Haluan terapiaan, mutta ajatuskin psykiatrille menosta ahistaa! (b-lausunnon hankkiminen)Paniikkini, jossa kaikkein pahinta on oman hulluden pelko, hulluksi tulemisen pelko, johon ei välillä auta mitkään järkeni vakuuttelut... mene siinä sitten vielä psykiatrille arvioittamaan pääsi sisältö. Mun paniikkihäiriöinen mieleni kehittelee valmiiksi kauhuskenaariota, miten saan vastaanotolla paniikkikohtauksen ja psykiatri kyyläilee mua kulmiensa alta: jaahas, jaahas, vai noin hullu.
:D mua alkaa naurattaa kun kirjoitan tätä. Älytöntä! Mutta niin totta.
Yli viisi vuotta sitten yritin hakea terapiaa ja ensimmäisessä alkuhaastattelussa kerroin KAIKEN paskan elämäni varrelta ja kun lähin kotia kohti, sain elämäni pahimman paniikkikohtauksen ja olin pitkään tooooosi ahdistunut. Haastattelukerta jäi viimeiseksi käynniksi, kun paniikkioireilu meni niin pahaksi, etten jaksanut käydä siellä ja luovutin. :(
Eli pelkään että käy samalla tavalla. Nyt voin suht ok, mutta tulevaisuus ilman terapiaa tuntuu hyvin epävarmalta. Haluan terapiaan, en usko lääkkeisiin, kokeiltu on.
Psykiatrille meno ahdistaa
tahtoo terapiaan!
0
98
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117