Kekäläiselle=)

karipasa.

Naurattaa tää Kekäläinen jonka Purjehtija toi suurella rahalla Suomeen pelastamaan Jokerit.
Saa taas kerran sanoa että tekeminen ja tahto yhdistettynä hyvään henkeen on rahaa suurempi tekijä.

Täällä Jyväskylässä me tehdään asiat oikein, tule Kekäläinen joskus käymään treeneissä opille ja ota vaikka EX-valmentaja Westerlund ja Purjehtija Harry mukaan:)

Paljon muuten maksoit Erkalle että sait Sokurit =) pronssipeliin=))))

10

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokerimies-1

Keklun aikaan jokerit menneet selvästi eteenpäin, ensi vuonna koossa lähes sama joukkue ja neljän parhaan joukkoon taas hyvät mahdollisuudet.
      Jypillä kohtuullisen iäkäs joukkue, nuorin taisi olla Vatanen joka loukkaantui. Jypillä on parin kolmen vuoden kuluttua raskas nuorennusleikkaus edessä. Eikä jypinkään "tekeminen ja tahto" vielä monivuotista ole. Pelaajabudjetit suurinpiirtein samaa luokkaa molemmilla, jokerit tietysti organisationa isompi.

• Jokerimies-1

.......esim ykköskentät (viimeinen keskinäinen), jyp, keski-ikä 30,4 vuotta, jokerit 24,4 vuotta.

• Jokerimies-1
        Jokerimies-1 kirjoitti:

.......esim ykköskentät (viimeinen keskinäinen), jyp, keski-ikä 30,4 vuotta, jokerit 24,4 vuotta.

...niin ja siitä rahasta, jypillä ykköskentässä 2 omaa kasvattia, jokereilla 4. Molemmilla joukkeilla 9 omaa kasvattia pelannut talven aikana joukkueissaan. Vertailun vuoksi, muistan muutaman vuoden takaa tps-hpk pudotuspeliparista silloin laskeneeni YHTEENSÄ näistä kahdesta joukkuuesta peräti 2 omaa kasvattia.
        Että tällaista totuutta siitä rahalla rakentamisesta. Jokereilla esim tänä vuonna b junnut mestareita, A junnut toisena.....mites jypillä?

• krykum
        Jokerimies-1 kirjoitti:

...niin ja siitä rahasta, jypillä ykköskentässä 2 omaa kasvattia, jokereilla 4. Molemmilla joukkeilla 9 omaa kasvattia pelannut talven aikana joukkueissaan. Vertailun vuoksi, muistan muutaman vuoden takaa tps-hpk pudotuspeliparista silloin laskeneeni YHTEENSÄ näistä kahdesta joukkuuesta peräti 2 omaa kasvattia.
        Että tällaista totuutta siitä rahalla rakentamisesta. Jokereilla esim tänä vuonna b junnut mestareita, A junnut toisena.....mites jypillä?

Jypin A-junnut pelasivat mestistä tänä vuonna. Jokereiden junnut tahkosivat hippoliigoja.

• Jokerimies-1
        krykum kirjoitti:

Jypin A-junnut pelasivat mestistä tänä vuonna. Jokereiden junnut tahkosivat hippoliigoja.

niinkö, no montakos niitä siellä Akatemiassa oli? Huom jokereitten a junnuista osa pelasi SM liigaa, jos et sattunut huomaamaan.
        Jypissä ei tainnut olla yhtään A-ikäistä? Jokereissa Teräväinen, Pulkkinen, Ruuttu myös pari kertaa.

noh tarkistin itse, A-junnu ikäisiä Jyp akatemiassa oli viisi jyväskyläläistä kasvattia. Kankaanperä, Auvinen, Roine jyväskylästä ja Salonen muuramesta, Palve keuruulta. Että sellaista totuutta.

• thdrt
        Jokerimies-1 kirjoitti:

niinkö, no montakos niitä siellä Akatemiassa oli? Huom jokereitten a junnuista osa pelasi SM liigaa, jos et sattunut huomaamaan.
        Jypissä ei tainnut olla yhtään A-ikäistä? Jokereissa Teräväinen, Pulkkinen, Ruuttu myös pari kertaa.

noh tarkistin itse, A-junnu ikäisiä Jyp akatemiassa oli viisi jyväskyläläistä kasvattia. Kankaanperä, Auvinen, Roine jyväskylästä ja Salonen muuramesta, Palve keuruulta. Että sellaista totuutta.

Pulkkinen on Vantaalta ja Ruuttu Chicagosta (minäkin tarkistin itse).

• Jokerimies-1
        thdrt kirjoitti:

Pulkkinen on Vantaalta ja Ruuttu Chicagosta (minäkin tarkistin itse).

Auvinen itseasiassa vaajakosken pelikaaneista (tarkistin jälleen itse), lisää jokerien a junnuja sm liigassa Hännikäinen ja Henritius, Henritius jokerikasvatti, Hännikäinen c- junnuista saakka. Tuohimaa, mokke, pelasi useita pelejä, mennyt juuri a ikä umpeen, ei jokerikasvatti. Mutta summa summarum, jokereissa pelannut useita a junnuja kuluneella kaudella, jypissä ei tietääkseni yhtään, voisitko tarkistaa itse!

• Jokerimies-1

nhl varaukset kautta aikain jokerit 37, hifk 37, ilves 35, tps31...................jyp 13

-1 varauksella (nopeasti laskettu)

• yhnttr

Tämän kauden sijoitukset sm-liigassa:

JYP: 1-2
        Jokerit: 3-4.

Kuinka tämä on mahdollista kaiken tuon hehkutuksen perusteella?

• Jokerimies-1
        yhnttr kirjoitti:

Tämän kauden sijoitukset sm-liigassa:

JYP: 1-2
        Jokerit: 3-4.

Kuinka tämä on mahdollista kaiken tuon hehkutuksen perusteella?

minkä hehkutuksen? Jokerit mennyt eteenpäin Keklun aikana ja ensi vuonnakin hyvät mahdollisuudet 4 joukkoon on todettu! Siis tyytyväisiä on oltu, ymmärrätkö?

Toki toivotaan vielä parempaa jatkossa. Ei jokereilla ole tarkoitus saada Jyppiä alaspäin, vaan itseä ylöspäin, siis pitkässä juoksussa, keskinäisissä otteluissa asia on tietenkin toisin, nyt oli jyp parempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4476
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4361
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3719
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3393
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2937
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2632
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2624
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      1943
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1698
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      94
      1238
    Aihe