Uutta tietoa

R.U. Neberg

vuotanut tulevasta suurmusikaalista "My Arse Is Public Property". Pääosaan valittu suuri suomalainen taiteilijatar esittää mm. seuraavat laulut: "How is my poop today?", "Koho is not a hockey stick in my blog", "Who let the poop out?", "Ugly one with moustache", "Who is the father of my poop?" ja esityksen kohokohdassa kuullaan vielä "I'll sue everyone in social media". Lauluja tehostetaan eroottisen tanssin keinoin. Taiteilijattaren henkilöllisyyttä pohditaan ankarasti eri medioissa. Asiantuntijatahot ovat jo arvelleet, ettei kyseessä ole ainakaan Mirjam Helin tai Monica Groop.

25

457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MissHankey

      (Nauraa vedet silmissä) :D

      • Lähde lenkille

        Omille vitseilleen,huonoillekaan, nauraminen ei ole kovin tasapainoista.


      • Paranoid... tiditidi
        Lähde lenkille kirjoitti:

        Omille vitseilleen,huonoillekaan, nauraminen ei ole kovin tasapainoista.

        Ei ollut muuten (taaskaan) aloittajan kirjoittama, vaan minun kirjoittamani... Mutta kyllä mä nauraisin tolle silti, vaikka olisin sen itse keksinytkin. :)


      • R.U. Neberg
        Paranoid... tiditidi kirjoitti:

        Ei ollut muuten (taaskaan) aloittajan kirjoittama, vaan minun kirjoittamani... Mutta kyllä mä nauraisin tolle silti, vaikka olisin sen itse keksinytkin. :)

        Nauroin tuota pohtiessani metrossa niin, että olivat viedä hoitoon. Joidenkin harmiksi pääsin karkuun, joten roikun täällä yhä.


      • My Poop
        R.U. Neberg kirjoitti:

        Nauroin tuota pohtiessani metrossa niin, että olivat viedä hoitoon. Joidenkin harmiksi pääsin karkuun, joten roikun täällä yhä.

        Hyvä niin. Vastentahtoisesti oli pakko hymyillä alkuperäiselle jutulle. Nyt kyllä harmittaa :DDDD


      • MissHankey
        R.U. Neberg kirjoitti:

        Nauroin tuota pohtiessani metrossa niin, että olivat viedä hoitoon. Joidenkin harmiksi pääsin karkuun, joten roikun täällä yhä.

        Hyvä, että pääsit karkuun! Don't let 'em get ya! Tarvitaan sua täällä, iltojen ilona! :)


    • JK

      NIINKÖ

    • R.U. Neberg

      Kirjoitanko roolit koko suvulle? Hittikimarasta unohtui vielä tunnelmallinen kappale "I'll cut your head off".

      • My poop

        Selkeetä hittikamaa. Kunnon heviballadia on kaivattukin tältä taiteilijattarelta. Ken hän sitten lieneekään.


      • Impr' Pessaario
        My poop kirjoitti:

        Selkeetä hittikamaa. Kunnon heviballadia on kaivattukin tältä taiteilijattarelta. Ken hän sitten lieneekään.

        Marita Kattila?


    • Poops I did it again

      Kirjoita ihmeessä! :)

    • Kosisin

      Monica Groop on ihan oikeasti kaunis ja seksikäs.

    • R.U. Neberg

      Laulun "It's a jungle out there" jälkeen lavalle lyllertää päähenkilön äiti esittämään soolona kappaleet "They know my drinking habits well", "My well-stocked local shop" ja "Cider House Rules". Sitten on vuorossa äiti-tytär-duetto "We are all alike, groupies you and me". Taidetta.

      • MissHankey

        Kiitos! :) Toivottavasti tämä korvia ja silmiä hivelevä teos tulee ulos myös dvd:nä. Voidaan sitten kavereitten kanssa iltaa istuskellessa testailla, kuinka kauan mielenterveys kestää katsoa ja kuunnella ko. esitystä kerrallaan. (Sisukkaimmat, jotka pystyvät kuuntelemaan Hasselhoffin tuotantoa, pystyvät taipumaan ehkä 10 sekuntiin kerrallaan. Ennen kun hyppäävät ikkunasta.)


      • R.U. Neberg
        MissHankey kirjoitti:

        Kiitos! :) Toivottavasti tämä korvia ja silmiä hivelevä teos tulee ulos myös dvd:nä. Voidaan sitten kavereitten kanssa iltaa istuskellessa testailla, kuinka kauan mielenterveys kestää katsoa ja kuunnella ko. esitystä kerrallaan. (Sisukkaimmat, jotka pystyvät kuuntelemaan Hasselhoffin tuotantoa, pystyvät taipumaan ehkä 10 sekuntiin kerrallaan. Ennen kun hyppäävät ikkunasta.)

        Tietääkseni kansainvälinen korvatulppateollisuus on jo lupautunut sponsoroimaan tätä musikaalia. Pitänee värvätä Hasselhoffkin mukaan. David Kettunen?


    • MissHankey

      Hasselhoff sopii hyvin mukaan! Päätähti voi juoksennella hidastetusti kuten Baywatchissa koko esityksen ajan, niin saadaan sitä erotiikkaakin mukaan. Voittaa Tuksun jumppavideon mennen tullen. (Sorry Tuksu)

      • R.U. Neberg

        Hasselhoffin esittämä hahmo muistelee nuoruuttaan esittämällä kappaleen "Who's Got the Poop?"


    • beritM
      • R.U. Neberg

        Kaunis oli kakki. Kyllä kelpaa kadehtia. Hertsumarepale, levy-yhtiön pojat menivät sitten lykkäämään singlen markkinoille, vaikka toisin oli sovittu.


      • SeSamaHankey
        R.U. Neberg kirjoitti:

        Kaunis oli kakki. Kyllä kelpaa kadehtia. Hertsumarepale, levy-yhtiön pojat menivät sitten lykkäämään singlen markkinoille, vaikka toisin oli sovittu.

        Ne oli vaan niin kateellisia!


    • MsHankey

      Oi, siinä se nyt sitten on!

    • MsHankey
    • Kritiikin ääni

      Missä ensi-ilta viipyy?

    • James Levine

      Metropolitan odottaa.

      • →hani☺

        Viking Line tai Metropolitan, ei se ole niin tarkkaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      126
      1288
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      963
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe