Notkolantie 15!!!

pahvitalo

Voisittekohan naapurit olla tappelematta et sais nukuttua päiväunet tai ees katottua emmerdalea?!! jos se akka lukittautuu vessaan ni mee tonne alakerran vessaan sika ukko!!!! Ja elä hakkaa sitä akkaa tai huua sille joka vitun päivä!!

18

2062

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eläke-läiset

      Niinhän se on. Menin itse sanomaan suoraan naapurille, että voisi ottaa muutkin huomioon asuessaan. Nyt oon sitten hänen mielestä vittumoisin ihminen päällä maan.
      Että mikä mahtaisi olla hyvä keino, kun itse olen oppinut, että asiat puhutaan puhtaaksi silloin kun ne ajankohtaisia, eikä vuosien päästä, kun palautteensaajan oma vitutusaste on noussut niin ylös, ettei kestä minkäänlaista huomautusta. Ja mistä syystä? Siksi ettei itse ole ajallaan käynyt asioista puhumassa!

    • Kumpi talo..
      • utelias vili

        jos asuisit itse niin tietäisit..


      • Onneksi en asu..
        utelias vili kirjoitti:

        jos asuisit itse niin tietäisit..

        ..talossa jossa on metelöiviä hulluja, vaan rauhallisessa rivitalossa. Niin kauan kuin vain mahdollista on niin yritän välttää kerrostaloja, sillä pientä kokemusta on niistäkin ja se riittää.


      • Kuvassahan on

        Notkolantie 17 eikä 15. Rauhallinen talo sillä asukkaat suureksi osaksi vanhuksia ja hall. pj kyttää verhojen ja kaihtimien takaa kaikkea mikä liikkuu. On nimittäin uransa huipulla. Toisaalta on niin tyhmä idiootti että osakkeenomistajat ovat maksaneet itsensä kipeiksi menneiden vuosien virheistä. Tarinaan liittyi itseään täynnä oleva ja ylimielinen isännöitsijäpariskunta joka ei loppupelissä tajunnut mistään mitään. Onneksi ovat jo poissa kuvioista mutta osakkeenomistajille isännöitsijä/hall.pj-yhdistelmä oli täydellinen taloudellinen katastrofi.


      • Nyt vasta tajusin.
        Kuvassahan on kirjoitti:

        Notkolantie 17 eikä 15. Rauhallinen talo sillä asukkaat suureksi osaksi vanhuksia ja hall. pj kyttää verhojen ja kaihtimien takaa kaikkea mikä liikkuu. On nimittäin uransa huipulla. Toisaalta on niin tyhmä idiootti että osakkeenomistajat ovat maksaneet itsensä kipeiksi menneiden vuosien virheistä. Tarinaan liittyi itseään täynnä oleva ja ylimielinen isännöitsijäpariskunta joka ei loppupelissä tajunnut mistään mitään. Onneksi ovat jo poissa kuvioista mutta osakkeenomistajille isännöitsijä/hall.pj-yhdistelmä oli täydellinen taloudellinen katastrofi.

        Tuohon kuvan taloon hallituksen pj. ja isännöitsijä asennuttivat uuden katon vanhan päälle. Se tehtiin niin että vanhan peltikaton päälle laitettiin kovavilla ja sen päälle kattohuopa. Kuvitelkaas, mitä järkeä on laittaa eriste katon päälle kun ullakolla on käytännössä yhtä kylmää kuin ulkona. Ainakaan minkäänlaista eristysvaikutusta ei takuulla synny. Kymmenen vuoden kuluessa taloon tehdään seuraava iso kattoremontti. En ole ikinä hullumpaa tapaa nähnyt ja sen verran tiedän että tuollainen loiva pulpettikatto kannattaisi muuttaa harjakatoksi tai olisi pitänyt tehdä vanhan, loivan katon tilalle konesaumattu peltikatto. Vaikka asia ei minulle kuulukaan, täytyisi silloinen hallitus ja isännöitsijä asettaa syytteeseen taloyhtiön varojen väärinkäytöstä. Niin idioottimaiselta tehdyt remontit ulkopuolisesta näyttävät.


      • Johan on..
        Nyt vasta tajusin. kirjoitti:

        Tuohon kuvan taloon hallituksen pj. ja isännöitsijä asennuttivat uuden katon vanhan päälle. Se tehtiin niin että vanhan peltikaton päälle laitettiin kovavilla ja sen päälle kattohuopa. Kuvitelkaas, mitä järkeä on laittaa eriste katon päälle kun ullakolla on käytännössä yhtä kylmää kuin ulkona. Ainakaan minkäänlaista eristysvaikutusta ei takuulla synny. Kymmenen vuoden kuluessa taloon tehdään seuraava iso kattoremontti. En ole ikinä hullumpaa tapaa nähnyt ja sen verran tiedän että tuollainen loiva pulpettikatto kannattaisi muuttaa harjakatoksi tai olisi pitänyt tehdä vanhan, loivan katon tilalle konesaumattu peltikatto. Vaikka asia ei minulle kuulukaan, täytyisi silloinen hallitus ja isännöitsijä asettaa syytteeseen taloyhtiön varojen väärinkäytöstä. Niin idioottimaiselta tehdyt remontit ulkopuolisesta näyttävät.

        melko persoonallista joukkoa siellä Savonlinnan suunnalla.
        Varmaan joku olisi hyvinkin kiinnostunut tekemään tarkemmankin arvion eräistä herroista.


      • Kuka siellä
        Nyt vasta tajusin. kirjoitti:

        Tuohon kuvan taloon hallituksen pj. ja isännöitsijä asennuttivat uuden katon vanhan päälle. Se tehtiin niin että vanhan peltikaton päälle laitettiin kovavilla ja sen päälle kattohuopa. Kuvitelkaas, mitä järkeä on laittaa eriste katon päälle kun ullakolla on käytännössä yhtä kylmää kuin ulkona. Ainakaan minkäänlaista eristysvaikutusta ei takuulla synny. Kymmenen vuoden kuluessa taloon tehdään seuraava iso kattoremontti. En ole ikinä hullumpaa tapaa nähnyt ja sen verran tiedän että tuollainen loiva pulpettikatto kannattaisi muuttaa harjakatoksi tai olisi pitänyt tehdä vanhan, loivan katon tilalle konesaumattu peltikatto. Vaikka asia ei minulle kuulukaan, täytyisi silloinen hallitus ja isännöitsijä asettaa syytteeseen taloyhtiön varojen väärinkäytöstä. Niin idioottimaiselta tehdyt remontit ulkopuolisesta näyttävät.

        oli hallituksen puheenjohtajana ja isännöitsijänä silloin kun kattoremontti tehtiin? Tuossa saattais tosiaan olla käräjien paikka. Eikö taloyhtiössä osannut kukaan pistää edes hanttiin noin idioottimaiselle päätökselle. Huopakatto rupeaa yhtenä päivänä takuuvarmasti vuotamaan ja silloin on huovan alla oleva villa myös märkää. Ongelmat ovat jo alunpitäen valmiiksi ohjelmoidut. Mistä ihmeestä tällaista typeryyttä oikein sikiää?


      • Mitä herroja tarkoit
        Johan on.. kirjoitti:

        melko persoonallista joukkoa siellä Savonlinnan suunnalla.
        Varmaan joku olisi hyvinkin kiinnostunut tekemään tarkemmankin arvion eräistä herroista.

        Mitä herroja tarkoitat?


      • Tuossahan tuota
        Mitä herroja tarkoit kirjoitti:

        Mitä herroja tarkoitat?

        löytyy mainintoja herroista joita tarkoitan kun luet "Nyt vasta tajusin" ja "Kuka siellä"
        alkavat viestit.


      • fatima
        Kuka siellä kirjoitti:

        oli hallituksen puheenjohtajana ja isännöitsijänä silloin kun kattoremontti tehtiin? Tuossa saattais tosiaan olla käräjien paikka. Eikö taloyhtiössä osannut kukaan pistää edes hanttiin noin idioottimaiselle päätökselle. Huopakatto rupeaa yhtenä päivänä takuuvarmasti vuotamaan ja silloin on huovan alla oleva villa myös märkää. Ongelmat ovat jo alunpitäen valmiiksi ohjelmoidut. Mistä ihmeestä tällaista typeryyttä oikein sikiää?

        SAVOSSA


    • mieluummin apua
    • Anonyymi

      Mikä äijä se asustaa siinä talossa? Puuttu ihan joka asiaan ja valitti,uhkaili ja vainos et lopulta oli pakko muuttaa pois.

      • Anonyymi

        Onko ne yläkerran veljekset?


    • Anonyymi

      Olisitte vetäny päähän sitä

      • Anonyymi

        Taidatte olla vähän myöhässä tuon asian kanssa!!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidatte olla vähän myöhässä tuon asian kanssa!!?

        Juurikin näin!!! 🤣


    • Anonyymi

      Juuri näin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe