. Ei kai orjantappuroista kerätä viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita? Mt 7:16
Kesyissä aaseissa on vähän villiaasien hurjuutta ja rohkeutta,
mutta ajoittainen jääräpäisyys viittaa alkuperäiseen luonteenpiirteeseen.
Aaseilla on hyvä muisti, ja ne muistavat reitit, joita ovat joskus kulkeneet.
Aasi tyytyy niukkaankin ravintoon. Se syö ohdakkeita ja piikkisiä pensaita
ohdakkeista viikunoita?
14
129
Vastaukset
- Mt 7:16
No kun on niin huima järjenjuoksu että punasillaan ja millusillaan
S24-ohdakepellossa aasit tarpovat,
on todellakin IHME
jos orjantappurat viinirypäleitä kasvavat... - nom-nom-Ihaa
Vuosiluvuista inttäminen
maustaa mukavasti ohdakkeita
ja orjantappuroita :D- viiniä ohdakkeista:)
Ihaa-hah,
nyt alfauros-Aasi onkin päässyt tosimaukkaan
ohdakevuosikerra kimppuun:1875-W-nom-nom ! - Hihhahhah
viiniä ohdakkeista:) kirjoitti:
Ihaa-hah,
nyt alfauros-Aasi onkin päässyt tosimaukkaan
ohdakevuosikerra kimppuun:1875-W-nom-nom !Taitaa olla joku piraattiversio elikä väärennös?
kyllä W-1897 & W-1903 ovat mehevämmät tänään!
- ejdz
Niinhän se tietysti on, että uskonnot ja lahkot saavat tehdä mitä vain, mutta niitä ei saa kritisoida siitä missään nimessä. Vai onko?
- <<<
Uskonnoilla on tuhansien vuosien historia ihmisten käsittelystä.
- umpipisshead
<<< kirjoitti:
Uskonnoilla on tuhansien vuosien historia ihmisten käsittelystä.
Todellinen ja Aito Aasi uskoo kaiken negatiivisen mitä todistajista sanotaan,
ilman mtn kritiikkiä.
Kaikkihan tietävät senkin, ettei valtakunnansaleissa ole laisinkaan eriöitä
eli WC-huoneita? - Aito Aasi
umpipisshead kirjoitti:
Todellinen ja Aito Aasi uskoo kaiken negatiivisen mitä todistajista sanotaan,
ilman mtn kritiikkiä.
Kaikkihan tietävät senkin, ettei valtakunnansaleissa ole laisinkaan eriöitä
eli WC-huoneita?Voin vakuuttaa, että jehovantodistajilla on totuus.
Olen nimittäin käynyt valtkunnansalin vessassa.
- not Water
Niin ei laisinkaan veskejä saleilla.
Ihan turhaa vedenkulutusta minimoidaan:Suomessa on niin vähän vettä.
Vai... olikohan se niin ettei afrikkalaisissa valtakunnansaleissa ole
seiniä eikä
Water-Closetia,
koska eihän niillä ahrikkalaisilla ole vettäkään? - puusee
Miljardeilla ihmisillä ei ole WC-tä,
so what? Aaseistahan tämä palsta aloitettiin. Jos hiukan pensaita tässä yritän antaa syötäväksi. Tuossa mainittiin, että moni joutuu "sittumaan " ulkona ilman vettä.
S.o. ulostamaan ulkovessassa. Harvalta taitaa nykyään jäädä sekin toimenpide tekemättä ellei ole sitä sisäklosettia. Ja siihen tarvitaan myös vettä.
Ihminen erkanee luonnosta yhä kauemmaksi. Normaaleista asioista tehdään aina vaan vaikeampia.- paskajuttu:
Suomi on hyvinvointivaltio, jolla on varaa huuhdella vessanpytyistäkin ulosteet viemäriin
_juomavedellä_
Sitten jätteenpuhdistuslaitokset taas putsaa ne soosit sieltä pois...
Aika monimutkaiseksi tehty tuo homma?
Tulee kakin kierrätykselle hintaa, meinaan...
nou hätä, on meillä rahhoo.....- hiilijalanjälki
Kaikki ei ole Aaseja,
vaan joillakin on veski jossa kakasta tulee kukkamultaa,
jää se paskanroudaus minimiin...
- 10:57
*Aaseilla on hyvä muisti, ja ne muistavat reitit, joita ovat joskus kulkeneet.*
Näkyy pitävän paikkansa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711579
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361186- 561051
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187878- 40773
- 49740
- 61684
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533661- 119634
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp78588