Terveydenhuollon ja sosiaalihuollon toiminta näyttää olevan kriisissä. Olisiko nyt aiheellista keskittää erikoissairaanhoito kokonaan Turkuun. Loimaa voisi hoitaa laadukkaasti ensihoidon ja kuntoutuksen.
Kustannukset putoaisivat ja laatu paranisi. Hyvinhän Loimaalla pärjätään ilman postia, poliisia, verotoimistoa, oikeussalia, Lidliä.. Lopetetaan vaan kouluja, päiväkoteja ja rakennetaan kerrrostaloja. Kyllä tästä kaupungista vielä saadaan oikea Varsinais-Suomen onnela.
ERIKOISSAIRAANHOITO TURKUUN ?
8
110
Vastaukset
- Hyvä Loimaa
Loimaalla on ja pysyy poliisi - laitoksen nimi vain on muuttunut. Oma verotoimisto muuttui osaksi laajempaa, mutta silti toiminta Loimaalla jatkuu. Posti on asiamiesposti, kuten monessa muussa paikassa. Käräjät istutaan toki Turussa, mutta mitäpä haittaa moisesta on? Lidl on kiinnostunut Loimaasta, mutta ei ole vielä tullut - vaan voi tulla joskus.
- pessimisti/optimisti
Mukava juttu kun kaikki tuntuu olevan hyvin. On helppo herätä nauttimaan kauniista keväisestä aamusta ja kaikesta kaupungin tarjoamasta valoisasta tulevaisuudesta. Toivotaan että hyvä mieli ja onnellisus säilyy.
- jyeefrwrgbh
pessimisti/optimisti kirjoitti:
Mukava juttu kun kaikki tuntuu olevan hyvin. On helppo herätä nauttimaan kauniista keväisestä aamusta ja kaikesta kaupungin tarjoamasta valoisasta tulevaisuudesta. Toivotaan että hyvä mieli ja onnellisus säilyy.
Joo kyllä ne istuu siellä kolmen lukitun rautaoven luukkujen takana kai peloissaan ympärillä olevasta rikollisuudesta.
- Kysyy.........
Olisiko nyt vapautuvassa LL:n talossa Lidlille sopiva kaupanpaikka?
- Toivossa eletään
Se olisikin tosi hieno uutinen. Hyvä paikka Lidlille.
- mää tierän
Toivossa eletään kirjoitti:
Se olisikin tosi hieno uutinen. Hyvä paikka Lidlille.
Sehän oli Rinteen haave jo vuosituhannen vaihteessa!
- u,myjrgthuyoi
mää tierän kirjoitti:
Sehän oli Rinteen haave jo vuosituhannen vaihteessa!
Ei se Litiliä halunnut siihen, vaan kirpputorin!
- Ärsykkeitä lisää
u,myjrgthuyoi kirjoitti:
Ei se Litiliä halunnut siihen, vaan kirpputorin!
Ei kai tänne enää mitään kirppareita tarvita lisää. Lidl tulisi tosiaan hiukan kilpailua tuomaan. Ja olisi pieni ärsyke tähän suomalaiseen laatukilpailuun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203