Ilta Auringon punaiset säteet

Meille olisi ne ;)

En halua, en odota, en ymmärrä -näin on joskus kun järki puhuu,
mutta "kuin salaa tulet" sinä mieleni sisälle ja aamuisin sinulle hyvää huomenta toivotan ja iltaisin yötä ;)

Ajatus sinusta vie kivun ja ajatus sinusta tuo kipua, silloin kun ikävä iskee voimallaan kun voimat ovat lopuillaan.

Toiveeni pieni: muistaisit nyt minua ja kävisit täällä, löytäisit minut näistä kirjaimista -tunnistaisit.........niin toivoa saa ja uskoa pitää siihen minkä oikeaksi itselleen kokee. Minä olen kokenut hänet (miehen) läheiseksi vaikka vaikea se on järjellisesti selittää -ei tunteitaan voi, siispä minä vain tunnen

7

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meille olisi ne ;)

jatkan itsekseni tätä kun muualla en voi, en jaksa.
      Tänään olen muistellut kohtaamisiamme, miten tunteeni käveli edellä tietoisuutta ja mitä hän/sinä sanoit, miten katsoit, mitä kerroit ja miten sinä olit minun kanssani läsnä tai olit pois jossain muualla. Niissä ihmisrykelmissä joissa me olimme osallisina, jouduin olemaan kuin mikään ei koskettaisi, kun tunteet elävät niinkin voimakkasti ne peittää naamioon jotta kukaan ei näe jos ja kun sielu palaa tai itkee.
      MInulla on niin ikävä sitä samaisuutta, sitä voimaa jonka me voimme kehittää kahdesta sielusta käsin. että minä olen sinulle jotenkin liian paljon, tämä ei ole itsekehua -ei sitä, mutta jokin aavistus minulla on, vaikka tunnen itseni niin ujoksi, pieneksi ja särkyväksi suhteessani sinuun niin sinä voi kai tuntea samoin suhteessani minuun. Usein me ihmiset luulemme toisen olevan rohkeampi kun itse olemme ja näin jäämme kehään josta ulos pääsy vaatii voimia ja rohkeutta.
      Aika on ollut hyvä meille molemmille parantua meneestä, vaikka en tiedäkään missä menet tällä hetkellä, mutta uskon kuitenkin niin.
      Voi näitä menneitä tunteita jotka niin elävänä ovat minussa, näitä tunteitani Epäilensinuun......niin lämpimiä, rakkaita....ikävöin sinua sieluni ihminen

• prisma1

Olen sanaton---On vain ollut ajatuksia.

• ap ;)

jatkan itsekseni tätä kun muualla en voi, en jaksa.
      Tänään olen muistellut kohtaamisiamme, miten tunteeni käveli edellä tietoisuutta ja mitä hän/sinä sanoit, miten katsoit, mitä kerroit ja miten sinä olit minun kanssani läsnä tai olit pois jossain muualla. Niissä ihmisrykelmissä joissa me olimme osallisina, jouduin olemaan kuin mikään ei koskettaisi, kun tunteet elävät niinkin voimakkasti ne peittää naamioon jotta kukaan ei näe jos ja kun sielu palaa tai itkee.
      MInulla on niin ikävä sitä samaisuutta, sitä voimaa jonka me voimme kehittää kahdesta sielusta käsin. että minä olen sinulle jotenkin liian paljon, tämä ei ole itsekehua -ei sitä, mutta jokin aavistus minulla on, vaikka tunnen itseni niin ujoksi, pieneksi ja särkyväksi suhteessani sinuun niin sinä voi kai tuntea samoin suhteessani minuun. Usein me ihmiset luulemme toisen olevan rohkeampi kun itse olemme ja näin jäämme kehään josta ulos pääsy vaatii voimia ja rohkeutta.
      Aika on ollut hyvä meille molemmille parantua meneestä, vaikka en tiedäkään missä menet tällä hetkellä, mutta uskon kuitenkin niin.
      Voi näitä menneitä tunteita jotka niin elävänä ovat minussa, näitä tunteitani Epäilensinuun......niin lämpimiä, rakkaita....ikävöin sinua sieluni ihminen

• ap

"Epäilen" sana oli väärärssä paikassa
      lauseen piti alkaa: Epäilen että minä olen sinulle jotenkin .........

viimeinen lause meni näin:
      Voi näitä menneitä tunteita jotka niin elävänä ovat minussa, näitä tunteitani sinuun......niin lämpimiä, rakkaita....ikävöin sinua sieluni ihminen

• *#*#*

Kaunista! Olisi juuri mulle kirjoitettu...

• olisiko ne?

Mä en mitään muuta toivokkaan kuin että jaksaisit ja ihmettelen aina että kuinka ihmeessä sä olit sellainen silloin?

Olet muuten ihan oikeassa että susta saa yliannostuksen helposti ja olo on melkolailla täysinäinen jo muutaman sanan kuulemisen jälkeen -voiko ollakaan mitään rakastettavampaa kuin se tunne ja se että juuri sinä/hän saa sen aikaan....

Heikoksi se kyllä saa tietysti olon, kun oikeasti on vaikeata kohdata ! Sen äärellä hiljenee ja ei voi kuin myöntää hiljaa että tunne on todellinen.

• kaakaopapu

"Kauneutta on se, mikä viehättää sieluasi, ja
      kauneudelle on tärkeämpää antaa kuin
      ottaa. Kohdatessasi kauneuden tunnet,
      kuinka kädet syvällä sisimmässäsi ojentuvat
      vastaanottamaan ja saattamaan sen sydämesi
      valtaistuimelle. Kauneus ja loisto, jonka
      suru ja ilo yhdessä luovat. Se on Näkymätön
      jonka näet, Käsittämätön jonka ymmärrät ja
      Äänetön jonka kuulet - se on Kaikkein
      Pyhin, joka alkaa itsestäsi joka päättyy sinne,
      minne maalliset kuvitelmasi eivät ulotu"

K. Gibran

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5845
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      3153
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      23
      2340
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2055
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1958
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1843
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1599
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1212
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1206
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      80
      1069
    Aihe