Wreden hautausmaan kummituksesta

huupöööt

Onko Wreden hautausmaan harmaa rouva ystävällinen kummitus? Kannattaako kokeilla sitä kappelin kiertämistä ja penkille istumista?

15

8085

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huu, sanoo kummitus

Mitään kummitusta ei ole. Joku aloitti höpötyksen ja se jäi joillekin ilmassa roikkumaan toiveunena.
      Senhän jo joku aikoja sitten selitti, mistä koko joutava sai alkunsa.

Olisihan se paikkakuntaa ylösnostavaa? jos sitkeästi jauhaen saataisiin ihmiset uskomaan moiseen. Ehkäpä suuret turistivirrat tunkisivat paikkakuntaa elävöittämään, kun ei muutakaan ole. Muutetaan paperi ja kartonki kummituksiksi ja tehtaat kummitulinnoiksi. Tässä ihan ilmainen idea.

• Pallit ja penkit

Penkillä istujiahan tällä paikkakunalla on. Se on ihan harrastus. Penkillä istunta. Pitäisiköhän jo rekisteröityä Anjalankosken penkilläistujat ry:ksi

Mitään repäisevämpää ei ihmisistä irtoa.

• tylsyys.

--Mitään repäisevämpää ei ihmisistä irtoa. --

Ei täällä ole muuta tekemistä.

• pööthuuu

Lapset ovat aina pitäneet kummitusjutuista.

• stenneri

Nähty ja koettu. On noita ahdasmielisiä, jotka eivät halua uskoa asiaan taikka eivät uskalla mennä paikanpäälle ottamaan selvää asiasta. Kiire tuli sinä yönä, äkkiä aidan yli autoon ja pois paikalta.

• Huhuu sanoi haamu

Erittäin epäystävällinen kummitus, ei tervehdi ja on muutenkin töykeä, ei edes näyttäydy täyspäisille kävijöille,Ei kannata käydä katsomassa kannattaa hakeutua suoraan hoitoon.

• .....

Olen tutkinut tätä kummitusta viime yönä , niitä oli oikeastaan pari.
      Käytin karhu-vale-asua eli pukeuduin karhuksi ja istuin metsän reunassa koko yön (toimii 100%varmasti) en suosittele kellekkään mennä sinne sielä kuolee nälkään j aika varmasti jos ei ole eväitä mukana.. Ei kannata esittää ainakaan mäyrää kummituksen tunnetusti pelkäävät tätä eläintä. Syötiksi kannattaa jättäää Atrian valmis annoksia ( mieluiten lämmitettynä) . Todisteena minulla on kuva jossa näkyy valopallo joka ei tietenkään johdu kameran salamasta.

- Kehitysvammaisten Haamu seura.

• Darkshadow

Joo,käyty on paikan päällä ja hieno mesta on.kyllä siellä outoja ääniä kuului.eikä ollu mitään kuvittelua.kyllä on ahdasmielistä porukkaa jos ei usko.ja kun joku jo sanoi,ei uskalla mennä itse käymään siellä.tietysti kannattaa asiallisesti käyttäytyä siellä.

• ebasd

Se on totta, käytii tossa kavereitten kanssa sielä, kaikki näki jonku pojan joka virnuili meille, ja hymyili näytteli hampaitaan, siellä oli joku kynttiläkin sisällä, ei pitäny mitään ääntä MUA PELOTTAA!!

• Olenkokenut

Eteen hautausmaalla kummittelee pikeasti! Uskokaa hyvät ahdasmieliset ihmiset!!

• MatildaWrede

Sielä kummittelee olen myös kokenut!

• justsemummeli

Se on se kuuluisa huivipäinen mustapalttoomummeli, joka liftailee eestakas Kouvola-Anjala-tiellä pimeellä ja sit katoaa ajon aikana takapenkiltä aina niinkui kusi lummeen. :-) Ovia avaamatta. ;-)

• Huivam

Joo kannattaa ...ite tein sen joskus kaverinkaa ja sit ku menti siihe penkille istuu niin hauta vaa kaatus ...iha vitu siisti ..mut pelottava

• Anonyymi

2018 tuli kustua tuon penkin päälle :D

• Anonyymi

hui ehkä ei kannata..on valkepukuinen nais mikä kävelee ympyrää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3303
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2965
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2242
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1675
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1604
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      11
      1550
    7. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      22
      1438
    8. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1388
    9. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1371
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      37
      1343
    Aihe