ehdottomasti Suomen seksikkäin mies. Oikeaa naminamia. Kyllä Marso tietää.
Tuomas Enbuske on
18
455
Vastaukset
- on on
Sarkasmi on hieno laji :D
- JK
NINKÖ
- Agnes-Birgitta
Ruskeat rotanhampaat,harvoilla maantienvärisillä hiuksilla peitelty pälvi,ihrainen vartalo,tikkukädet ja simpanssin pituus ovat seksikkäintä mitä tiedän!
- Bjurso
Kuvailitko aviopuolisoasi?
- xdfh
Ja lisäksi pieni kikkelintynkä.
- Lintti Penkola
Kyllä Jörn Donner on seksikkäämpi.
- Bjorn Thunder
minä tykään pentti linkolasta
- Angelique-Marie
Tykkään miehestä joka teeskentelee suomenruotsalaista,puhuu narisevalla äänellä,leikkii älykköä,terveet kädet koska ei patin pattia ja hoitamattomat hampaat.
- Bjurso
Milloin veit hänet vihille?
- Kimbeli
Mikään ei ole säälittävämpää kuin että nämä ns.julkkikset itse aloittavat ketjun missä kehuvat itseään!!
- Bjurso
Tuomas Bjurso?
- James H.
...minulle se oikea.
- jojojoj
mr.lothar
- TV-Veijo
...seksikäs Johanna Tukiaiseen verrattuna.
- J. T.
Onko Tuomas poseerannut alasti?
- eenpuske
Enbusken pituudeksi ilmoitetaan 183cm!?
Onko mitattu (korko-)kengät jalassa?
Ainakin on Suomen lyhimmän näköinen 183-senttinen mies. - LOtydr
Taitaa olla lähempänä 178 senttiä Enbuske.
- Perse_Arska
175 kengät jalassa.... korkeintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483