Tuksu ja Julia ovat tänään Poliisiteeveessä
28
365
Vastaukset
- 1+12
Pitänee katsoa
- Olen ihana
Kunnon farssi on aina paikallaan, kiitos vihjeestä. Mitenköhän videokameroiden koko liittyy ko. henkilöiden hölmöilyihin? Pienillä kameroilla saisi sitten kuvata minkä ehtii.
- Nääätä
Julkisuuttahan ne laardipallerot haluavatkin!
- Olen ihana
Vanhaa tv-sketsiä mukaillen "Lards of the (Erotic) Dance".
- kuin tollain tekivät
"... Kaiken lisaksi heilla oli isot TV kamerat mukana ja he alkoivat kuvaamaan heti samantien kysymatta mitaan lupaa."
Palkkioista puhumattakaan:D - Olen ihana
Ja vielä väitetään, ettei koolla ole väliä.
- Syytteitä ropisee
Johanna on raivoissaan ohjelmasta ja on laittanut jo lakimiehensä valmistelemaan oikeustoimia Poliisi-tv:n tuotantoyhtiötä kohtaan. Jenkeissä tällaisesta mustamaalamisesta ja luvatta kuvaamisesta saisi ainakin miljoonan korvaukset.
- Nääätä
Eipä tuotantoyhtiölle mitään mahda oikeusteitse. Ohjelmassa kun laardiapalleroiden kasvot on pikselöity tunnistamattomiksi ja äänet on muutettu, eikä missään kohtaa ohjelmaa kerrota laardipalleroiden henkilöllisyyttä:)
- J.U. Risti
Tiedoksesi: julkisella paikalla kuvaaminen on täysin luvallista puuhaa. Eikä kannata hekumoida amerikkalaisesta korvauskäytännöstä; täälläkin uutisoiduista tapauksista ja yleensä uutisoimatta se oikea l. lopullinen korvaussumma. Odotamme siis huvittuneina näitä oikeustoimia. Todennäköisesti odotamme turhaan, jos nti Tukiainen on löytänyt järjissään olevan lakimiehen.
- J.U. Risti
Täydennys: ja po. jää.
- JK
NIINKÖ
- ei vaan
ninkö
- Arto hihnassa
Tätä onnen päivää.
- Sotakoira!
Sirkushuveja kansalle!
- polliisista päevää
Kohta se alkaa! Tuhteja tyttöjä viedään pamputettavaksi!
- R.E. Inikainen
Tätä on odotettu. Poliiseja tosin käy sääliksi. Kai heille maksetaan jonkinlaista roskakuskilisää? Katsokaa nyt tarkasti mitä se glamourelämä on.
- Sielhän ne oli
Vaikken tiennyt tästä etukäteen niin hetihän ne tunnisti, ei Suomessa ole toista tollaista parivaljakkoa (ja tämä ei nyt sitten ollut mikään kohteliaisuus).
Ällöttää vaan tollanen väkivaltaisuus. Jos olisi miesjulkkikset tuolla tavalla kohdelleet jotain random naista, olisi jo paljon suurempi kohu. Mutta kaikki näköjään jo tottuneet Tuksusiskosten tempauksiin...- MiaMi
Kummallakin edessä oikeudenkäynnit.
Kukaan ei ole tottunut niiden tempauksiin ja lopultahan niistä itse sitten maksavat, ehdollisella tai ehdottomana. - Fakta hommeli
Selkeesti näytti kahdelta läskiltä h u o r a l t a!
- luxusputkaan?
Jalatonna vietiin toista puliveivaria. On se hienoo tuo glamourelämä!
- Median syytä
Pöksyt polvissa. Tosin taitavat olla höllässä tällä kaksikolla muutenkin. Jee!
- Kertokaas
Tuliko teillä muilla mieleen näistä meidän kahdesta julkusta kaksi karmeassa kunnossa olevaa puliakkaa?
Kun minulla tuli. Vai olenko vain kateellinen ja en näe oikein mitä telkussa näkyy?- TV-Veijo
Kateellinen olet. Samaa näkövikaa tuntui olevan täälläkin. Taisi kyllä naurattaa eniten.
- ei enään tuksua
Samaa porukkaa kuin muutkin housuihjnsa kusevat paskovat känniääliöt,nämä julkisuuden kipeät Tukiaiset,
Enään mitään voi katsoa telkkarista kun nämä siskoset voi tulla esiin ihan väkisin. - pussipää
panisin
- luxusta lisää
Seuraavaksi kun poliisi-tv nähdään pohjolan perukoilla Lapissa niin hampaaton sähkömies siellä makaa ympäripäissään tavarat housuissa.....
- fssf3443d
missasin. löytyykö areenasta?
- Uusinta:
Tänään uusintana:
Poliisi-tv
TV2 Pe 13.04.2012 klo: 22.50
Poliisin matkassa Hämeenlinnassa, missä partio saa erikoislaatuisen hälytyksen paikalliseen ravintolaan ja vie esiintyjät putkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341962Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651900Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3851797Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921123
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698- 32684
Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47675