isä halutaan pois ja suku lapsen elämästä

yksinkö

olen vain isä siltä tuntuu mihinkään en lapseni kanssa saa mennä ja aina pitää mennä äidin ehdoilla kun ei luota minun hoitotaitoihini ja muut näkevät et pärjään aivan mainiosti ja sit haukutaan kuinka huono isä olen äiti, ja miksen käy useammin ja kun kysyn et tulisin ei käy, ja nyt on tullut se vaihe et keksitään mun pään menoksi kaikkea paljon valheita ja sossu uskoo varmasti kaiken kun äiti niin sanoo ja oikeuden käyntiinkin jos ryhtyisi sekin olis varmasti äidille vaan eduksi isä kun ei voi olla oikeassa missään asiassa, olenko yksin tässä asiassa?

16

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lapsen oikeudet.
    • Ville Valpas

      Tuo IsätLastenAsialla on täynnä isejä joista osa jo parisuhteen aikana vieraannutettiin lapsestaan. Ikävä kyllä monet äidit luulevat olevansa paremoia huoltajia, vaikka sivulliset ja muut seuraajat näkisivätkin asian toisin.
      Pidä varasi varsinkin jos erouhkaa tulee!

    • jdjdjdksjsdjd

      Et ole yksin asiassasi. Otat asioista selvää,pidät puolesi. Ja tapaat lasta kuten olette sopineet. Käy vain asiallisia keskusteluja. Ja jos menee riidaksi lopeta juttelu siihen ja jatka asiallista keskustelua aiheesta muutaman päivän päästä uudelleen.

      Itse taistelen taas sitä isää vastaan jolla on paha alkoholiongelma. Vierottaa en lapsia halua, koska saan tapaamisista hetken sitä omaa aikaa. Vastuuta eikä öitä hän ei halua. Mutta liian viinan litkimisen takia joutuu jatkuvasti olemaan varpaillaan ja kartoittamaan tilannetta.
      Jos sun elämäntilanne on ok, ei päihdeongelmia ja pärjäät lasten kanssa. Ei pitäisi olla mitään hätää tapaamisien suhteen. Jos näyttöä pahoista ongelmista ei ole. Ei oikeus pelkän selittelyn takia tapaamisia pois sulje.

    • huhuuuuuuu

      JUUPA-JAA..... ??!!! Sellasta skeidaa taas et voi morjes... Miksi näin on jos näin on??? Ei kukaan varmaan jaksa kun sinä et maksa mitään, etkä huolehdikaan kun puheissas vaan.. et voi painua röökaa ja jättää lasta yksin sisälle availemaan kaappeja ja ottamaan saksia,veitsiä kaapeista... sulla ole mitään käsitystä arjesta lapsen kanssa..ite oot niin lapsi et äitisi huolehtii sinun asioista,kuinka otat vastuun pienestä lapsesta kun et osaa huolehtia itsestäkään?? Et ole ollut mukana arjessa,,et voi huutaa et saatana turpa kiinni pentu jos sua ei huvita herätä kun pieni lapsi herää,tarvii maidon ja vaipan vaihdon.. etkä voi painuu röökille ensin ja jättää lasta huutaa pinnasänkyyn... jos oikeasti haluat lapsen hoitoon, muuta pois äitisi helmoista, hoida elatus kerta baariin rahat riittää ja röökiin. Opettele vastuu ja ymmärrä kuinka pieni lapsi sitoo ja mitä se tarkoittaa. Lapsi ensin ja sitten vasta sun röökaamiset etc.. Sitten kun olet oppinut olemaan aikuinen niin sitten voit olla isä!!Ja lopettakaa sen sukusi kanssa se äidin mollaaminen.. käy töissä,hoitaa lapsen,maksaa kaiken etc... sinä taas et käy kunnon töissä,asut vanhemmilla (aikuinen mies)
      Joskus vaikee nähä omassa itessä vikoja..mutta kattokaas peiliin?????

      • yksinkö

        olen töissä ja tiedän mitä arki on pienen lapsen kanssa ja ei ole alkoholiongelmaa ja otin kaikki yö syötöt ja vaihdoin kakkavaipat ja tarvittaessa valvoin nyt on kyse siitä ettei äiti luota minun hoito taitoihinu kun taas muut esim. sossu ja kaikki muut lähellä olevat tietävät et pärjään ja näkevät olen hoitanut siruksieni lapsia kun olivat pieniä ja koskaan ei mitään ongelmia tässä on kyse kiusan teosta ei muusta.ja mistä sinä tiedät minusta mitään.


      • dghauygdjuuuuupa juu
        yksinkö kirjoitti:

        olen töissä ja tiedän mitä arki on pienen lapsen kanssa ja ei ole alkoholiongelmaa ja otin kaikki yö syötöt ja vaihdoin kakkavaipat ja tarvittaessa valvoin nyt on kyse siitä ettei äiti luota minun hoito taitoihinu kun taas muut esim. sossu ja kaikki muut lähellä olevat tietävät et pärjään ja näkevät olen hoitanut siruksieni lapsia kun olivat pieniä ja koskaan ei mitään ongelmia tässä on kyse kiusan teosta ei muusta.ja mistä sinä tiedät minusta mitään.

        Alkuun voit lopettaa tuon epäluuloisen ajattelun, että äiti kiusallaan. MIKSI SINUUN EI LUOTETA??? Nyt alat miettimään ja tarkkaan.. katot peiliin.. Jokin syy siihen on. Ja ihan voin kertoa, että kukaan äiti luota antaa lastaan ihmisille jotka jauhaa tollasta paskaa.. sinä ja sun sukus ne kiusaajia olette. Pari heräämistä yöllä ja vaipan vaihto kerran kuussa parina yönä ei arjen sankaria sinusta tee. Mitä jos miettisit omia tekoja ja puutteita tuohon luotto asiaan??? Jokin siinä on??? Ja mitä tääl valitat, kerta sossu on sun puolella ja koko sukusi :D Niin oikeuteen hakemaan niitä isän oikeuksia. Kasva aikuiseksi ja lopeta se lapsesi äidin syyttely. Sillä on kova työ edessä koko elämän ajan ja yksin maksettavana kaikki kerta kanssasi lapsen teki.. ei tienny varmaan millanen vastuuton isä vain puheissa tapaus olet. Kunnioita lapsesi äitiä ja lopeta sukusi kanssa se peen jauhanta.. ei varmaan ole hyvä esimerkki sille sun lapsellesikaan


      • yksinkö
        dghauygdjuuuuupa juu kirjoitti:

        Alkuun voit lopettaa tuon epäluuloisen ajattelun, että äiti kiusallaan. MIKSI SINUUN EI LUOTETA??? Nyt alat miettimään ja tarkkaan.. katot peiliin.. Jokin syy siihen on. Ja ihan voin kertoa, että kukaan äiti luota antaa lastaan ihmisille jotka jauhaa tollasta paskaa.. sinä ja sun sukus ne kiusaajia olette. Pari heräämistä yöllä ja vaipan vaihto kerran kuussa parina yönä ei arjen sankaria sinusta tee. Mitä jos miettisit omia tekoja ja puutteita tuohon luotto asiaan??? Jokin siinä on??? Ja mitä tääl valitat, kerta sossu on sun puolella ja koko sukusi :D Niin oikeuteen hakemaan niitä isän oikeuksia. Kasva aikuiseksi ja lopeta se lapsesi äidin syyttely. Sillä on kova työ edessä koko elämän ajan ja yksin maksettavana kaikki kerta kanssasi lapsen teki.. ei tienny varmaan millanen vastuuton isä vain puheissa tapaus olet. Kunnioita lapsesi äitiä ja lopeta sukusi kanssa se peen jauhanta.. ei varmaan ole hyvä esimerkki sille sun lapsellesikaan

        voi kuule kuinka väärässä kaikessa oletkaan ja en edes alennu sinun kommetteihin vastaamaan ja varsinkin kun et tiedä yksin kertaisesti mistään mitään ei muuta.


      • yksinkö

        taidat olla vajaa älyinen ei muuta kiitos.


    • ALOITTAJALLE PLUSSAA

      Pidä kiinni oikeuksistasi ja älä välitä tuon vähä-älyisen kommenteista.Hän luultavasti on juuri tuollainen YH tittelin tavoittelija ja ei tajua olevansa YHTEISKUNNAN-HYLKIÖ.

      • yksinkö

        pidän kiinni oikeuksistani ja en huomioi tuon vähäälyisen kommenteista kiitos tuesta ja nyt tiedän etten ole yksin tässä asiassa.


    • hhhhhhhhhhhhhhhhho

      " Mina puhu hoono soomi...."

    • Mie tiiän!

      Et ole ja älä anna periksi mikä on lapsen etu, elämääsi helppottaen pystyt mihin vain kun et ajattele itseäsi voittajana etkä lapsen äitiä myöskään, vaan lapsi voittaa, älä anna periksi!

      • yksinkö

        yritän vain olla lapseni kanssa ja jos 3 tuntia jollekin riittää se on ihme, hakuan olla ylpeä tyttärestäni ja haluan ettei hän vieraannu minusta ja se 3 tuntia on valvotusti vaikkei mulla olemitään rikosrekisteriäkään enkä ole tehnyt mitään pahaa lapselleni koskaan! no hänen äidin kanssa riideltiin koko ajan mut se jäi siihen ja nyt asutaan erikseen mut lapseni kanssa en saa olla kuin valvotusti olenko suuri rikollinen kun haluan olla enemmän tyttäreni kanssa ja onkohan toivalvottu tapaaminen edes kuinka laillinen paperi?


    • Anonyymi

      Mulla lapsille puhelun estot
      ...numeroita vaihdettiin vähän väliä...lahjat ei varmasti perille mene..äiti käyny sossun selvittämässä ettei lapset halua nähdä..sossu uskoo ja sijaisperhe järjestettiin mun katsomis vuorille..ym kaikki tekosyyt tehty etten näkis lapsia.
      Ja ku on niitä pahoiteltuja mtt ongelmia ahdistusta ja muuta..ei jaksa tai pysty puolustamaan asemaansa vanhempana kun lapset voi itse päättää on sen ikäisiä....paljon asioita joita tähän ei voi kertoo mutta kannattaa lasten ajatella miksi välit poikki teini ikäisille kaikki niin yksipuolista kun kuuntelee vain toista vanhempaa..mutta eipä se lasten vika oo mutta raskasta se on..kun yritti parhaansa ei mielenterveys ongelmat ja erinlaisuus ole syy hylätä isäänsä..

    • Anonyymi

      Olen pahoillani puolestasi. Näitä tarinoita on paljon. Katkeroituneet naiset eivät anna lastensa olla yhteydessä iseihinsä. Aikanani näin lapsenlapseni kohdalla tilanteen jossa hän itkien pyysi jäädä isin luo yöksi, eipä äiti antanut. Tämä äiti sai koko oman ystäväpiirinsä vakuuttuneeksi isän huonoudesta ja kyvyttömyydestä hoitaa lapsensa.
      Eivät kauniit sanat ja lakipykälät lapsen oikeuksista auta, kun äiti katkeruudessaan päättää toisin. Koeta kuitenkin jaksaa ja taistele lastesi puolesta. On sinulla sitten ainakin hyvöä omatunto että olet yrittänyt parhaasi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      15
      1480
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe