Navetan poju?
Onko täällä Allsvenskan tietäjää
11
124
Vastaukset
- tervajoen tt
esa on maalta,se kehuu olevansa maan paras junttibetsari.
- Tepposkanneri
Kysymyksen jälkeen laitetaan kysymysmerkki, pöljä!
Mitäs navetan poju tietäis vedonlyönnistä? - tervajoe.a
ollaan allsvenskan sivusta katsoja,no sulla on pylly ruvella viime ottelusta eiks jee,
- rättipillut
allsvenska peleissä kulli seisoo, ja määrää pallit sisään
- on tietysti
Täällä on.
- CP-75
86 ( 2 ) 2,70
Mjällby - Åtvidaberg- pool fani
edi sanoo, että mjällby vie ton pelin
- CP-75
pool fani kirjoitti:
edi sanoo, että mjällby vie ton pelin
Jos Edi P. sanoo noin, niin sehän on sitten just niin kun minä olen scoutannut tän kohteen eli Åtvidaberg voittaa kevyeen. Ei se kukkoilija tiedä vedonlyönnistä vittuakaan.
Lisää kohteita tippuu täs kohta.
Mutta ainakin nämä saatu kasaan.
86 ( 2 ) 2,70
Mjällby - Åtvidaberg
100 ( 2 ) 2,05
Tottenham - Chelsea avausmaali
Lisää tulee kunhan ehdin, scoutattu aamu yhdeksästä saakka putkeen ja moni poimittu kohde menee vielä seulontaan. Pysy kanavalla. - edi´s lover
CP-75 kirjoitti:
Jos Edi P. sanoo noin, niin sehän on sitten just niin kun minä olen scoutannut tän kohteen eli Åtvidaberg voittaa kevyeen. Ei se kukkoilija tiedä vedonlyönnistä vittuakaan.
Lisää kohteita tippuu täs kohta.
Mutta ainakin nämä saatu kasaan.
86 ( 2 ) 2,70
Mjällby - Åtvidaberg
100 ( 2 ) 2,05
Tottenham - Chelsea avausmaali
Lisää tulee kunhan ehdin, scoutattu aamu yhdeksästä saakka putkeen ja moni poimittu kohde menee vielä seulontaan. Pysy kanavalla.edi on tietäjä parhaasta päästä eilisissä vedoissa oli yksi oikein kahdeksasta pystyykö joku täällä samaan.
Kaikki pelaa AIK:ta ISOLLA! Yhtä isolla kuin eilen Evertonia, kjäh kjäh... 1.85 on vertailussa hyvä kerroin. Kysyttäviä?
- Oliko muuta?
Göteborg - Örebro 1 (1).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2811133- 498677
- 1375415
- 1443714
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403298
- 572618
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak532190- 281826