Ihalainen, tuo koulujakäymätön moukka väitti työurien pidetyneen toista vuotta. Ministeriön laskelma osoittaa vain puolta tuosta. Tietäähän sen tuollaisen ay-apinan, että sen suusta ei tule kuin sammakoita. Hoh, hoh, hoooooooooo, nauroin kippurassa tuolle tollolle, kun hän mutisi älyttömyyksiään.
Työurat ei juuri pidentyneet
9
<50
Vastaukset
- Yor bettered
Ennustas taas Jotain!
- Controlman
Nostele taas rysssä minun vanhoja avauksia.
- kyykkykepulainen
Nyt se suuttui, ei taida enää ennustella;-)))))
- kepuryssä
Controlman kirjoitti:
Nostele taas rysssä minun vanhoja avauksia.
Älä omista kirjoituksista suutu, mutta ennustajana olet aivan yliveto.
- Opettaja Oulusta
Voi ja voi! Sääliksi käy sinua kouluja käymätöntä moukkaa.
Jo otsikossa sinulla on ensimmäinen kielivirhe. Oikea muoto olisi: Työurat eivät juurikaan pidentyneet.
Välimerkkien käytön osaamattomuus on tietysti oma asiansa.
Lauri Ihalainen on yksi hallituksen parhaista ministereistä. Sinä maalaisrukka sen sijaan olet yhteiskunnan pahnojen pohjimmaisia.- Ei koskaan punikki
Kuse punikki suuhusi. "Opettaja" ei osaa kirjoittaa muutamaa lausetta oikein. >maalaisrukka"? Raukka tietenkin on oikea sana.
- Väykky rynnii!!
Väykky rynnii!!
- Porukka naaraa!!
Ennusta lisää ja laita porukka naaramaan!!
- Pålle-Kili
Eikä eläkeikä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770