harrastin baari-illan jälkeen seksiä ihan täysin satunnaisen miehen kanssa. itse en kuitenkaan ollut niin huonossa kunnossa, että en olisi ehkäisyä muistanut ja muistankin koko aktin. otin itse kondomin esille ja laitoin sen miehelle, tämä on kristallinkirkas mielessäni.
jossain vaiheessa touhuamista sitten tämä mies kysyi minulta, voisiko homman hoitaa ilman kumia. vastasin tietysti ei, sillä kondomi on ainoa ehkäiskeinoni. tästä huolimatta hän oli ottanut kondomin pois (en huomannut kylläkään eroa, eli kaiketi vika on minussa), mikä selvisi minulle vasta aamulla.
tiedän, että seksuaalisen hyväksikäytön asiat koskevat aika usein alaikäisiä ja muuten puolustuskyvyttömässä asemassa olevia henkilöitä, mutta lasketaanko tämä edes jollain tapaa hyväksikäytön piiriin?
lopputuloksena on ollut raskaudenpelko, unettomuutta, itkuisuutta, itsensä syyllistämistä yms., joten henkisiltä vammoilta en ole säästynyt. elämäniloni on aika lailla nollissa, kun tunnen oloni likaiseksi, käytetyksi ja pelkään kaiken hyvän päälle raskautta kuin ruttoa.
mikäli nyt tämän johdosta olen raskaana (otin je-pillerin), voiko tämä tilanne edesauttaa abortin puoltavaa päätöstä? kielsin suojaamattoman yhdynnän ja jouduin siihen tahtomattani.. vai onko vika minussa?
tahtomattani suojaamaton yhdyntä ja abortti?
28
510
Vastaukset
- tarkka
Kyllä voidaan laskea. Sinun täytyy kirjoittaa vain aborttihakemukseen tämä kertomus vaikka erilliselle paperille liitteeksi. Sinua puoltaa se että
1. Olet käyttänyt ja vaatinut kortsua
2. Olet ollut kännissä
3. Olet sammunut ja aamulla huomannut, että mies onkin ejakuloinut vaikka kielsit panemasta paljaalla. Tiedotonta tilaasi on käytetty hyväksi.
Eli tämän on jonkinlainen tajuttomuutesi hyväksikäyttö ja vaaran aiheuttaminen. Sama asia olisi esimerkiksi, että jos toinen osapuoli tartuttaisi sinulle taudin samassa tilanteessa. Sinun kannattaa ottaa myös sp-tautikokeet varmuuden vuoksi, koska kyse on tilapäissuhteesta. Menet nyt lääkäriin ihan tämänkin takia ja kerrot kaiken. Toivotaan että mitään vahinkoja ei tapahtunut! Tsemiä! Ja muista sitten olla seuraavan kerran selvin päin näissä puuhissa. Se on paljon mukavampaa. - ....
muista testauttaa KAIKKI mahd.sukupuolitaudit, osa voi testata aikaisintaan 3 kk kuluttua
- aloittajalle
Toivottavasti aloittaja on oppinut läksynsä yhden illan jutuista. Ei kaikkea voi laittaa vain miehen viaksi, kuitenkin yhteisestä sopimuksesta olette menneet sänkyyn.
- Voin kertoo
että myös raiskaustilanteissa tai tälläsissä väkisinmakuujutuissa mikä sullekin kävi uhri usein "vikittelee pukeutumisellaan, käytöksellään, puheillaan tai elekielellään tilanteeseen joutunutta miestä. Ei ole mustaa ja valkoista ja yhtä syyllistä ja syytöntä vaan kaikki ootte aikuistenleikkeihin ryhtyneet. Sitten vielä tapetaan omasta toilailusta mahdollisesti syntyvä lapsi abortilla omaan kohtuun. Kasvaisitte aikuisiks ja kantaisitte vastuunne tai eläisitte selibaatissa kuten mä!!!
- Joopa joo..
Voin kertoo kirjoitti:
että myös raiskaustilanteissa tai tälläsissä väkisinmakuujutuissa mikä sullekin kävi uhri usein "vikittelee pukeutumisellaan, käytöksellään, puheillaan tai elekielellään tilanteeseen joutunutta miestä. Ei ole mustaa ja valkoista ja yhtä syyllistä ja syytöntä vaan kaikki ootte aikuistenleikkeihin ryhtyneet. Sitten vielä tapetaan omasta toilailusta mahdollisesti syntyvä lapsi abortilla omaan kohtuun. Kasvaisitte aikuisiks ja kantaisitte vastuunne tai eläisitte selibaatissa kuten mä!!!
No en todellakaan ala aborttiin neuvoon mutta kyllä tossa alottaja on yrittäny kantaa vastuunsa ja on ollu pelkästään juonikkaan niljakkeen uhrina.. vielä törkeempää jos se on nyt tartuttanu jonkun taudinkin, tollasesta vois varmaan nostaa jo jonkun syytteenkin vaaran aiheuttamisesta ja terveyden menetyksestä.
Jos nyt ap. oiskin raskaana (TOIV. EI!) niin laittas sen paljaalla panijan maksaan 18-vuoden elareita... oppis paneen salakavalasti ilman kumeja! Kyllä sen voi laittaa kokonaan miehen viaks jos se sen kumin ottaa tarkotuksella ja ilman naisen lupaa kesken pois!!
"kantaisitte vastuunne tai eläisitte selibaatissa kuten mä!!! "
Niin kannankin jos sellanen tilanne tulee.. eikä tartte elää ilman kikkeliä :D - Omia fantasioitas??
Olet todellakin SAIRAS.... hanki apua!
- ite oot sairas
Omia fantasioitas?? kirjoitti:
Olet todellakin SAIRAS.... hanki apua!
kun haluat lapset tappaa, saa ne alkuunsa miten vaan tai on synnyttäjä minkäikänen tahansa.. jos pystyy harrastaan seksiä niin saa kantaa seurauksetkin. Pettämätöntä ehkäsyä ei oo, sori vaa!
- Ehh...??
ite oot sairas kirjoitti:
kun haluat lapset tappaa, saa ne alkuunsa miten vaan tai on synnyttäjä minkäikänen tahansa.. jos pystyy harrastaan seksiä niin saa kantaa seurauksetkin. Pettämätöntä ehkäsyä ei oo, sori vaa!
No toi "Omia fantasioitas?" oli kyllä vastaus ihan eri viestiin mikä tosta on jo poistettu...
- Kyl kyl
Aborttikin on vastuun kantamista.
- Kyl kyl
Kyl kyl kirjoitti:
Aborttikin on vastuun kantamista.
Öh... Viestit hyppii. Tuo siis "ite oot sairas"-viestiin
- Ei mitään muuta
Kyl kyl kirjoitti:
Öh... Viestit hyppii. Tuo siis "ite oot sairas"-viestiin
kun mukavuudenhalusta vastuun pakenemista siitä mistä aita näyttää matalimmalta.
- Kyl kyl
Ei mitään muuta kirjoitti:
kun mukavuudenhalusta vastuun pakenemista siitä mistä aita näyttää matalimmalta.
No vaikka olisikin, niin mitä sitten? Naisella on oikeus olla mukavuudenhaluinen ja ajatella itseään, jos kerran niin tahtoo. Ei kellään ole oikeutta vaatia toista jatkamaan ei-toivottua raskautta ja synnyttämään. Koitahan pikkuhiljaa hyväksyä omistasi eriävät mielipiteet ja teot. Tai no pakkohan ei ole, mutta kaikkea ei tarvitse oksentaa nettiin
- Nieleksi oksennukses
Kyl kyl kirjoitti:
No vaikka olisikin, niin mitä sitten? Naisella on oikeus olla mukavuudenhaluinen ja ajatella itseään, jos kerran niin tahtoo. Ei kellään ole oikeutta vaatia toista jatkamaan ei-toivottua raskautta ja synnyttämään. Koitahan pikkuhiljaa hyväksyä omistasi eriävät mielipiteet ja teot. Tai no pakkohan ei ole, mutta kaikkea ei tarvitse oksentaa nettiin
"Ei kellään ole oikeutta vaatia toista jatkamaan ei-toivottua raskautta ja synnyttämään."
Ai?? No kyllä mä ainakin aion ihan oikeutetusti jatkossakin vaatia :) milläs sen ajattelit estää? - pupu tupuna
Nieleksi oksennukses kirjoitti:
"Ei kellään ole oikeutta vaatia toista jatkamaan ei-toivottua raskautta ja synnyttämään."
Ai?? No kyllä mä ainakin aion ihan oikeutetusti jatkossakin vaatia :) milläs sen ajattelit estää?millähän oikeudella sä vaadit sinulle ventovierasta naista jatkamaan ei-toivottua raskauttaan?
- No niinkun
pupu tupuna kirjoitti:
millähän oikeudella sä vaadit sinulle ventovierasta naista jatkamaan ei-toivottua raskauttaan?
vaikka tällä lainmukasella sananvapaudella, vaatimushan se on sanallinenkin ja kovasti tuntuu monia kismittävän :) että kerro nyt miten ajattelit sen estää?
- Kyl kyl
No niinkun kirjoitti:
vaikka tällä lainmukasella sananvapaudella, vaatimushan se on sanallinenkin ja kovasti tuntuu monia kismittävän :) että kerro nyt miten ajattelit sen estää?
Sanallisesti voit vaatia yhtä sun toista, mutta ruumiillisestihan et toiseen saa kajota. Mahtaa ottaa päähän
- Mutta sinähän
Kyl kyl kirjoitti:
Sanallisesti voit vaatia yhtä sun toista, mutta ruumiillisestihan et toiseen saa kajota. Mahtaa ottaa päähän
sakkeines kajoat kuolettavasti lasten kehoihin lepsun sortolain synkeällä varjolla. Mahtaa ottaa päähän tän iljettävän totuuden toteeminen.
- Kyl kyl
Mutta sinähän kirjoitti:
sakkeines kajoat kuolettavasti lasten kehoihin lepsun sortolain synkeällä varjolla. Mahtaa ottaa päähän tän iljettävän totuuden toteeminen.
Ei itseasiassa. Kyllä mä tiedän, mitä abortissa tapahtuu, mutta en vaan välitä pätkääkään. Se kuuluu elämään, voi voi. Ja tulen aina olemaan sen arvokkaamman puolella
- Niin minäkin.
Kyl kyl kirjoitti:
Ei itseasiassa. Kyllä mä tiedän, mitä abortissa tapahtuu, mutta en vaan välitä pätkääkään. Se kuuluu elämään, voi voi. Ja tulen aina olemaan sen arvokkaamman puolella
Arvokkaampi ei ole ainakaan se joka himoitsee tappaa huvikseen heikompiaan. Itse asiassa homeinen paskaläjäkin on arvokkaampi kuin omanapanen mukavuustappaja. Ei liikuta pätkääkään vaikka kuivus lammikkoonsa...
Lasten tappaminen ei todellakaan kuulu normaalien ihmisten elämään. - Kyl kyl
Niin minäkin. kirjoitti:
Arvokkaampi ei ole ainakaan se joka himoitsee tappaa huvikseen heikompiaan. Itse asiassa homeinen paskaläjäkin on arvokkaampi kuin omanapanen mukavuustappaja. Ei liikuta pätkääkään vaikka kuivus lammikkoonsa...
Lasten tappaminen ei todellakaan kuulu normaalien ihmisten elämään.Aina ei mee nallekarkit tasan. Se on vaan elämää, totu siihen. Abortteja tehdään ja tullaan jatkossakin tekemään ja se ei kenestäkään tee huonompaa tai epänormaalimpaa ihmistä, vaikka miten vääntelet
- Näin se vaan on
Kyl kyl kirjoitti:
Aina ei mee nallekarkit tasan. Se on vaan elämää, totu siihen. Abortteja tehdään ja tullaan jatkossakin tekemään ja se ei kenestäkään tee huonompaa tai epänormaalimpaa ihmistä, vaikka miten vääntelet
Lasten mukavuustappajat ei vaan oo likikään normaaleja ja yhtä hyviä ihmisiä kun muu enemmistö, vaikka miten vääntelet. Totu siihen, ettei mee nallekarkit tasan.
- kerronpa minäkin
"Pettämätöntä ehkäisyä ei oo, sori vaa.!"
No se on sitten voi voi ja aborttiin vaan, eihän tässä oo mitään ongelmaa, joka asiasta saa ongelman jos haluaa. Mutta toisaalta voi suhtauta vaan kylmän rauhallisesti ja hoitaa solumöykyn pois. - Hileiselle
kerronpa minäkin kirjoitti:
"Pettämätöntä ehkäisyä ei oo, sori vaa.!"
No se on sitten voi voi ja aborttiin vaan, eihän tässä oo mitään ongelmaa, joka asiasta saa ongelman jos haluaa. Mutta toisaalta voi suhtauta vaan kylmän rauhallisesti ja hoitaa solumöykyn pois.No kyllä se nyt vaan monelle muulle(kin) näkyy olevan loppuelämänkin (mt) "ongelma" ja jotkut jopa myöntää sen ihan rehdisti, vaikka sä jankuttasit noita samoja säälittäviä kiisto-mantrojas täällä maailman tappiin. Oothan sääkin joutunu ittes kylmettään tekos takia, mahtanu olla "laatuelämää" sen jälkeen... huhhuh, puistattavaa.
- krttonps minäkin
Kyl kyl kirjoitti:
"kyl kyl" nimimerkille:
Minäkään en välitä pätkääkään mitä abortissa tapahtuu, se tuo helpotuksen kun huomaa sen kauheuden kun on raskaana. Ja minua ei haittaa nuo omanapa- nimittelyt eikä murhaajaksi haukkuminen tuon taivaallista, ja se johtuu siitä kun läki on mun puolellani. Siinä ei vastustajien mielipiteet tee mitään vaiktutstaan, khyllä maailmaan mielipiteitä mahtuu . Nainen on AINA arvokkaampi koska mitään sen arvokkaampaa ei ole olemassa, esim. joku solumöykky. - Kyl kyl
krttonps minäkin kirjoitti:
"kyl kyl" nimimerkille:
Minäkään en välitä pätkääkään mitä abortissa tapahtuu, se tuo helpotuksen kun huomaa sen kauheuden kun on raskaana. Ja minua ei haittaa nuo omanapa- nimittelyt eikä murhaajaksi haukkuminen tuon taivaallista, ja se johtuu siitä kun läki on mun puolellani. Siinä ei vastustajien mielipiteet tee mitään vaiktutstaan, khyllä maailmaan mielipiteitä mahtuu . Nainen on AINA arvokkaampi koska mitään sen arvokkaampaa ei ole olemassa, esim. joku solumöykky.Jeps. Sitä paitsi, kyllä tuo omanapa-nimitys on ihan osuva, ainakin mä itse voin rehellisesti sanoa olevani mukavuudenhaluinen, tykkään nukkua pitkään ilman katkoja, eikä muutenkaan huvita ottaa vastuuta maailman julmimmasta ja itsekkäimmästä olennosta. Eikä kyllä lähemmäs vuoden raskaus ja päälle kivulias synnytys houkuta sen enempää. Onneksi eläimet ovat paljon ihanempia ja jos sattuu paksuksi pamahtamaan, niin naisen perusoikeus hoitaa asian pois päiväjärjestyksestä
- Hehhheh,..
Kyl kyl kirjoitti:
Jeps. Sitä paitsi, kyllä tuo omanapa-nimitys on ihan osuva, ainakin mä itse voin rehellisesti sanoa olevani mukavuudenhaluinen, tykkään nukkua pitkään ilman katkoja, eikä muutenkaan huvita ottaa vastuuta maailman julmimmasta ja itsekkäimmästä olennosta. Eikä kyllä lähemmäs vuoden raskaus ja päälle kivulias synnytys houkuta sen enempää. Onneksi eläimet ovat paljon ihanempia ja jos sattuu paksuksi pamahtamaan, niin naisen perusoikeus hoitaa asian pois päiväjärjestyksestä
kuvailetpa osuvasti ITSEÄSI: "eikä muutenkaan huvita ottaa vastuuta maailman julmimmasta ja itsekkäimmästä olennosta." ;)
"niin naisen perusoikeus hoitaa asian pois "
Kun se tappaminen ei vaan edelleenkään oo yhtikäs enempää mikään perusoikeus vaikka jankutat samaa naurettavaa valhetta joka väliin, vaan lapsellakin on perusoikeus ELÄÄ :) ja sekös sua korventaa!
Onneks useimmat tajuaa lepsuista laeista huolimatta että toisten itsekäs tappaminen on pahaa ja väärin. Jotkut ei sitävastoin osaa käyttää niitä omia aivojaan joissa eeg:t on ilmeisen sykkyrällä.. - Kyl kyl
Hehhheh,.. kirjoitti:
kuvailetpa osuvasti ITSEÄSI: "eikä muutenkaan huvita ottaa vastuuta maailman julmimmasta ja itsekkäimmästä olennosta." ;)
"niin naisen perusoikeus hoitaa asian pois "
Kun se tappaminen ei vaan edelleenkään oo yhtikäs enempää mikään perusoikeus vaikka jankutat samaa naurettavaa valhetta joka väliin, vaan lapsellakin on perusoikeus ELÄÄ :) ja sekös sua korventaa!
Onneks useimmat tajuaa lepsuista laeista huolimatta että toisten itsekäs tappaminen on pahaa ja väärin. Jotkut ei sitävastoin osaa käyttää niitä omia aivojaan joissa eeg:t on ilmeisen sykkyrällä..Läpä läpä :). Ole mitä mieltä tahansa, se ei mua murenna, vaan edelleen olen tyytyväinen, että naisilta löytyy tää PERUSOIKEUS. Mua ei mitkään solumöykyt kiinnosta, mun oikeuteni menee sen edelle ja sitähän sä et voi pois ottaa. Abortissa kun ei mitään väärää ole
- Harhaluuloselle
Kyl kyl kirjoitti:
Läpä läpä :). Ole mitä mieltä tahansa, se ei mua murenna, vaan edelleen olen tyytyväinen, että naisilta löytyy tää PERUSOIKEUS. Mua ei mitkään solumöykyt kiinnosta, mun oikeuteni menee sen edelle ja sitähän sä et voi pois ottaa. Abortissa kun ei mitään väärää ole
Kuvittele vaan omia harhojas, me normaali ihmiset tiedetään että mitään perusoikeutta TAPPAA ei oo eikä tuu :) eikä mitkään omanapasten akkojen murhanhinkuamiset kiinnosta, ne kun on mitättömiä lasten elämän oikeuden rinnalla.. tappajat on pelkkiä surkeita luusereita. Lasten mukavuustappaminen on edelleen väärin ja sen saa kuka tahansa sanoo vaikka miljonasti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83513575Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2263011Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy622491Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1781552Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har211433Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään601387Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana
Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast31268Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j141015- 611002
- 92935