Heti luuli... No, oli ihan pakko. Nyt muihin toimiin.
Täällä olis vapaa kassa !
14
158
Vastaukset
- luottonsa menettänyt
Saako teiltä....lovea pitkällä maksuajalla???
- summasummaarum.
Never, forget it.
- Lantit jakoon.
Ei muuta kuin punaiselle torille kerjäämään...no, kyllä kallistakin löytyy.
- luottonsa menettänyt
Lantit jakoon. kirjoitti:
Ei muuta kuin punaiselle torille kerjäämään...no, kyllä kallistakin löytyy.
Kerrankin vapaita kassoja nopealla palvelulla, saako sitä k-plussaa?
- Sataa laariin
luottonsa menettänyt kirjoitti:
Kerrankin vapaita kassoja nopealla palvelulla, saako sitä k-plussaa?
Kuka sitä nyt pelkillä plussilla pärjää kun Bonuksetkin on keksitty. Kysykää vaikka fortumin johdolta.
- luottonsa menettänyt
Sataa laariin kirjoitti:
Kuka sitä nyt pelkillä plussilla pärjää kun Bonuksetkin on keksitty. Kysykää vaikka fortumin johdolta.
Ai meinaatko sita tupakkaa??? Anteeksi mutta oon ajatellut lopettaa kessuttelun.
Enkä muutenkaa mitään halpistupakoita polta. Ei kiitos. En vain ole Bonusmiehiä. - Viim.ed.
luottonsa menettänyt kirjoitti:
Ai meinaatko sita tupakkaa??? Anteeksi mutta oon ajatellut lopettaa kessuttelun.
Enkä muutenkaa mitään halpistupakoita polta. Ei kiitos. En vain ole Bonusmiehiä.Oikein. Ks. Tupakkalain 1 pykälä. Mutta jos sorrut, muista mistä saa bonusta. Heikot sortuu elin tiellä.
- kuitti
Voisinko maksaa teillä luonnossa ;) ? Oho, käteni koskettivat vahingossa ;)
- Leipää ja viiniä
Vitsi, vitsi. Laittakaa vaimon kanssa lasku puoliksi. Niin se väitti eräs vanhempi herrasmies eilen leipomon kassalla kun osti yhden ruisleivän. Mä mietin, että tuossa on ideaa. Sitähän se on- ruisleivän jakamista. Mutta nyt on mentävä että pääsee kesäkuntoon, mekkokelit tulee taas. Kesä ja kauniit, lempeän illat.
- kuitti
- Vapaa kassa, Oletteko te kenties vapaa ?
- Oliko teillä ikää ? Vitsi, vitsi, haittaakse ? Siitähän mulle maksetaan.
- Kenialaista kahvia ? Ei, jotain kahvijuomaa kuitenkin, kenties kostuketta siihen kahviin ? Katsotaan tuolta takahuoneesta...Löytyisi viiniä . Voisimmekin korkata tämän yhdessä ?
- Milles nyt korkataan ? Meille.
- Leiväksi sopii..? Fazer Real, ei kamalasti kaloreita ?
- Jotain herkkua kenties ? Voihan sitä joskus herkutella. Voisinkin aloittaa teistä.
Olette niin herkullinen.
- Jotain juomaa, öh, jotain todella kevyttä ? Täytynee laihduttaa tuota hemaisevaa kassaa varten..Täytyy unohtaa se ostamani kasvispizza ja lähteä lenkille..
- Työntekijä:-
Ai onko töitä tarjolla? voi kuules, minulla on jo työpaikka.
- kuitti
- Tuletteko meille töihin ?
- Valitettavasti en, minulla on jo työpaikka. Ja vaikka ei olisi, en voisi tulla
teille töihin, koska käteni tärisisivät ja sydämeni löisi tyhjää, joituisin vain sairaslomalle sydänongelmien takia. Sitäpaitsi ajattelisin vain herkkuja. Kiitoksia kuitenkin tarjouksestanne.
- aimikaahaaelamys
Nyt lamppu syttyi. Siksi ne siis kysyiovat papereita, kun ostin pilsenria sorkan metroasemalla.
- Vappu tulossa
Kartonki kortonkeja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760