Jumalauta mitä PELLEHERMANNEJA!
Paljon puheita, vähän tekoja ja ne vähäisetkin teot HUONOSTI tehtyjä.
Palvelu on hitaampaa kuinlaiskimmissa osissa Espanjaa.
Mistä saatanasta noillekin palkka maksetaan..
Ei ainakaa töiden teosta.
Rallia laskettavat pitkin kyliä autoillaan, eivätkä saaa MITÄÄN aikaan.
Kiteen Kiinteistöhuolto....
1
682
Vastaukset
- Huom!
Yleinen ilmiö!
Samaa voi ihmetellä eri puolilla tätä maakuntaa, sillä näitä on nähty.
Pakolliset työt tehdään silloin kun huvittaa eikä silloin kun pitäisi, ja tämäkin talvi on osoittanut että lumityöt on suoritettu vain niiltä osin että liikkumaan pääsee.Kaikki muu pienemmät kolaukset on jätetty tekemättä eikä edes rivitalojen räystäiltä ole pudotettu jäätä joka on tulossa suoraan niskaan. Niinpä ne on ollut tehtävä itse, sillä se on parempi vaihtoehto kuin ottaa kilojen- tai kymmenien kilojen painoisia jäämöykkyjä päälleen.
Traktoreilla suoritetut pääteiden puhdistamisetkin on olleet jäljiltään suurimmaksi osaksi sitä luokkaa ettei ammattitaidosta voi puhua. Kun näköjään onnistutaan pilaamaan tie ns.nimismiehenkiharoilla koko matkaltaan joka kerta, niin voi hyvin kuvitella kuinka autot siinä hyppii ja tärisee ajoipa miten hiljaa tahansa.
Välineet teiden kunnossapitoon on varmasti hyviä, mutta kun niitä ei joko osata tai haluta käyttää..kuluvat varmaankin..nääs...
Raha kuitenkin suurella todennäköisyydellä herra kiintiestöhoitajille/yhtiöille kelpaa, ja melkeinpä rohkenen veikata ettei laskujen laatimisessa olla turhan nuukia vaan sutaistaan ne isommanpuoleisella pensselillä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m804424Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513150
- 402638
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222332- 232036
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151752Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715