Jos joku aborttiin menossa oleva kyselee ohjeita tai neuvoja siitä miten abortti hankitaan niin olen huomannu että jos hän saa jotain neuvoa niiltä jotka tietää asiasta niin tulee heti moitteita abortin vastustalta tai vastustajilta ettei kyselijää saa neuvoa eikä sais antaa mitään tietoa! Asiaa vielä vääristellään ja suorastaan valehdellaan. Näin:
Kysymys: Meneekö aborttikulut toimeentulotukilaskelmaan?
Vastaus: Ei tietenkään
ellei sitten kyse ole jostain terveydellisestä syystä, kuten hengen pelastamisesta. Mukavuustappamisia ei yhteiskunnan kuulukaan maksaa yhtikäs enempää kun se jo nyt joutuu tekeen.
Kysymys: Olisin myös hyvin kiitollinen vinkeistä mihin minun kannattaa soittaa/varata netissä aika (gyne/lääkäri..?
Vastaus: (tulee neuvo soittamiseen)
Jonka jälkeen tulee joku joka sanoo näin:
"Miksi annat tällaisia ohjeita?
Haluat siis osallistua toisen aborttiin ohjaamalla heidät siihen?
No jopa on neuvonataja. Tiedätkö ollenkaan mitä sinä nyt juuri teit?
Sinähän olet täällä aborttiasianajajana ja kehottelet tekemään aborttia"
Tajuan sen että abortinvastustajat valehtelee sen takia että joku haksahtaisi uskomaan että hakijalla ei ole mitään oikeuksia jos tekee abortin. Esimerkiksi se valehdellaan, että abortti pitää maksaa itse eikä kelalta saa korvauksia, ja että aborttia ei saa toimentulotukeen mukaan ja abortin tehneellä ei ole oikeutta henkiseen tukeen eikä psykiatripalveluihin sen takia, koska hän "itse" aiheuttanut tilanteensa. Ihan karseita valheita kaikki. Onko kukaan soitellut abortinvastustajien tukipuhelimiiin jotta tietäisi että valehdellaanko sielläkin näin törkeesti?
Minkä takia pitäisi valehdella selvistä tosiasioista jotka jokainen voi tarkistaa ao paikoista?? Ei kai tämä palsta mikään laki ja oikeusneuvontapalsta ole vaan sitä varten on ihan asiantuntijoiden vastauksia antavia palstoja ja jokainen saa omalta lääkäriasemalta ihan faktaa ilman mitään moraalisaarnoja.
Mitä tämä tämmönen on?
Totuuden Torwi
4
182
Vastaukset
- Muahhhahaaa
paskat poistoon vaan,.. on taas näköjään sabotööri-sefu käyny poistamassa joka ketjusta kaikki vastustajien viestit :DDDDD on se mahtavaa... mut ei se mitään, KOSTO ELÄÄ :)
- Mitä isot edellä...
Opetat ilmeisesti myös lapsillesi tämän "kosto elää"-asenteen, että aina saa kostaa takaisin, kun joku tekee vääryyttä?
- kerronpa minäkin
".....mut ei se mitään KOSTO ELÄÄ"
Tosi lapsellista...........
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756