Voisittekohan naapurit olla tappelematta et sais nukuttua päiväunet tai ees katottua emmerdalea?!! jos se akka lukittautuu vessaan ni mee tonne alakerran vessaan sika ukko!!!! Ja elä hakkaa sitä akkaa tai huua sille joka vitun päivä!!
Notkolantie 15!!!
18
2062
Vastaukset
- eläke-läiset
Niinhän se on. Menin itse sanomaan suoraan naapurille, että voisi ottaa muutkin huomioon asuessaan. Nyt oon sitten hänen mielestä vittumoisin ihminen päällä maan.
Että mikä mahtaisi olla hyvä keino, kun itse olen oppinut, että asiat puhutaan puhtaaksi silloin kun ne ajankohtaisia, eikä vuosien päästä, kun palautteensaajan oma vitutusaste on noussut niin ylös, ettei kestä minkäänlaista huomautusta. Ja mistä syystä? Siksi ettei itse ole ajallaan käynyt asioista puhumassa! - Kumpi talo..
mikä ikkuna?
http://maps.google.fi/maps?hl=fi&sugexp=frgbld&cp=25&gs_id=i&xhr=t&qscrl=1&nord=1&rlz=1T4GGNI_fiFI466FI466&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&ion=1&biw=1170&bih=581&wrapid=tljp1334216932447034&q=notkolantie 15 savonlinna&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=0x469a4f9797f27ee3:0x5c64fc09bdb13390,Notkolantie 15, Savonlinna&gl=fi&ei=8IiGT-XFG6_74QSOzMDGBw&sa=X&oi=geocode_result&ct=title&resnum=1&sqi=2&ved=0CB4Q8gEwAA- utelias vili
jos asuisit itse niin tietäisit..
- Onneksi en asu..
utelias vili kirjoitti:
jos asuisit itse niin tietäisit..
..talossa jossa on metelöiviä hulluja, vaan rauhallisessa rivitalossa. Niin kauan kuin vain mahdollista on niin yritän välttää kerrostaloja, sillä pientä kokemusta on niistäkin ja se riittää.
- Kuvassahan on
Notkolantie 17 eikä 15. Rauhallinen talo sillä asukkaat suureksi osaksi vanhuksia ja hall. pj kyttää verhojen ja kaihtimien takaa kaikkea mikä liikkuu. On nimittäin uransa huipulla. Toisaalta on niin tyhmä idiootti että osakkeenomistajat ovat maksaneet itsensä kipeiksi menneiden vuosien virheistä. Tarinaan liittyi itseään täynnä oleva ja ylimielinen isännöitsijäpariskunta joka ei loppupelissä tajunnut mistään mitään. Onneksi ovat jo poissa kuvioista mutta osakkeenomistajille isännöitsijä/hall.pj-yhdistelmä oli täydellinen taloudellinen katastrofi.
- Nyt vasta tajusin.
Kuvassahan on kirjoitti:
Notkolantie 17 eikä 15. Rauhallinen talo sillä asukkaat suureksi osaksi vanhuksia ja hall. pj kyttää verhojen ja kaihtimien takaa kaikkea mikä liikkuu. On nimittäin uransa huipulla. Toisaalta on niin tyhmä idiootti että osakkeenomistajat ovat maksaneet itsensä kipeiksi menneiden vuosien virheistä. Tarinaan liittyi itseään täynnä oleva ja ylimielinen isännöitsijäpariskunta joka ei loppupelissä tajunnut mistään mitään. Onneksi ovat jo poissa kuvioista mutta osakkeenomistajille isännöitsijä/hall.pj-yhdistelmä oli täydellinen taloudellinen katastrofi.
Tuohon kuvan taloon hallituksen pj. ja isännöitsijä asennuttivat uuden katon vanhan päälle. Se tehtiin niin että vanhan peltikaton päälle laitettiin kovavilla ja sen päälle kattohuopa. Kuvitelkaas, mitä järkeä on laittaa eriste katon päälle kun ullakolla on käytännössä yhtä kylmää kuin ulkona. Ainakaan minkäänlaista eristysvaikutusta ei takuulla synny. Kymmenen vuoden kuluessa taloon tehdään seuraava iso kattoremontti. En ole ikinä hullumpaa tapaa nähnyt ja sen verran tiedän että tuollainen loiva pulpettikatto kannattaisi muuttaa harjakatoksi tai olisi pitänyt tehdä vanhan, loivan katon tilalle konesaumattu peltikatto. Vaikka asia ei minulle kuulukaan, täytyisi silloinen hallitus ja isännöitsijä asettaa syytteeseen taloyhtiön varojen väärinkäytöstä. Niin idioottimaiselta tehdyt remontit ulkopuolisesta näyttävät.
- Johan on..
Nyt vasta tajusin. kirjoitti:
Tuohon kuvan taloon hallituksen pj. ja isännöitsijä asennuttivat uuden katon vanhan päälle. Se tehtiin niin että vanhan peltikaton päälle laitettiin kovavilla ja sen päälle kattohuopa. Kuvitelkaas, mitä järkeä on laittaa eriste katon päälle kun ullakolla on käytännössä yhtä kylmää kuin ulkona. Ainakaan minkäänlaista eristysvaikutusta ei takuulla synny. Kymmenen vuoden kuluessa taloon tehdään seuraava iso kattoremontti. En ole ikinä hullumpaa tapaa nähnyt ja sen verran tiedän että tuollainen loiva pulpettikatto kannattaisi muuttaa harjakatoksi tai olisi pitänyt tehdä vanhan, loivan katon tilalle konesaumattu peltikatto. Vaikka asia ei minulle kuulukaan, täytyisi silloinen hallitus ja isännöitsijä asettaa syytteeseen taloyhtiön varojen väärinkäytöstä. Niin idioottimaiselta tehdyt remontit ulkopuolisesta näyttävät.
melko persoonallista joukkoa siellä Savonlinnan suunnalla.
Varmaan joku olisi hyvinkin kiinnostunut tekemään tarkemmankin arvion eräistä herroista. - Kuka siellä
Nyt vasta tajusin. kirjoitti:
Tuohon kuvan taloon hallituksen pj. ja isännöitsijä asennuttivat uuden katon vanhan päälle. Se tehtiin niin että vanhan peltikaton päälle laitettiin kovavilla ja sen päälle kattohuopa. Kuvitelkaas, mitä järkeä on laittaa eriste katon päälle kun ullakolla on käytännössä yhtä kylmää kuin ulkona. Ainakaan minkäänlaista eristysvaikutusta ei takuulla synny. Kymmenen vuoden kuluessa taloon tehdään seuraava iso kattoremontti. En ole ikinä hullumpaa tapaa nähnyt ja sen verran tiedän että tuollainen loiva pulpettikatto kannattaisi muuttaa harjakatoksi tai olisi pitänyt tehdä vanhan, loivan katon tilalle konesaumattu peltikatto. Vaikka asia ei minulle kuulukaan, täytyisi silloinen hallitus ja isännöitsijä asettaa syytteeseen taloyhtiön varojen väärinkäytöstä. Niin idioottimaiselta tehdyt remontit ulkopuolisesta näyttävät.
oli hallituksen puheenjohtajana ja isännöitsijänä silloin kun kattoremontti tehtiin? Tuossa saattais tosiaan olla käräjien paikka. Eikö taloyhtiössä osannut kukaan pistää edes hanttiin noin idioottimaiselle päätökselle. Huopakatto rupeaa yhtenä päivänä takuuvarmasti vuotamaan ja silloin on huovan alla oleva villa myös märkää. Ongelmat ovat jo alunpitäen valmiiksi ohjelmoidut. Mistä ihmeestä tällaista typeryyttä oikein sikiää?
- Mitä herroja tarkoit
Johan on.. kirjoitti:
melko persoonallista joukkoa siellä Savonlinnan suunnalla.
Varmaan joku olisi hyvinkin kiinnostunut tekemään tarkemmankin arvion eräistä herroista.Mitä herroja tarkoitat?
- Tuossahan tuota
Mitä herroja tarkoit kirjoitti:
Mitä herroja tarkoitat?
löytyy mainintoja herroista joita tarkoitan kun luet "Nyt vasta tajusin" ja "Kuka siellä"
alkavat viestit. - fatima
Kuka siellä kirjoitti:
oli hallituksen puheenjohtajana ja isännöitsijänä silloin kun kattoremontti tehtiin? Tuossa saattais tosiaan olla käräjien paikka. Eikö taloyhtiössä osannut kukaan pistää edes hanttiin noin idioottimaiselle päätökselle. Huopakatto rupeaa yhtenä päivänä takuuvarmasti vuotamaan ja silloin on huovan alla oleva villa myös märkää. Ongelmat ovat jo alunpitäen valmiiksi ohjelmoidut. Mistä ihmeestä tällaista typeryyttä oikein sikiää?
SAVOSSA
- mieluummin apua
Entä jos siellä naapurissa tarvitaankin apua?
http://www.ita-savo.fi/Etusivu/12227445.html - Anonyymi
Mikä äijä se asustaa siinä talossa? Puuttu ihan joka asiaan ja valitti,uhkaili ja vainos et lopulta oli pakko muuttaa pois.
- Anonyymi
Onko ne yläkerran veljekset?
- Anonyymi
Olisitte vetäny päähän sitä
- Anonyymi
Taidatte olla vähän myöhässä tuon asian kanssa!!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidatte olla vähän myöhässä tuon asian kanssa!!?
Juurikin näin!!! 🤣
- Anonyymi
Juuri näin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634