Voiks olla tottakaan, nykypäivänä?
Onks tos Vaasassa Neekerikylä niminen kylä?
18
2703
Vastaukset
- HÖH.
Mitäs kummallista siinä nyt on?
Nimihän on ajankohtaisempi kuin koskaan Vaasassa.- romppalaisten histor
.
Romppalaisten historia yritetään *PYYHKIÄ* pois olemasta kokonaan
.
- oho!
Vielä vaikeampi on ymmärtää, että on olemassa Kenia nykyaikana.
- Neekerikylä osa Vaas
.
Neekerikylä on erottamaton osa Vaasan kulttuuriperintöä jota ei saa ottaa meiltä pois
. - herkät mielet.
höh....Afrikas on jopa kokonainen valtio,jonka nimi on Niger.
mitä pahaa siinä muka on sit.....?.....öh...- Afriikassa rasismia
.
Siellä on myös Nigeria
Hirveitä rasisteja nuo afriiikkalaiset
.
- hottteja
Hottentoteiksi heitä saa kutsua.
Kuten Peppi Pitkätossun isä. - Ent. vaasalainen
Voi äiti, minkälaisia toopeja nykysuomalaiset ja ennen kaikkea -vaasalaiset ovat. Neekerikylä oli kiva vitsi lapsuudessani: johtui vain ja ainoastaan ns. ruotsalaistalojen tummanruskeasta tervatusta pinnasta (ja kertoi entisajan ihmisten huumorintajusta ja sanavalmiudesta).
- Ei ollut rasismia:.
.
Se on itse asiassa syvä loukkaus että 30 vuotta jälkeenpäin ulkopuoliset ovat sekaantuneet asiaan
.
- M.asa.r
On on Neekerikylä ja pysyy!!!!!
- Kiinteistörekisteri:
.
Kiinteistö- ja tonttirekisteri on lahjomaton
Neekerikylä on todellisuutta
. - Anonyymi
Kiinteistörekisteri: kirjoitti:
.
Kiinteistö- ja tonttirekisteri on lahjomaton
Neekerikylä on todellisuutta
.Niin on myös Google ja sen karttahaku vieläkin... :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on myös Google ja sen karttahaku vieläkin... :)
No kun se ei perusvaasalaiselle edustanut mitään rasismia silloin eikä edusta nytkään ainoastaan noille hysteerikkö ääliö suvakeille
Kukaan ei edes osannut ajatella että se olisi jotain rasismia se on tuotu ulkoapäin
- ....
Vaasassa on tuo etnisen maahanmuuttajaväehmmistön kylä ja Pekka ja Pätkä "etnisen maahanmuuttajaväehmmistön edustajina" on hyvä filmi.
- XXXXXCCCCCC
Oletkos maistanut koskaan etnisen maahanmuuttajavähemmistön suukko - nimistä suklaamakeista, jossa makeaa vaahtoa sisällä? Lapsena oli herkkuani, mutta jotenkin ne ei enää maistu hyvälle, liian imelää, muuttivat nimen joksihin ihan oudoksi, johtuneko siitä?
- Anonyymi
Luonnollisesti elokuvan nimi muutetaan muotoon Pekka ja Pätkä Elävöittäjinä parhaiden neuvostoliitto perinteiden mukaisesti alkuperäinen nimi pyyhitään historiasta
- Anonyymi
Ei tietenkään jo Afrikkaan viittaava sana on ilmi selvää rasismia.
- Anonyymi
Tässä pätee vanha suomalainen kansanviisaus: Ei nimi miestä pilaa ellei mies pilaa nimeään
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794014
- 473409
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512471Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161685Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131491Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121309Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271307- 451224