Asko Kervinen
12.9.2010 14:09
Lähetetty 10.9.2010 20:06:59
Aihe: Tämä on viimeinen sovintoon tähtäävä pyyntö
Vielä kerran esitän Kotkan kaupungin työsuojelupäällikkö Tapani Pulkkiselle ja kaupunginlakimies Marianna Ruonalalle ynnä muille sovintoa taikka pyynnön hävittää musta lista ja mustan listan tiedot Kotkan kaupungin muista asiakirjoista, joita on käytetty vuosia allekirjoittaneen vahingoksi ja työhistorian mustaamiseksi.
Mihin toimenpiteisiin allekirjoittaneen pitäisi ryhtyä, että tämä minuun kohdistettu pitkäaikainen kiusaaminen ja tahallinen laittomien asiakirjojen hallinnointi ja ylläpito lopetetaan?
Vai onko sittenkin kaiken takana oletus, että Asko Kervinen -niminen henkilö pimahtaisi ja ryhtyisi äärimmäisiin hirmutekoihin, jolloin 17 vuoden asiakirjaväärennökset ynnä muut laittomuudet siirtyisivät taka-alalle?
Tämä asia ja sen kerrannaisvaikutukset eivät ole ulkopuolisten käsitettävissä. Siksi tämä on allekirjoittaneen viimeinen pyyntö kiusaajilleni asian kunnialliseen päätökseen saattamiseksi ilman käräjöintiä.
Tällä asialla on edessä pitkä ja kauaskantoinen tulevaisuus, jos asiaa ei saada kunnialliseen päätökseen.
Lähetetty 10.9.2010 20:06:59
2
71
Vastaukset
- Pyydän salassapitoa
ENSIMMÄINEN sovintoon tähtäävä pyyntö 13.5.2010
"KOTKAN KAUPUNGINLALLITUKSELLE
Vahingonkorvausvaatimus ja sovintoehdotus
Esitän vahingonkorvausvaatimuksena ja sovintoehdotuksena, että Kotkan kaupunki
maksaa allekirjoittaneelle korvauksena jäljempänä olevan erittelyn mukaan
seuraavasti:
-Vastineitten ym. asiakirjojen laadintatyö: 500 tuntia (21,00 euroa/h)
-Monistuskulut:: 280,00 euroa
-Vahingonkorvaus ei-julkisten terveydentilatietojen väärinkäytöstä ja
yksityiselämän suojan rikkomisesta, sekä valheellisten töiden laiminlyöntitietojen
ylläpidosta ja käyttämisestä asiakirjatietoina 46.634,00 euroa korkolain mukaisine
korkoineen 9.3.2004 lukien.
-Vahingonkorvaus asiakirjatietojen oikaisuyrityksistä aiheuttaman työkyvyn
menettämisestä johtuvasta ansiotulon menetyksestä 1.9.2008-6.10.2021 väliseltä
ajalta 15.000,00 euroa/vuosi, yhteensä 195.000,00 euroa.
-Muut kulut 1.270,00 euroa
Mikäli Kotkan kaupunki suostuu vahingonkorvausvaatimukseeni, perun
haastehakemukseni ja kaikkia virkamiehiä koskevat tutkintailmoitukset ja kantelut,
sekä peruutan rangaistusvaatimuksen kaupunginjohtajan epäillystä törkeästä
kunnianloukkauksesta ja jättäisin ns. mustan listan hävittämisprosessin ja muiden
asiakirjatietojen oikaisut sillensä, jolloin kaikkia asiat ja asianhaarat olisivat
minun puolestani kaikilta osin loppuun käsitelty, eikä minulla ole tämän jälkeen
mitään vaatimuksia Kotkan kaupungilta.Poistaisin myös internet-sivultani kaikki
oikeustaisteluani koskevat tiedot ja lopulta lopettaisin sivustoni ylläpidon.Olen
valmis neuvottelemaan ja sopimaan asiasta.
Pyydän asiassa salassapitoa vaatimukseni perusteista ym: seikoista, jolloin asia
jäisi täysin minun ja Kotkan kaupungin väliseksi asiaksi ja mikäli tietovuotoa
asiassa tulisi esimerkikisi minun kauttani, velvotettaisiin sopimus tai sovinto
purettavaksi ja allekirjoittanut korvausvastuuseen sopimusrikkomuksesta.
Haminassa 13.5.2010
Asko Kervinen" - Hiljaa mäessä
Pyydän asiassa salassapitoa vaatimukseni perusteista ym: seikoista, jolloin asia
jäisi täysin minun ja Kotkan kaupungin väliseksi asiaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760