Onko Wreden hautausmaan harmaa rouva ystävällinen kummitus? Kannattaako kokeilla sitä kappelin kiertämistä ja penkille istumista?
Wreden hautausmaan kummituksesta
13
7191
Vastaukset
- huu, sanoo kummitus
Mitään kummitusta ei ole. Joku aloitti höpötyksen ja se jäi joillekin ilmassa roikkumaan toiveunena.
Senhän jo joku aikoja sitten selitti, mistä koko joutava sai alkunsa.
Olisihan se paikkakuntaa ylösnostavaa? jos sitkeästi jauhaen saataisiin ihmiset uskomaan moiseen. Ehkäpä suuret turistivirrat tunkisivat paikkakuntaa elävöittämään, kun ei muutakaan ole. Muutetaan paperi ja kartonki kummituksiksi ja tehtaat kummitulinnoiksi. Tässä ihan ilmainen idea. - Pallit ja penkit
Penkillä istujiahan tällä paikkakunalla on. Se on ihan harrastus. Penkillä istunta. Pitäisiköhän jo rekisteröityä Anjalankosken penkilläistujat ry:ksi
Mitään repäisevämpää ei ihmisistä irtoa.- tylsyys.
--Mitään repäisevämpää ei ihmisistä irtoa. --
Ei täällä ole muuta tekemistä.
- pööthuuu
Lapset ovat aina pitäneet kummitusjutuista.
- stenneri
Nähty ja koettu. On noita ahdasmielisiä, jotka eivät halua uskoa asiaan taikka eivät uskalla mennä paikanpäälle ottamaan selvää asiasta. Kiire tuli sinä yönä, äkkiä aidan yli autoon ja pois paikalta.
- Huhuu sanoi haamu
Erittäin epäystävällinen kummitus, ei tervehdi ja on muutenkin töykeä, ei edes näyttäydy täyspäisille kävijöille,Ei kannata käydä katsomassa kannattaa hakeutua suoraan hoitoon.
- .....
Olen tutkinut tätä kummitusta viime yönä , niitä oli oikeastaan pari.
Käytin karhu-vale-asua eli pukeuduin karhuksi ja istuin metsän reunassa koko yön (toimii 100%varmasti) en suosittele kellekkään mennä sinne sielä kuolee nälkään j aika varmasti jos ei ole eväitä mukana.. Ei kannata esittää ainakaan mäyrää kummituksen tunnetusti pelkäävät tätä eläintä. Syötiksi kannattaa jättäää Atrian valmis annoksia ( mieluiten lämmitettynä) . Todisteena minulla on kuva jossa näkyy valopallo joka ei tietenkään johdu kameran salamasta.
- Kehitysvammaisten Haamu seura.- Darkshadow
Joo,käyty on paikan päällä ja hieno mesta on.kyllä siellä outoja ääniä kuului.eikä ollu mitään kuvittelua.kyllä on ahdasmielistä porukkaa jos ei usko.ja kun joku jo sanoi,ei uskalla mennä itse käymään siellä.tietysti kannattaa asiallisesti käyttäytyä siellä.
- ebasd
Se on totta, käytii tossa kavereitten kanssa sielä, kaikki näki jonku pojan joka virnuili meille, ja hymyili näytteli hampaitaan, siellä oli joku kynttiläkin sisällä, ei pitäny mitään ääntä MUA PELOTTAA!!
- Olenkokenut
Eteen hautausmaalla kummittelee pikeasti! Uskokaa hyvät ahdasmieliset ihmiset!!
- MatildaWrede
Sielä kummittelee olen myös kokenut!
- justsemummeli
Se on se kuuluisa huivipäinen mustapalttoomummeli, joka liftailee eestakas Kouvola-Anjala-tiellä pimeellä ja sit katoaa ajon aikana takapenkiltä aina niinkui kusi lummeen. :-) Ovia avaamatta. ;-)
- Huivam
Joo kannattaa ...ite tein sen joskus kaverinkaa ja sit ku menti siihe penkille istuu niin hauta vaa kaatus ...iha vitu siisti ..mut pelottava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418