vuotanut tulevasta suurmusikaalista "My Arse Is Public Property". Pääosaan valittu suuri suomalainen taiteilijatar esittää mm. seuraavat laulut: "How is my poop today?", "Koho is not a hockey stick in my blog", "Who let the poop out?", "Ugly one with moustache", "Who is the father of my poop?" ja esityksen kohokohdassa kuullaan vielä "I'll sue everyone in social media". Lauluja tehostetaan eroottisen tanssin keinoin. Taiteilijattaren henkilöllisyyttä pohditaan ankarasti eri medioissa. Asiantuntijatahot ovat jo arvelleet, ettei kyseessä ole ainakaan Mirjam Helin tai Monica Groop.
Uutta tietoa
25
457
Vastaukset
- MissHankey
(Nauraa vedet silmissä) :D
- Lähde lenkille
Omille vitseilleen,huonoillekaan, nauraminen ei ole kovin tasapainoista.
- Paranoid... tiditidi
Lähde lenkille kirjoitti:
Omille vitseilleen,huonoillekaan, nauraminen ei ole kovin tasapainoista.
Ei ollut muuten (taaskaan) aloittajan kirjoittama, vaan minun kirjoittamani... Mutta kyllä mä nauraisin tolle silti, vaikka olisin sen itse keksinytkin. :)
- R.U. Neberg
Paranoid... tiditidi kirjoitti:
Ei ollut muuten (taaskaan) aloittajan kirjoittama, vaan minun kirjoittamani... Mutta kyllä mä nauraisin tolle silti, vaikka olisin sen itse keksinytkin. :)
Nauroin tuota pohtiessani metrossa niin, että olivat viedä hoitoon. Joidenkin harmiksi pääsin karkuun, joten roikun täällä yhä.
- My Poop
R.U. Neberg kirjoitti:
Nauroin tuota pohtiessani metrossa niin, että olivat viedä hoitoon. Joidenkin harmiksi pääsin karkuun, joten roikun täällä yhä.
Hyvä niin. Vastentahtoisesti oli pakko hymyillä alkuperäiselle jutulle. Nyt kyllä harmittaa :DDDD
- MissHankey
R.U. Neberg kirjoitti:
Nauroin tuota pohtiessani metrossa niin, että olivat viedä hoitoon. Joidenkin harmiksi pääsin karkuun, joten roikun täällä yhä.
Hyvä, että pääsit karkuun! Don't let 'em get ya! Tarvitaan sua täällä, iltojen ilona! :)
- JK
NIINKÖ
- R.U. Neberg
Kirjoitanko roolit koko suvulle? Hittikimarasta unohtui vielä tunnelmallinen kappale "I'll cut your head off".
- My poop
Selkeetä hittikamaa. Kunnon heviballadia on kaivattukin tältä taiteilijattarelta. Ken hän sitten lieneekään.
- Impr' Pessaario
My poop kirjoitti:
Selkeetä hittikamaa. Kunnon heviballadia on kaivattukin tältä taiteilijattarelta. Ken hän sitten lieneekään.
Marita Kattila?
- Poops I did it again
Kirjoita ihmeessä! :)
- Kosisin
Monica Groop on ihan oikeasti kaunis ja seksikäs.
- R.U. Neberg
Laulun "It's a jungle out there" jälkeen lavalle lyllertää päähenkilön äiti esittämään soolona kappaleet "They know my drinking habits well", "My well-stocked local shop" ja "Cider House Rules". Sitten on vuorossa äiti-tytär-duetto "We are all alike, groupies you and me". Taidetta.
- MissHankey
Kiitos! :) Toivottavasti tämä korvia ja silmiä hivelevä teos tulee ulos myös dvd:nä. Voidaan sitten kavereitten kanssa iltaa istuskellessa testailla, kuinka kauan mielenterveys kestää katsoa ja kuunnella ko. esitystä kerrallaan. (Sisukkaimmat, jotka pystyvät kuuntelemaan Hasselhoffin tuotantoa, pystyvät taipumaan ehkä 10 sekuntiin kerrallaan. Ennen kun hyppäävät ikkunasta.)
- R.U. Neberg
MissHankey kirjoitti:
Kiitos! :) Toivottavasti tämä korvia ja silmiä hivelevä teos tulee ulos myös dvd:nä. Voidaan sitten kavereitten kanssa iltaa istuskellessa testailla, kuinka kauan mielenterveys kestää katsoa ja kuunnella ko. esitystä kerrallaan. (Sisukkaimmat, jotka pystyvät kuuntelemaan Hasselhoffin tuotantoa, pystyvät taipumaan ehkä 10 sekuntiin kerrallaan. Ennen kun hyppäävät ikkunasta.)
Tietääkseni kansainvälinen korvatulppateollisuus on jo lupautunut sponsoroimaan tätä musikaalia. Pitänee värvätä Hasselhoffkin mukaan. David Kettunen?
- MissHankey
Hasselhoff sopii hyvin mukaan! Päätähti voi juoksennella hidastetusti kuten Baywatchissa koko esityksen ajan, niin saadaan sitä erotiikkaakin mukaan. Voittaa Tuksun jumppavideon mennen tullen. (Sorry Tuksu)
- R.U. Neberg
Hasselhoffin esittämä hahmo muistelee nuoruuttaan esittämällä kappaleen "Who's Got the Poop?"
- beritM
Musiikaalista on jo lohkaistu sinkku. Siinä kuullaan "How is my poop today?". Ohessa sinkun kansitaidetta:
http://naurunappula.com/722257/martina-vaansi-levyn.jpg- R.U. Neberg
Kaunis oli kakki. Kyllä kelpaa kadehtia. Hertsumarepale, levy-yhtiön pojat menivät sitten lykkäämään singlen markkinoille, vaikka toisin oli sovittu.
- SeSamaHankey
R.U. Neberg kirjoitti:
Kaunis oli kakki. Kyllä kelpaa kadehtia. Hertsumarepale, levy-yhtiön pojat menivät sitten lykkäämään singlen markkinoille, vaikka toisin oli sovittu.
Ne oli vaan niin kateellisia!
- MsHankey
Oi, siinä se nyt sitten on!
- MsHankey
Ohhoh, Intiassa asti tehdään jo lauluja aiheesta:
http://www.youtube.com/watch?v=hOgALTFzFbQ - Kritiikin ääni
Missä ensi-ilta viipyy?
- James Levine
Metropolitan odottaa.
- →hani☺
Viking Line tai Metropolitan, ei se ole niin tarkkaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261288
- 98963
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581