Mikä on ihan parasta? Mitä et vaihtaisi pois?
Mikä sinun onni on?
16
162
Vastaukset
- omat läheiset
Sisko, veli ja äiti.
- että että
Se että...
- mekaksi
Omat lapset ja muut läheiset.
Ja nyt: orastava uusi ihmissuhde suloisen naisen kanssa!
http://www.youtube.com/watch?v=ZM_k31GMbt8&feature=related
Hyvää yötä kaikille ihanille palstalaisille, toivottavasti kaikki löydätte oman onnenne joskus!!! - Suuruuden hulluko?
Omat ja muiden lapset,
sinä ja muut maan miehet,
läheiset ja muiden läheiset,
vuosia syntymästä kuolemaan,
aurinkoisia aamuja ja pilvisiä päiviä,
kotini ja muiden kodit,
vapaus ja vapaudettomuus.. - Hienoja hetkiä
oman erityiseni kanssa..
- tuuletusta
tällä hetkellä onnea on, --mieluinen työpaikka, ihanat työkaverit, hyvä terveys, Hitaasti, mutta varmasti Hänkin menneen vuoden lumia ja olen taas ruvennut elämään :)
- golden rettwier
Oma aviomies ja kultainen noutaja nimeltä ONNI
- Minun onneni...
on neljä vuodenaikaa, lasten innokas touhuaminen sekä tulevaisuus jossa rakastetaan vailla menneisyyden murheita, siinä se.Hyvää yötä.
- niin tuota
Se että asiat ovat suhteellisen hyvin on katto päänpäällä,työpaikka,parisen hyvää ystävää, mukavat työtoverit ja se että on perusterve isä, äiti ja sisarus.
Yhtä asiaa kaipaisin aivan suunnattomasti ja se olisi Hän. - Onnea
Hymy ihmisten kasvoilla, läsnäolo, läheisyys, leikkimielisyys pienet arkisrt asiat, hyvä ruoka, juoma, ystävät ja rakastettu. Teekuppi, teatterin lumottu maailma, hyvä kirja, hiljainen metsäpolku, kirkkaat äänet järven yllä kesäyönä, mansikat hampaiden välissä, lämmin aurinko ja aistillisuus.
- onni on sitä
että tiedän, tässä kylässä, olevan jotain ihanaa....ja toivon, että vielä joskus, saan herätä vierestäsi....lämmöstäsi.
- suurin onni
Olisi ihminen jolle vois puhua omia juttuja ja tietysti terveyttä toivon.
- teeeeeeeeeeeeeee
No valkeaa paitaani en vaihtaisi pois. Ja sieluani ja elämääni en siltä pyytäisi takaisin jolle sen annoin.
- ??????????
Mitä se onni on???
- Se että olen
tehnyt vain asioita mitä itse arvostan. En ole seurannut "massaa" yhdessäkään
asiassa elämässäni. Olen samoilija, oman tien kulkija kumppanini kanssa ja nautin siitä. - onnistunut
Samanlainen onni: http://www.youtube.com/watch?v=GYgScwE646E
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750