http://taskumuro.com/nokia-aloitti-belle-fp1-paivitykset-701-700-ja-603-malleille
Tästä oli jo mainittu yhdessä topicissa mutta ajattelin tehdä uuden jotta näiden kännyköiden omistajat huomaisivat tämän. Kyseinen päivitys mm ylikellottaa puhelimen suorittimen...
Nokia aloitti Belle FP1 -päivitykset 701-, 700- ja 603 -malleill
21
287
Vastaukset
Aika mielenkiintoista. Nokian peruspuhelinten myynti varmaankin kasvaisi jos Nokia julkaisee Meltemi käyttiksellä varustettuja peruspuhelimia. Saa nähdä että minkälainen se on.
- Nokia C7
Lukiko jossain, että tuota ei tulis kuitenkaan vanhempiin mallehin, sääli :(
- ßit
et jää mistään isosta paitsi. Pari uutta widgettiä ja uus selain, joka häviää edelleen operalle reilusti. Oma 700 ei tunnu juurikaan nopeammalta.
Kyseessä on sen verran eri käyttis ( Linux pohjanen) että Nokia ei tuo sitä vanhoihin malleihin. Se vaatisi aika paljon työtunteja ja koodaamista. Melkeimpä sama jos Meego tulisi vaikka anokia 500 malliin.
- Nokia C7
Meinaan tuota Belle FP1:ä ei taida vanhaan C7:n saada
Ymmärsin näemmä äsken väärin. Mutta tuota Belle päivitystä ei saa vanhemmille Symbian 3 laitteille. Eikä sitä varmaankaan tule niihin.
- 701
maksaako se jos menee kännykällä facebookkiin ja lataa sen jutun millä voi nopeammin selata facebookkia??mulla on nokian kännykkä
Maksaa, jos sinulla ei ole datapakettia kännykässä ja jos et käytä wlania. Muistaakseni ainakin Saunalahden asiakkaat pääsevät ilmaiseksi Facebookiin: http://yhteiso.elisa.fi/t5/Puheliittymät/Digitoday-Facebook-tulee-kevyenä-kännykkään/td-p/101663?topic=13796.0
- 701
mulla on se netti juttu että maksan kuukaudessa siitä sen hinnan nii että saan olla rajattomasti netissä eli mulla se ei maksa??vai maksaako??
- 701
onko se siis ilmanen kun on se datapaketti???
- 5230,. (500)
muutaman eken datapaketista on hyötyä monella tapaa sillä voit esim. puhua ilmasia skype puheluita mikäli skype on molemmissa puhelimissa puhumattakaan huolettomasta surffailusta
- 5230,. (500)
Toi saunaalhden ilmaisjuttu loppu viime kesänä valitettavasti
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9977819 Ai se loppui jo... Luulin että se on vakiona Saunalahden asiakkaille....
- 701
miks en voi ladata sitä juttua että voi selata nopeammin facebookkia???
- 701
ja saisko mistä 701 ladattua fruit ninjan ilmasena ja että se toimis??
- ilmasix
mä latasin mobile9.com mutta oli varmaa joku 4. FN jonka latasin mikä toimi oikein
- varmistan asiaa
Minä en oikein saanut teidän keskustelusta varmuutta, että minulla kun on Nokia C7 puhelin, jossa on tällä hetkellä Belle, niin tuleeko siihen enää uutta päivitystä.
Tulee aikanaan mutta tämä päivitys ei ole yhteensopiva vanhempien Symbian 3 mallien kanssa.
- 5230,. (500)
tässä on jotain tulevaa n8:lle, toiset jo käyttää
http://www.n8fin.com/nokia-n8-rc-belle-111-040-0704-vuoti-nettiin/ Saa nähdä tuleeko toi päivitys virallisesti Nokia N8 malliin. Jos tulee niin se saattaa tuoda uusia ominaisuuksia ja widgettejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5292579Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial522225Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2062186Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131578Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191479Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip501386- 971349
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621151Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise941131Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035