Ajattelen sua usein ja mietin, olisitko säkin eksyny tänne. Meidän hyvä ja syvä puheyhteys irl on kadonnut ja se on surullista. Onneksi on edes tämä väylä. Elämä on nykyään kuin laihaa kahvia, kompassi sekaisin.
Hyvää yötä, nuku hyvin.
Kevyt hipaisu niskaasi.
Ikuinen ikävä sua muru
14
412
Vastaukset
- 15+15
On, se on surullista että puheyhteys on kadonnut.
Hyvää Yötä sinnekin, nuku hyvin .- Muruja vain kultaisi
Yhteydet kuitenkin vielä muuttuvat. katselen susta pätkiä youtubessa. Se helpottaa kummasti ikävää ja kaipuuta. Hyviä unia sinnekin. Linnut laulaa keväisesti kohta alkaa lämpöaallot hivellä suomineitoa.
- eiolekadonnut
Kuinka niin kulta? Ei ole kadonnut mihinkään...:(
- Jokunen
Niin on :( Mutta voithan sä laittaa mulle viestiä? Jospa yritetään uudestaan, paremmalla menestyksellä?
- ikäväsinua
Jaska Jokunen kulta. Mulla on sua niin ikävä, enkä ole ehtinyt täällä olla juttelemassa.
Täällä nyt olen.... Olet niin ihana, suloinen. Tiedätkö että kaipaan sinua ihan joka ainoa päivä. Se on niin kovaa ja raakaa, kun en voi olla kanssasi.... Nyyyh. - Jokunen vaan
ikäväsinua kirjoitti:
Jaska Jokunen kulta. Mulla on sua niin ikävä, enkä ole ehtinyt täällä olla juttelemassa.
Täällä nyt olen.... Olet niin ihana, suloinen. Tiedätkö että kaipaan sinua ihan joka ainoa päivä. Se on niin kovaa ja raakaa, kun en voi olla kanssasi.... Nyyyh.Nyt jos menee miehelle toi, ni väärään osotteeseen menee, multa meinaa puuttuu ne vemputtimet ja meisseli :o
- höpö höpö ja....
Voida täällä viestittämistä edes yhteydeksi kutsua?
Tämä on enemminkin rikkinäinen puhelin jonne kaikki huutaa yhtä aikaa. ;) - Ranskanleipä(kö)
Vähän vituttaa myöntää että ainoa mitä ikävän kohteelta kaipaan on se puhelinyhteys. Tulee yksinäinen olo kun puhelin ei enää soi vähintään joka toinen ilta.
- Secret
Hipaisehan veilä sieltä ja täältä :D Kokovartaloa kiitos! :)
- kyllä......
Milli milliltä ja sentti sentiltä hipaisen sinua ja käyn koko vartalosi joka kohdan läpi.
- Secret
Kylläpi kuulostaa lupaavalta ;)
Väsykin kaikkosi ;) - dingdong
Mitä sä nyt höpiset?! Just keskiviikkona puhuttiin, ihan naamatusten irl...
- ap.
Sä et silloin oo mun muru vaan jonkun toisen.
- ap.
ap. kirjoitti:
Sä et silloin oo mun muru vaan jonkun toisen.
Kyllä nyt on näin ja niin, et varmistus omaan tilanteeseeni tuli irl. Tunne (näin voimakkaana kuin itse sen koen) on yksipuolinen. Harmi sanoi Armi, mut tulipahan selvitettyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1462479Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot96994- 64871
- 60733
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273691Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18667Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637