi nimimerkin suojissa esittää viisasta.

• saa.anan torvelo
        *% kirjoitti:

Kun on säälittävä reppana ja muuta ei ole niin pitää sen surkkilan edes jossain yrittää päteä. Täällä voi nimimerkin suojissa esittää viisasta.

no % sinä et pysty siihenkään näemmä, mutta äänessä pitää olla, että kuulee elävänsä ei kirjoitusvirhe ;)

• no

paavo kari tikkanen (Warkop oy)

• tasavertaisuus asiaa

tulee Tikkasellekin noutaja vammaisneuvostosta, kun saavat vammaispoliittisen ohjelmansa valmiiksi.

• Pöty ja lehtolapset
        tasavertaisuus asiaa kirjoitti:

tulee Tikkasellekin noutaja vammaisneuvostosta, kun saavat vammaispoliittisen ohjelmansa valmiiksi.

Ohjelman tekijä kepu/ siirtopersu Lehtolainen. Ei taatusti poliittisia suhteita. Kaupungin rahoilla.

• nuori opiskelija

Varkauden asiat ei vieläkään ole hyvin, vaikka saatiin vaatekaupat vihdoinkin! Kaupungilla olisi tosiaan karsittavia paikkoja, sillä kehitystä ei näytä tapahtuvan. Jos ei työpaikkoja saada, niin olisi sentään jotain virikkeitä, kuten tapahtumia, harrastusmahdollisuuksia ym. Jotka vetäisi enemmän puoleen ihmisiä, jotka ei välttämättä ole Varkaudessa töissä, mutta tyytyvät siihen, että täällä on halpa asua ja on muita mahdollisuuksia.

Opiskelupaikat: vetää puoleensa nuoria eri kaupungeistakin, kunhan on tarjota an opiskelupaikkoja, joita ei muualla ole.

Harrastukset, Tapahtumat, konsertit: enimmäkseen nuorille, myös vanhemmillekkin. ( Missä Varkauden Festarit, jotka tuo tuloja kaupoille ja pitää tavallaan tiettyä mainetta yllä, kun joka kesä on tapahtuma jota voi odottaa innolla.

Erikoiskahvilat, Ravintolat vanhemmille ikäryhmille. voisi olla muutakin kuin Rosso ja Amanda
      Messualue? Vetää puoleensa karavaanareita ja esim. Taipaleenkanavan ympäristössä olisi hyvä paikka.

Laittakaa parhaimmat palvelut samaan paikkaan (kaupat, vaatekaupat, torit yms. samaan paikkaan) festarit lähistölle ja leirintä ym vähän kauemmas keskustasta. ( Varkaus on jo nyt liian hajanainen, joten ihmisiä ei kiinnosta rampata joka paikkaan. ) Taulumäki olisi sinänsä aika ihanteellinen, sillä muuten kaikki palvelut lähellä, paitsi yökerhot ja pari pitseriaa.

• Niin-pa

Kiitos kirjoituksestasi nuori opiskelia Varkkila.

• Varkkila

Enhän mä ilman apureita pärjää!

• vai mitä Peku

veikkaus, siis tämä on vain veikkaus, että Varkkila on
      tulevana syksynä persujen ehdokkaana kunnallisvaaleissa.

• Varkkila

Älä laita liikaa panosta rahapeleissä tällä viikolla...Veikkauksesi on väärä.

• Varkkila

Missä mun kaverit on? Mulla on tylsää...

• sappikivi23

painu helevettiin huomiohu0ra

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3860
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2984
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1892
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1625
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      761
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      751
    Aihe