olette elämänne aikana seurusteleet. Olen 25v. enkä ole ikinä.
kuin monta kertaa
26
220
Vastaukset
- true thing
mä oon niin vanha kurppa, etten enää kaikkia edes muista
- önioy8
viisi kertaa seurustellut ja lisäksi pari kymmentä yhden yön suhdetta on takana. yksi avioliitto ja ero.
- alkua pidemmälle.
oho! Mä olenkin yksin. Jotenkin vaikea ajatus. En vaan osaa asioita mitä pitää suhteessa osata, Ottaa toinen huomioo ja yms....
- jos oot nuori
alkua pidemmälle. kirjoitti:
oho! Mä olenkin yksin. Jotenkin vaikea ajatus. En vaan osaa asioita mitä pitää suhteessa osata, Ottaa toinen huomioo ja yms....
kyllä sä vielä opit, ne asiat vaan tulee aikanaan ihan luonnostaan
- önioy8
alkua pidemmälle. kirjoitti:
kun oikeasti rakastuu, sitä osaa vaistomaisesti tehdä toiselle hyvää ja ottaa hänet huomioon. ei se aina herkkua ole, meneehän siinä tavallaan vapaus mutta ei se haittaa kun rakastaa vain sitä yhtä. kerrallaan.
- ap
jos oot nuori kirjoitti:
kyllä sä vielä opit, ne asiat vaan tulee aikanaan ihan luonnostaan
Ei tuu. Sitä mä tässä olenkin pohtinut viime vuodet.
- 11+9
önioy8 kirjoitti:
kun oikeasti rakastuu, sitä osaa vaistomaisesti tehdä toiselle hyvää ja ottaa hänet huomioon. ei se aina herkkua ole, meneehän siinä tavallaan vapaus mutta ei se haittaa kun rakastaa vain sitä yhtä. kerrallaan.
juupa juu. Toisaalta ei kaikki ole ihmis-suhde tyyppejä. Joku klikki siinä on.. Kenties liian voimakkaa aistit ja tuntemukset. ; )
- 11+9
11+9 kirjoitti:
juupa juu. Toisaalta ei kaikki ole ihmis-suhde tyyppejä. Joku klikki siinä on.. Kenties liian voimakkaa aistit ja tuntemukset. ; )
Sen tuomat pelot, Sellasia juttuja jota ei monet ymmärrä, koska mä en itsekkään ymmärrä.
- önioy8
11+9 kirjoitti:
Sen tuomat pelot, Sellasia juttuja jota ei monet ymmärrä, koska mä en itsekkään ymmärrä.
aina uusi suhde vaatii vähän tai aika paljonkin rohkeutta ja heittäytymistä, mutta kun varovasti aloittaa ja tutustuu ajan kanssa toiseen, saattaa onnistuakin. ja ei saa olla kovin särmikäs, sillä silloin suhde voi loppua lyhyeen. pitää sopivasti osata joustaa omista vaatimuksista, sillä muuten suhteesta ei tule mitään pitemmän päälle. sen oon huomannu ja mulla on kokemusta jo aika paljon.
- 11+9
önioy8 kirjoitti:
aina uusi suhde vaatii vähän tai aika paljonkin rohkeutta ja heittäytymistä, mutta kun varovasti aloittaa ja tutustuu ajan kanssa toiseen, saattaa onnistuakin. ja ei saa olla kovin särmikäs, sillä silloin suhde voi loppua lyhyeen. pitää sopivasti osata joustaa omista vaatimuksista, sillä muuten suhteesta ei tule mitään pitemmän päälle. sen oon huomannu ja mulla on kokemusta jo aika paljon.
Ei ac/dc:llä kestä keskittymis kyky mihinkään sellaiseen.
- önioy8
11+9 kirjoitti:
Ei ac/dc:llä kestä keskittymis kyky mihinkään sellaiseen.
on kyllä ihmisiä joiden onkin parempi olla yksin. tyytyä irtosuhteisiin.
- 11+9
önioy8 kirjoitti:
on kyllä ihmisiä joiden onkin parempi olla yksin. tyytyä irtosuhteisiin.
Ei ikinä ole pitemmän päälle hyvä olla yksin. Sinun mielestä näköjään kai sitten on. Olipa jotenkin kylmästi sanottu. :(
- önioy8
11+9 kirjoitti:
Ei ikinä ole pitemmän päälle hyvä olla yksin. Sinun mielestä näköjään kai sitten on. Olipa jotenkin kylmästi sanottu. :(
pahoittelen kun loukkasin tunteitasi. joillekin -aika monillekin- yksin eläminen koko ikänsä on todellisuutta. hyvä tai paha mutta ainakin kun muuta ei voi.
- 11+9
önioy8 kirjoitti:
pahoittelen kun loukkasin tunteitasi. joillekin -aika monillekin- yksin eläminen koko ikänsä on todellisuutta. hyvä tai paha mutta ainakin kun muuta ei voi.
Puhutko nyt myös itsestäsi?
- 11+9
11+9 kirjoitti:
Puhutko nyt myös itsestäsi?
Ajattelin, että vaan ettei kai täällä kukaan parisuhteessa elävä 10min kauempaa aikaansa kuluta, kuten sinä teet.
- önioy8
11+9 kirjoitti:
Ajattelin, että vaan ettei kai täällä kukaan parisuhteessa elävä 10min kauempaa aikaansa kuluta, kuten sinä teet.
en, mut mun täti on vaan kerran seurustellu miehen kanssa ja sit eläny yksin kymmeniä vuosia.
- 11+9
önioy8 kirjoitti:
en, mut mun täti on vaan kerran seurustellu miehen kanssa ja sit eläny yksin kymmeniä vuosia.
No joo mun ympärillä ja suvussa on melkein vaan yksinäisiä ihmisiä, joka toinen. Toivottavasti sinä sentään, et kuluta 10 vuosia jakamassa suhdeoppia ikäväpalstalle, kuin pitää olla suhteessa ja toimia. :D Sori.
- ruma kurppa
En kertaakaan. Ei näin rumasta kukaan ollut ikinä kiinnostunut
- teeeeeeeeeeeeeee
89 hoitoo. (eli ei panoo). 3 seurustelua jaaaaa ööö sit muutama pano, avioon--> ero ja nyt näin. Tosi hyvä on olla näin. Panoja kaipaan. 30 vee. Muutama vuos ollu hiljaista :). Tosi hyvä näin! Panoja kaipaan mut hemmetti niillä kun on joku ihmeen pakko takertuu nykyään. Mistään ei löydä miestä isolla ämmällä joka on hiljaa kun pyytää ja ei takerru.
- oivoi sentään
paheellinen nainen...Ei ihan tuollaisia ohjeita ole ihmiselle annettu, suorittaa elämä maan päällä, mutta mikäs siinä... Et taida kuitenkaan olla kovin jalat maassa -tyyppiä?
- kldvvklkvlkkv
yksi hyvä ja pitkäaikainen seurustelusuhde. monta säätöä.
- 3 kerta toden sanoo
2 kertaa. Kolmas voisi olla viimeinen, joten pitää harkita ja katsoa tarkaan.
Harmi kun yksi mieleenpainuva tapaus ei halunnut tutustua. Mitä sitä enää haikailla.- epäilty'
Ja yhden illanjuttujakin on ollut alle (jonkun tutkimuksen mukaan) rajan mitä keskimäärin miehillä on ollut seksi partnereita. Ja sitten joku pitää vielä pelimiehenä, kuka kirjoittaa s24.
Musta ei kaikki nyt ihan täsmää.
- kauvan
yksin sit ku osu
ei natsannu.-. - että silviisii
En kertaakaan ja ikää kolme vuosikymmentä. Yritin nuorempa deittailla, mutta sisin aina huusi vastaan. Ei vaan tuntunut oikealta. Sitten menin ja rakastuin varattuun, jonka seura tuntui juuri niin oikealta kun olin aina kaivannutkin. Niin suuren tunnemyräkän jälkeen on vaikea muita katsella, kun ei kolahda niin ei kolahda. Kyllähän tämä elämä kuluu näinkin. Mutta se suuri, kunnon romanssi olisi silti mukava vielä kokea.
- tuula-neiti
En ole seurustellut yhtään kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p646175Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813796Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242811- 232340
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol422231Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621863Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61699Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85131281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201256- 331248