Koita jo päättää.
Blogissasi on, olit Kätiksellä lau eli 7.4. Iltasanomille laitoit nyt, olit Kätiksellä pe?
Ja koko ajan sanot eri kuukausia, toisille neljäs, toisille viides kuukausi menossa raskaudessa?
Oikeasti. Mitä hittoa tää on?
Päivystikö tuolloin Kätis, moni täällä laittanut että ei, vaan Naistenklinikka.
MarttaTiina, ensin Kätikselle lau, nyt se onkin pe?
29
705
Vastaukset
- sekopääää.
En tiedä,mutta sinä päivystit ainakin täällä.
- HIHHIHHII!!!:D
On hukassa vähän joka asiassa.
- KerrosT.
Martina on seonnut täysin jutuissaan. Kuin sotkuisessa lankakerässä. Ei se enää muista mitä se sanoi ja pisti mihinkin mediaan.
- En ihan tajua.
Miten pääsi Kätilöopiston päivystykseen?
Sinne pääsevät ne, joiden hoito alkanut Kätilöopistolla.
Martina ei kai ole vielä missään sairaalahoidossa tämän raskauden takia ollut?
Naistenklinikalla on se päivystys... sinnekin lääkärin lähetteellä paitsi jos oikein akuutti tapaus.- Eiköhän ne Marzan
ongelmat olisi parasta antaa psykiatrien hoidettavaksi.
- Hoitoa tarvis juu
Eiköhän ne Marzan kirjoitti:
ongelmat olisi parasta antaa psykiatrien hoidettavaksi.
Olisi, mutta kun ei itse myönnä tai edes ymmärrä että on sen tyyppisiä ongelmia. No nythän se alkaa olemaan vaarallinen jo muille ihmisille, joten toivottavasti pakkohoitoon. Tai sitten on edessä vankila.
- natimush
Taas paljastuu yksi valhe lisää Martinan valheiden lähes loputtomassa ketjussa. On kyllä mielenkiintoista nähdä miten selittää tämän.
- Olisiko ilmassa
Olisiko tässä nyt käymässä niin, että Martinan viimeaikoina ystäväkseen mainisema tzekkaaja Alex olisi pannut ex-rouvan pään niin pyörälle, ettei tämä enää tiedä, mitä minäkin päivänä on tehnyt?
On vaan niin outo olo, kuin ei koskaan ennen. - LoppuHyvinKakkiHyvin
No mutta pääasiahan on, että KAKKI ON KUNNOSSA! :D
- Pimps Loora
Potra kakkihan se. Koho vaan tuppaa huolestuttamaan.
- 18+1=?
REPS :)
Sä oot ilkee, mut oli toi kuiteski ihan hauska kommentti
mä oon kielifriikki ja noi pinovihreet on ihan ylivoimaisen hauskoja
- kusetusta taas
Ei käynyt kummassakaan. Joa olisi ollut väitetty tilanne se olisi otettu sisälle sairaalaan. Ja eihän se eds tiedä monennella kuulla on kun sanoo välillä neljännellä, välillä viidennellä. Anyway, varma tieto,ettei ole käynyt kättärillä eikä naistenklinikalla.
- Varma My Ass
Ja mikä varma tieto? Tuota ei tiedä varmaksi kukaan muu kuin hän itse.
- Vituttaako?
Varma My Ass kirjoitti:
Ja mikä varma tieto? Tuota ei tiedä varmaksi kukaan muu kuin hän itse.
No kyllä tietää. Luuletko, että maailmassa ja noissa kyseisissä mestoissa ei ole ollenkaan muita ihmisiä kuin Martina itse... Mieti vähän , my ass!
- Olet valehtelija
Vituttaako? kirjoitti:
No kyllä tietää. Luuletko, että maailmassa ja noissa kyseisissä mestoissa ei ole ollenkaan muita ihmisiä kuin Martina itse... Mieti vähän , my ass!
Ei niissä paikoissa lehtien toimittajat päivystä. Lisäksi on mahdollista halutessaan päästä sisään huomaamattomasti. Älä viitsi väittää sellaista mistä et tiedä äläkä varsinkaan levitä valheita netissä. Potilastiedot ovat ainoa luotettava tapa tietää onko joku vastaanotolla käynyt vai ei.
- Onkohan edes
mahdollisesta isästä varmuutta kun mistään muusta ei ainakaan ole?
- Marianne H
Eikö ollut edes fotoja Plokissa siellä käynnistä, on tässä sit jotain outoa.:))
- Up Yours
Vituttaako? kirjoitti:
Tähänkö uho hyytyi? Eipä taida olla mitään sanojen tueksi mutta silti suu soikeana olit huutamassa, ettei Martina käynyt vastaanotolla.
- Filologi
Vituttaako? kirjoitti:
Mesta lienee venäjää, eikä englannintaidoissasikaan ole kehumista.
- Itse olet.
Olet valehtelija kirjoitti:
Ei niissä paikoissa lehtien toimittajat päivystä. Lisäksi on mahdollista halutessaan päästä sisään huomaamattomasti. Älä viitsi väittää sellaista mistä et tiedä äläkä varsinkaan levitä valheita netissä. Potilastiedot ovat ainoa luotettava tapa tietää onko joku vastaanotolla käynyt vai ei.
En usko, että hän mistään toimittajista puhui vaan vihjaisi selvästi henkilökunnasta. Äläpä väitä valehtelijaksi kun et itse tiedä mistään mitään... ;)
- Itse olet.
Up Yours kirjoitti:
Tähänkö uho hyytyi? Eipä taida olla mitään sanojen tueksi mutta silti suu soikeana olit huutamassa, ettei Martina käynyt vastaanotolla.
Ehkä hän ei päivystä täällä koko ajan kuten te mutta mielestäni vihjaisi, että olisi henkilökunnalta saanut tietää. Ei varmaan halua ketään ongelmiin... Ehkä ystävä/sukulainen töissä. Ja kaikkihan hoitajat kai pääsevät katsomaan koneelta potilastiedot ihan terveyskeskuksissakin. Ja Kätilöopisto ja Naistenklinikka Helsingin kaupungin... Helppo tsekata kenen vaan. Älkääpä itse uhotko!
- Paskanpuhuja oli
Itse olet. kirjoitti:
Ehkä hän ei päivystä täällä koko ajan kuten te mutta mielestäni vihjaisi, että olisi henkilökunnalta saanut tietää. Ei varmaan halua ketään ongelmiin... Ehkä ystävä/sukulainen töissä. Ja kaikkihan hoitajat kai pääsevät katsomaan koneelta potilastiedot ihan terveyskeskuksissakin. Ja Kätilöopisto ja Naistenklinikka Helsingin kaupungin... Helppo tsekata kenen vaan. Älkääpä itse uhotko!
Tuo postaaja nyt oli ihan tyypinnen netissä uhoaja. Suureen ääneen kailotetaan jotakin totuutta joko pahansuopaisuuttaan tai typeryyttään. Jos ei ole itse kuullut Martinan käyneen tarkastuksessa, nin eihän se sitten OLE VOINUT käydä. Kirjoitanpa sitten sen nettiin ja oma olo paranee. Minähän en valehte vaan tuo Martina. Minä voitin tämän erän hahhahahhahahaaaaa! :X :X:X :X
Käykin niin, että joku kiinnttää postaukseen huomiota, kertoo faktat, jotka eivät hölmön huutajan väitettä tue ja asian ylle laskeutuu hiljaisuus. Tyhjästä on paha nyhjäistä ja kun alkuunkaan ei ollut mitään kättäpidempää faktaa, ei sitä sitten ole.
Parempi olisi, että tuollaiset pitäisivät turpansa tukossa. Lopullisesti.
- nntthhmm
Kai hän sentään on raskaana? Taisi mainita käyneensä yksityisellä ultrassa. Vaan tiedä tuosta, jospa sekin oli vain hauska juttu. Oikeesti, nuo sekavat tarinat ja persoonallisuuden huomioiden en yllättyisi, vaikka totuus olisi toinen kuin on esitetty.
Jos raskaana, toivottavasti kaikki menee hyvin. - She is white trash
Sosiopaatti koko nainen. Joku täällä kerran sanoi että olihan se Martina mukava kun lohdutti Viidakon tähtösissä sitä Saraa. Joo, kyllä lohdutti kun halusi saada tytön tekemään oman osuutensa jotta he voisivat voittaa. Ei aitoa empatiaa vaan opeteltua sosiopaatin käyttäytymistä ja näyteltyjä tunteita millä pyritään vain oman edun tavoitteluun.
Tänään tämän naisen herkkää luonnetta ja kauniita käytöstapoja saamme ihailla kateellisina lisää! :D- huvittavaa
Oli kyllä huvittava kun se sanoi saralle että jos teet hämähäkkitehtävän, niin et enää sen jälkeen pelkää hämähäkkejä! Hyvin tuntuu tajuavan ja aitoa empatiaa löytyy :D
- Olen ihana
Palasin juuri tänne spurgutaloon kadehtimaan. Hain sossusta lisää rahaa ja kateutta. Kuuntelin puissa nauravia harakoita hakiessani siideriä lähikaupasta. kyllä nyt kelpaa. Komppaamisiin.
- Lähiö luuk
Mä yritän saada kuteet niskaan ja maalit naamaan, että kehtaan hakea ne päivän pakolliset sidukat. Tugeekin pitää jotenkin sitoa ponnarille, kun ei ole ihan puhdas :(
- siwasta saa
Lähiö luuk kirjoitti:
Mä yritän saada kuteet niskaan ja maalit naamaan, että kehtaan hakea ne päivän pakolliset sidukat. Tugeekin pitää jotenkin sitoa ponnarille, kun ei ole ihan puhdas :(
Tuu sit mun kautta ja tuo sidukat meille! jäin jumiin partsille rööki suu pielessä ja mikä kamalinta mulla on aivan törkeä darra joten hopi hopi!
Nähdään kohta
- 29
"En tiedä,mutta sinä päivystit ainakin täällä."
nimimerkki sekopäältä järkevin lause pitkään aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt354236Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.482225Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471375- 851210
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381158Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251126Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501081Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161945Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175879- 57865