Niin, eli mikset ? oikeesti mikä sua estää kirjottaa tähän sen miehen tuntomerkit
-korkeus
-ikä
-silmien väri
-muuta
Mikset voi ilmoittaa miehen tuntomerkkejä ketä ikävöit ?
31
498
Vastaukset
- m
Mä ikävöin naista, siks.
- hän mies puolestaan
tietää jo ,että sydämmeni on hänen.
- Vois kans
ilmoittaa hiusten värin ja mallin. Kihara vai suora. Kenties kalju. Ja onko partakarvoja.
Reppu, salkku vai taskut.- taskukokoinen-
Reisitaskut kuulostaa mukavalta. Käsi vaeltaa reittä pitkin taskulle.
- auttoiko?
Korkeus: enemmän kuin minä
Ikä: enemmän kuin minä
Silmien väri: melkein sama
Muuta: tumma tukka, jossa hiukan harmaata- ..._ _ _ ...
Eipä juuri.
- Sandra missukka
En tiedä hänen strategisia mittojaan,enkä silmien väriä,kun hänellä on aina aurinkolasit päässä.Outo tyyppi.
- tässäpä tiedot
Uskoisin että kyseinen mies on ainakin 190cm korkea.
Vihreät silmät.
Ikä varmaan 25-30v.
Omaa omanlaatuisen pukeutumistyylin.
Vaatteet aina mustat.
Suomalainen.
Yksinäinen. - olen kertonut jo
Miksi et itse voi kertoa sen naisen tuntomerkkejä?
- voin ilmoittaa,
vaikka nyt "vähän" vitu*taakin tää kaikki:
- pituus noin 173cm
- ikä siinä kaksissa kymmenissä
- silmien väri jotain siniseen viittaavaa
- muuta: häntä varmaan oksettaisi, jos tietäisi, että kirjoitan tähän
Oletko nyt tyytyväinen??? - errrrrr..
semmonen gootti
- tämä se on
Uskoisin että kyseinen mies on ainakin 190cm korkea.
Vihreät silmät.
Ikä varmaan 25-30v.
Omaa omanlaatuisen pukeutumistyylin.
Vaatteet aina mustat.
Suomalainen.
Yksinäinen.
- siks en
Mitäpä minä niitä tänne kaikille kailottelisin?
Ihmisestä ei kai ilmoiteta korkeutta, koirista ja hevosista voidaan ilmoittaa. Silmiensä väriä en osaa vieläkään sanoa, mikä kuulostaa varmaan älyttömältä, koskapa olen niihin silmiin jo ainakin toistakymmentä kertaa katsellut. Ja hyvinkin läheltä. Siis käsittämätöntä... Ensi kerralla mun pitää varmaan laittaa kännyyn muistutus, että "muista tarkistaa silmien väri" ;).- Viisjakuus
Semmoset vihertävän siniset mulla, kiitos muuten tänpäiväisestä muistutuksesta, vaikka muistin sen miitingin kyllä kun olit jo aiemmin infonnut asiasta... Kiva kun puhuit mulle taas tänään ;)
- siks en
Viisjakuus kirjoitti:
Semmoset vihertävän siniset mulla, kiitos muuten tänpäiväisestä muistutuksesta, vaikka muistin sen miitingin kyllä kun olit jo aiemmin infonnut asiasta... Kiva kun puhuit mulle taas tänään ;)
Vastasitko nyt vahongossa ikään kuin mulle? Nainen olen, miehen tuntomerkkejähän täällä kyseltiin...
- Viisjakuus
siks en kirjoitti:
Vastasitko nyt vahongossa ikään kuin mulle? Nainen olen, miehen tuntomerkkejähän täällä kyseltiin...
Joo vahinko, sorry. :)
- my dream
se riittää....tiedän että tietää..ja vielä jonain päivänä..uskallan ringring....
- Viisjakuus
180 cm menee kyllä varmaan reilusti rikki...vaikken oo laserilla mitannukaan ;)
41 v.
siniset silmät
Muistutteli mua tänään yhdestä jutusta kun nähtiin - Käväsin ja meennyt
- En tiedä tarkkaa korkeutta,mutta sopivan korkea.
- 2?
- En nyt ihan tarkalleen ole niin läheltä tillottanut mutta olisiko vihreät tai rusehtavat
- Vaikeasti tavoiteltava,ainakin mielestäni niin.
- Justiinsa mun makuun.
- Voi kun saisi hänet tähän kylkeeni,vaikea on saada kylkeen, viereen,olen kai liian pelottava.- pelle, peloton
Onko sopivan korkea yli 185cm vai miten määrittelet ?
Millä tavalla vaikeasti tavoiteltava ja millä tavoin sun makuus
Miten olet pelottava - no niin
pelle, peloton kirjoitti:
Onko sopivan korkea yli 185cm vai miten määrittelet ?
Millä tavalla vaikeasti tavoiteltava ja millä tavoin sun makuus
Miten olet pelottavaMiksi juuri 185cm? Se voisi olla suurehko kokoero, mutta ei sillä pituudella ole väliä. Hän on sopivan kokoinen minulle.
- Siksi
En usko, että hän tykkäisi kauheasti, jos omat tuntomerkit esiintyis täällä...?
- nuorempi nainen
mies n.40v. Pitkä on. Ristiverinen, silmälasit, tyylikäs, hauska.. Pitää minusta,vaikkei sitä ole sanonutkaan. Osaan katos lukea ajatuksia.. ;)
- (
-n. 190 cm pitkä
-ikä 31 v.
-ruskeat silmät ja luonnonkihara ruskea tukka - turhaan annetut.....
Taasko??
ptkähkö :)
ei mikään poikanen enää, kun vuodet kuluneet :)
siniset
tummat hiukset..voi olla jo harmaatakin??
tykkää mustasta
kultainen kaulaketju - teeeeeeeeeeeeeee
Apuuva. Kun kaipaan niin montaa. Yhden yön juttua tai useamman yön jujutsuu... Okei ruskeet silmät ruskeet hiukset, miltei mustat,180cm venäläinen,atleetti. Treenattu kroppa, nostaa mut yhdellä kädellä, ihana mussukka. Häntä vois ikävöidä. Ehkäpä kysyn jääkö teelle kun seuraavan kerran tulee piipahtaa.
- teetä ja jotain...
Ja kuuluu tietysti venäjän herrasmiesliigaan kun sulla oli niitä oikeudellisia ongelmia käräjillä? ;)
Jos asia on noin simppeli niin miksi et soita ja pyydä häntä teelle?
- Pilkunnussija ;)
Korkeus? Ihmisiltä mitataan pituus. Sitten taas esim. koirilta ja hevosilta yms. neljällä jalalla kulkevilta mitataan säkäkorkeus.
- tuntoja, ei merkkejä
Reilusti minua pidempi, ei mitään käsitystä kuinka paljon oikeastaan, muistan vain sen tuntemani lamauttavan hämmennyksen, kun hän kerran yllättäen seisoi edessäni, aivan liian lähellä. Puristuin kasaan, luhistuin sisäänpäin, unohdin hengittää - miten kenenkään silmät voivat olla niin upean siniset.
- raamit kaulassa
J: 173, 29, vihreät, kalju
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse814620Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763627Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.632062Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1281125
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 49979
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891