Jos sä "oisit" mun,ehkei siitä mitään tuliskaan. Ehkei me saatais arkea toimimaan,kun on niitä lapsiakin. Jaksettaisko me myös järjestää aikaa toisillemme tai olishan sitä silloin,kun lapset on ex puoliskolla. Ei meillä olis rahaa,pienet asunnot. Mutta tiedätkö mä lähtisin tohon kaikkeen mukaan heti,arkeen ja elatusmaksuihin ja muuhun. Oletko sä valmis siihen,mä olisin jos sä uskallat...
Mä haluun sun kanssa koko paketin...
16
382
Vastaukset
- olisiko
En tiedä onko tää mulle, mutta mä olisin valmis yrittämään. Hänestä en taas tiedä tai usko.
- Tumpelo
Muru, näistä en täällä puhu, mutta olen mä tosissani. Nice try, mä olen vähän hidas liikkeissäni ja ujo, tuli vähän puskista, en tajunnut. En tiedä, saataisko toimimaan, mistä me mitään voidaan etukäteen tietää. Palataan myöhemmin, kultakalat odottaa.
- Ed
Tosin ei tainnut edes olla mulle, jee tätä palstaa
- Mietin..........
Onko sulla lapsia?
- musta olis tähän
Keneltä kysyit? Alottajalla yksi lapsi. Toisella osapuolella kaksi.
- Henk.koht?!
Lapset vain on ja pysyy.. Ja miks ei aikaa ois, valhonhan minä yksinkin jo yömyöhään, jos olisit seurassa voiin ajan käyttää huomattavasti mukavammin :)
- Tumpelo
Tai vaikka Ikävä-palstalla vierekkäin soffall :-D
- ensin pitää tavata
Ei kai sitä nyt uskalla vieraiden kanssa mihkään ryhtyä,jos ei kasvojakaan ole nähny
- onkohan hänellä
lapsia? Unohtaminen olisi mulle siinä tapauksessa hyvin helppoa..
- teeeeeeeeeeee
Siis miten ihmeessä tää on ajateltu. Tulkatkaa tyhmälle. Oot valmis elatusmaksuihin ? Siis haluat vaan lapsen sen jonkun kanssa ? Mut et muuta ? asutte erillään jne. mitä ihmeen järkee ja vielä vähemmän viatonta lasta sekoittaa asiaan.
- selkenikö asia
Haloo. EI. Lapset nyt on "valmiina". Tällä hetkellä 2 asuntoa. Yhdessä tietenkin pitäis arkea pyörittää.
- sairas paskiainen
Lapset on kaiken pahan alku ja juuri,ihan kopioita omista pas-koista vanhemmista.Eihän se tietenkään lasten vika ole,jos vanhemmat ovat olleet vastuuttomia.
- joku t
kyllä mulle ainaki yks yh-mamma kelpais...
- 206
Nyt kyllä harmittaa.
- ed.
206 kirjoitti:
Nyt kyllä harmittaa.
no mikä nyt niin?
- sydämmensä menettäny
Varmaan olis syytä kysyä ihan suoraan -eikä näin palstalla...
Varmaan olis syytä selvittää mitä toinen ajattelee ja tuntee ihan oikeesti -tehdä ratkaisuja vasta sitten. Jos on oikeita tunteita ja tahtoa -niin miksei asiat luonnistuis?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37940- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780