???
nähääks me vielä
19
452
Vastaukset
- toivoisin kyllä mut
sehän riippuu ihan susta.
- tuiiiiiiiiiiii
sustapas
- ehkäpä molemmista
tuiiiiiiiiiiii kirjoitti:
sustapas
miten niin?
- tuiiiiiiiiiiiiiiiii
ehkäpä molemmista kirjoitti:
miten niin?
ite en ainakaan tiiä enää missä voisin sit tyyppii nähä ku ei o enää siel mis enne.
- nähdä
Ei
- 88888888888888888888
mistä sen ikinä tietää, mitä minuutin päästä tapahtuu.
- varmaa nähää tai...
ei hajuakaan...
- Matti Nykänen
Ehkä nähdään, ehkä ei
- Jahas..
Ehkä otan, ehkä en ;D
- Matti Nykänen
Jahas.. kirjoitti:
Ehkä otan, ehkä en ;D
Se on ihan ihan up yours, tai sitten ei.
- eyes shut..
ollaanko joskus nähty?
- katsotaan katsotaan
Kyllä nähään,mutta en tiedä näenkö minä sinua.Luulen,että koitat piileskellä jossain puskissa,eli ei me varmaan nähdä.Olen vain fyysisesti sinua hiukan lähempänä.
- -------
en aja, otan.
"tui"
on bissemerkki toiselta puolelta maailmaa. - Tielle jää
Toisaalta toivon, että näkisin erään miehen vielä, mutta toisaalta tiedän, että jää vain tämä helvetinmoinen ikävä. Ehkäpä parempi näin. En tiedä.
- mulkkista
--------tui tui tulkku hyvin luistaa mulkku----------
- Ei huomista...
voi tietää.Tietenkin toivoa voi.
http://youtu.be/tnoVLlQMeS8- ...tattista
parempi versio kirjoitti:
Kake oli komea mies nuorena ja miksein nykyäänkin ;)
- No tietysti...
parempi versio kirjoitti:
makuasioitahan nämä.Itse tykkään mielummin artisteista livenä, jos käy keikoilla niin levyversiot on jotenkin pliisuja, niistä paistaa läpi studiomaisuus.Mutta niinkuin sanoin makuasioita :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750