ohdakkeista viikunoita?

S24=ohdakepelto

. Ei kai orjantappuroista kerätä viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita? Mt 7:16

Kesyissä aaseissa on vähän villiaasien hurjuutta ja rohkeutta,
mutta ajoittainen jääräpäisyys viittaa alkuperäiseen luonteenpiirteeseen.

Aaseilla on hyvä muisti, ja ne muistavat reitit, joita ovat joskus kulkeneet.
Aasi tyytyy niukkaankin ravintoon. Se syö ohdakkeita ja piikkisiä pensaita

14

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mt 7:16

      No kun on niin huima järjenjuoksu että punasillaan ja millusillaan
      S24-ohdakepellossa aasit tarpovat,
      on todellakin IHME
      jos orjantappurat viinirypäleitä kasvavat...

    • nom-nom-Ihaa

      Vuosiluvuista inttäminen
      maustaa mukavasti ohdakkeita
      ja orjantappuroita :D

      • viiniä ohdakkeista:)

        Ihaa-hah,
        nyt alfauros-Aasi onkin päässyt tosimaukkaan
        ohdakevuosikerra kimppuun:1875-W-nom-nom !


      • Hihhahhah
        viiniä ohdakkeista:) kirjoitti:

        Ihaa-hah,
        nyt alfauros-Aasi onkin päässyt tosimaukkaan
        ohdakevuosikerra kimppuun:1875-W-nom-nom !

        Taitaa olla joku piraattiversio elikä väärennös?

        kyllä W-1897 & W-1903 ovat mehevämmät tänään!


    • ejdz

      Niinhän se tietysti on, että uskonnot ja lahkot saavat tehdä mitä vain, mutta niitä ei saa kritisoida siitä missään nimessä. Vai onko?

      • <<<

        Uskonnoilla on tuhansien vuosien historia ihmisten käsittelystä.


      • umpipisshead
        <<< kirjoitti:

        Uskonnoilla on tuhansien vuosien historia ihmisten käsittelystä.

        Todellinen ja Aito Aasi uskoo kaiken negatiivisen mitä todistajista sanotaan,
        ilman mtn kritiikkiä.

        Kaikkihan tietävät senkin, ettei valtakunnansaleissa ole laisinkaan eriöitä
        eli WC-huoneita?


      • Aito Aasi
        umpipisshead kirjoitti:

        Todellinen ja Aito Aasi uskoo kaiken negatiivisen mitä todistajista sanotaan,
        ilman mtn kritiikkiä.

        Kaikkihan tietävät senkin, ettei valtakunnansaleissa ole laisinkaan eriöitä
        eli WC-huoneita?

        Voin vakuuttaa, että jehovantodistajilla on totuus.
        Olen nimittäin käynyt valtkunnansalin vessassa.


    • not Water

      Niin ei laisinkaan veskejä saleilla.
      Ihan turhaa vedenkulutusta minimoidaan:Suomessa on niin vähän vettä.

      Vai... olikohan se niin ettei afrikkalaisissa valtakunnansaleissa ole
      seiniä eikä
      Water-Closetia,
      koska eihän niillä ahrikkalaisilla ole vettäkään?

    • puusee

      Miljardeilla ihmisillä ei ole WC-tä,
      so what?

    • Aaseistahan tämä palsta aloitettiin. Jos hiukan pensaita tässä yritän antaa syötäväksi. Tuossa mainittiin, että moni joutuu "sittumaan " ulkona ilman vettä.
      S.o. ulostamaan ulkovessassa. Harvalta taitaa nykyään jäädä sekin toimenpide tekemättä ellei ole sitä sisäklosettia. Ja siihen tarvitaan myös vettä.
      Ihminen erkanee luonnosta yhä kauemmaksi. Normaaleista asioista tehdään aina vaan vaikeampia.

    • paskajuttu:

      Suomi on hyvinvointivaltio, jolla on varaa huuhdella vessanpytyistäkin ulosteet viemäriin
      _juomavedellä_

      Sitten jätteenpuhdistuslaitokset taas putsaa ne soosit sieltä pois...
      Aika monimutkaiseksi tehty tuo homma?

      Tulee kakin kierrätykselle hintaa, meinaan...
      nou hätä, on meillä rahhoo.....

      • hiilijalanjälki

        Kaikki ei ole Aaseja,
        vaan joillakin on veski jossa kakasta tulee kukkamultaa,
        jää se paskanroudaus minimiin...


    • 10:57

      *Aaseilla on hyvä muisti, ja ne muistavat reitit, joita ovat joskus kulkeneet.*

      Näkyy pitävän paikkansa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1579
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1186
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      56
      1051
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      878
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      40
      773
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 61
      684
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      661
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      588
    Aihe