ehdottomasti Suomen seksikkäin mies. Oikeaa naminamia. Kyllä Marso tietää.
Tuomas Enbuske on
18
450
Vastaukset
- on on
Sarkasmi on hieno laji :D
- JK
NINKÖ
- Agnes-Birgitta
Ruskeat rotanhampaat,harvoilla maantienvärisillä hiuksilla peitelty pälvi,ihrainen vartalo,tikkukädet ja simpanssin pituus ovat seksikkäintä mitä tiedän!
- Bjurso
Kuvailitko aviopuolisoasi?
- xdfh
Ja lisäksi pieni kikkelintynkä.
- Lintti Penkola
Kyllä Jörn Donner on seksikkäämpi.
- Bjorn Thunder
minä tykään pentti linkolasta
- Angelique-Marie
Tykkään miehestä joka teeskentelee suomenruotsalaista,puhuu narisevalla äänellä,leikkii älykköä,terveet kädet koska ei patin pattia ja hoitamattomat hampaat.
- Bjurso
Milloin veit hänet vihille?
- Kimbeli
Mikään ei ole säälittävämpää kuin että nämä ns.julkkikset itse aloittavat ketjun missä kehuvat itseään!!
- Bjurso
Tuomas Bjurso?
- James H.
...minulle se oikea.
- jojojoj
mr.lothar
- TV-Veijo
...seksikäs Johanna Tukiaiseen verrattuna.
- J. T.
Onko Tuomas poseerannut alasti?
- eenpuske
Enbusken pituudeksi ilmoitetaan 183cm!?
Onko mitattu (korko-)kengät jalassa?
Ainakin on Suomen lyhimmän näköinen 183-senttinen mies. - LOtydr
Taitaa olla lähempänä 178 senttiä Enbuske.
- Perse_Arska
175 kengät jalassa.... korkeintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475475Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612356Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181880Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451771- 171595
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol331543Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5138881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171117Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2231021